Ceva e putred în Danemarca - interesante deci crizele astea pe stil nou, adică apărute fără cauze precise aparent.
Mă-ntreb doar: mașinuțele electrice n-or avea cip-ciripuri în componența lor?!
Ba au, și chiar nenumărate - atunci cum se pupă mirobolanta criză cu predicțiile de creștere explozivă a BEV-urilor?
Până aici, colega Edikkk -- dai în Mazda, dai în mine, dai în fabrici și uzine !!! :-)
Japii din Hiroshima au deci o strategie PRUDENTĂ cu BEV-urile, similară toyotiștilor.
Și-mi pare cea mai realistă, oferind BEV-uri numai unde cererea-i notabilă (v. c-au lansat și CX-30 electric pe lângă MX-30, dar în China)
P.S: Mă gândesc că, citind postarea ta de vasluian din Galați, e totuși posibil să-și anunțe mâine falimentul. :-)
Hai să-mi dau și io cu părerea - poate-n gard, da-n orice caz având în CV și designul industrial auto / moto.
De acord cu Johnny deci - e reușit logo-ul DACIA ca abstractizare minimalistă, dar așa-zisa siglă (un D și-un C conectate) îmi pare cam aiurea-n tramvai.
Ca semnificație zic - păi înseamnă DeCe-News cumva? Sau ceva gen Da-CIA ? :-)
Cam amatoristică informația -- ca să nu-i zic fake-news știrii voastre, AM...
Pe scurt, NU Koeniggsegg vrea una-alta, ci Geely (tot suedezi cumva și ei ca K-egg, dacă au Volvo-n buzunare).
Gălbiori care de fapt și ei investesc într-o firmă islandeză, Carbon Recycling International.
Asta-i de fapt inventatoarea ”vulcanolului” = ”simplu” metanol de fapt.
Chiar dacă numai @inexo (chimist din câte-mi amintesc) o să-nțeleagă procesul nu chiar revoluționar, iată-l tot pe scurt:
Pornind de la metan CH4 + apă H2O (vapori la înaltă presiune/temperatură) se obține CO, CO2 și hidrogen H2.
Apoi se recombină CO, CO2 și H2 prin alte reacții specifice, rezultând CH3-OH.
Hai pa că v-am / m-am plictisit destul și-s grăbit spre o întâlnire forestieră de vacanță botezată ”Aventur-ul pantalonilor rupți” cu sora lui Arthur - o ursoaică bipolară, deci cam nebună dar bunăăă :-)
Tot ritualic cred că-mi trag și io unu ;-) - dar mai spre Crăciun, când importatorii reduc scorurile ca să umfle raportările anuale.
Oricum, cine crede că furnizorii de subansamble pt Dacia ar fi mai breji greșesc (i-am puricat pe ai coreenilor și-s OK, începând cu Aisin pt c.v.aut.6 - și motorul+ turbina-s de fapt dezvoltate de/cu japii, altfel nici n-ar avea 10 ani garanție.)
n.b. pt amatori: Puțini știu de ex. că motorul 2,7 diesel de pe Musso ”made by Mercedes” era cumpărat de SsangYong direct de la Mitsubishi... din simplul motiv că japii-l produceau și pentru nemți, hehe.
P.S. Sarcina max. admisibilă-n portbagaj e de 65 kg pt ambele versiuni (lungă/scurtă), așa că Grande nu prea are noimă pt. cărăbuși cărăuși.
Ultimele comentarii
2333 in total