• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Ceva e putred în Danemarca - interesante deci crizele astea pe stil nou, adică apărute fără cauze precise aparent. Mă-ntreb doar: mașinuțele electrice n-or avea cip-ciripuri în componența lor?! Ba au, și chiar nenumărate - atunci cum se pupă mirobolanta criză cu predicțiile de creștere explozivă a BEV-urilor?
    Skoda, Mazda și Nissan vor suspenda temporar producția din cauza crizei de semiconductori
  • Până aici, colega Edikkk -- dai în Mazda, dai în mine, dai în fabrici și uzine !!! :-) Japii din Hiroshima au deci o strategie PRUDENTĂ cu BEV-urile, similară toyotiștilor. Și-mi pare cea mai realistă, oferind BEV-uri numai unde cererea-i notabilă (v. c-au lansat și CX-30 electric pe lângă MX-30, dar în China) P.S: Mă gândesc că, citind postarea ta de vasluian din Galați, e totuși posibil să-și anunțe mâine falimentul. :-)
    Mazda va lansa trei modele electrice până în 2025
  • Hai să-mi dau și io cu părerea - poate-n gard, da-n orice caz având în CV și designul industrial auto / moto. De acord cu Johnny deci - e reușit logo-ul DACIA ca abstractizare minimalistă, dar așa-zisa siglă (un D și-un C conectate) îmi pare cam aiurea-n tramvai. Ca semnificație zic - păi înseamnă DeCe-News cumva? Sau ceva gen Da-CIA ? :-)
    Dacia are un nou logo. Se va regăsi pe mașini din a doua jumătate a anului viitor
  • Cam amatoristică informația -- ca să nu-i zic fake-news știrii voastre, AM... Pe scurt, NU Koeniggsegg vrea una-alta, ci Geely (tot suedezi cumva și ei ca K-egg, dacă au Volvo-n buzunare). Gălbiori care de fapt și ei investesc într-o firmă islandeză, Carbon Recycling International. Asta-i de fapt inventatoarea ”vulcanolului” = ”simplu” metanol de fapt. Chiar dacă numai @inexo (chimist din câte-mi amintesc) o să-nțeleagă procesul nu chiar revoluționar, iată-l tot pe scurt: Pornind de la metan CH4 + apă H2O (vapori la înaltă presiune/temperatură) se obține CO, CO2 și hidrogen H2. Apoi se recombină CO, CO2 și H2 prin alte reacții specifice, rezultând CH3-OH. Hai pa că v-am / m-am plictisit destul și-s grăbit spre o întâlnire forestieră de vacanță botezată ”Aventur-ul pantalonilor rupți” cu sora lui Arthur - o ursoaică bipolară, deci cam nebună dar bunăăă :-)
    Koenigsegg vrea să obțină biocombustibil din dioxidul de carbon emis de vulcanii semi-activi
  • Tot ritualic cred că-mi trag și io unu ;-) - dar mai spre Crăciun, când importatorii reduc scorurile ca să umfle raportările anuale. Oricum, cine crede că furnizorii de subansamble pt Dacia ar fi mai breji greșesc (i-am puricat pe ai coreenilor și-s OK, începând cu Aisin pt c.v.aut.6 - și motorul+ turbina-s de fapt dezvoltate de/cu japii, altfel nici n-ar avea 10 ani garanție.) n.b. pt amatori: Puțini știu de ex. că motorul 2,7 diesel de pe Musso ”made by Mercedes” era cumpărat de SsangYong direct de la Mitsubishi... din simplul motiv că japii-l produceau și pentru nemți, hehe. P.S. Sarcina max. admisibilă-n portbagaj e de 65 kg pt ambele versiuni (lungă/scurtă), așa că Grande nu prea are noimă pt. cărăbuși cărăuși.
    SsangYong lansează noul Tivoli Grand. Versiunea lungă pornește de la 18.000 de euro în Germania
Pagina
12345...626364...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău