Mi-ai dat idei, @netame - și fiindcă văz că AM nu s-a electrocutat încă azi, remarc că bazica Tivoli ”scurtă” se dă de fapt cu 13.990 € (2WD, 163 CP.)
Echipată mult peste Duster Essential... de 90 CP.
Și, mai ales, cu sistemul 4WD (de care aș avea realmente nevoie) costând doar 1.600-n plus.
n.b. Comparația cu Duster (cu 10 cm mai lungă, 5-6.000 € mai scumpă la 150 CP dar și cu garanție mai mică) n-ar fi taman corectă după unii, dar spațiul interior îmi pare comparabil, după ce am stat în ambele.
Posibil deci să contribui la ”salvarea” SsangYong :-) - chiar dacă trebuie știut că orice siglă de partid care conține cuvințelul ”salvare” (de la FSN la USR) e un botez masonic ce semnifică de fapt ceva exact pe dos - îngropare deci. :-))
@inexo: Maestre (sau nou discipol @PMC? :-)),
https://jalopnik.com/the-volkswagen-touareg-v10-tdi-was-more-of-a-nightmare-1822934503
...ar trebui să fie frâna oricăror visări fie și incipiente pe direcția V10 TDI.
Doar o VAGă geană băgată-n poza cu monstruosul agregat-conglomerat tip Wärtsilä RT care trebuie demontat integral pe dedesubt ca sa schimbi ORICE pică (și pică!) ar trebui să sugereze oricui dimensiunea coșmarului.
(P.S. Mi-am călcat promisiunea de ”silenzio stampa”, deși AM a băgat deja pe țeavă prima electro-hipnoză video cotidiană - but what the friends are for?!)
A nu se uita micul detaliu că Ford poate produce doar 20K exemplare în 2022 și max. 40K în 2023.
Sau că $$$ ăia sunt fără taxe și fără prea multă baterie (+10K $ pt Extended Range.)
Repet, n-am nimic cu BEV-urile, ci doar cu orbu” găinilor dovedit de fanii lor înfocați când vine vorba de dialoguri realist-critice.
So, read my lips: :-)
Materiile prime pt bacterii treptat mai scumpe și inaccesibile vor fi primul factor limitativ (afectând mai ales e-mastodonți gen e-Hummer, Cybertruck, Rivian etc).
Abia apoi va scoate colții a doua e-frână, și mai serioasă: incapacitatea producerii, dar și a distribuirii curentului necesar parcului electric, în jurul momentului atingerii a cca. 10% din cel total planetar.
Hai că am lungit-o prea mult și tre”s-o rad în concediu -- ceea ce vă doresc și vouă, egal cu ce sculă sau troacă o luați din loc.
(n.b. Mi-am propus să mai comentez p-acilea doar în ziua când AM nu va da nicio știre cu electrice -- posibil niciodată deci. :-)))
@nume: De astă dată n-au greșit nimic AM, valorile mai mici citate de tine fiind în ”hp” americănești și nu CP/PS europenești.
În bhp (brake horse power) britanici ar fi și mai puțini cai, dar mă opresc aici că nu-s site de cultură auto.
Strict ontopic, rămân la părerea că C8-ul nu mai e un Corvette ”veritabil”.
R.I.P. deci, chiar dacă-i OK ca sportivă relativ accesibilă și are succes... exploatat prompt de speculanți (pe la noi văz că se vinde cu cca. 140.000 € - cale lungă de la cei 60K $ la mama lui din Kentucky.)
Ba, se va vinde și-n State, dar deghizată-n Lexus LX ca să iasă banu mai en-gros.
Deși cu 200 kile mai ușoară, rezervor mai mic cu 15 litri și-o turbină-n plus, va rămâne probabil același tanc indestructibil, dar cu proporții la fel de ciudățele, incluzând rotițele alea ca rulmenții (interiorul e în schimb reușit.)
Noul Defender - din același segment -, fără să fie vreo capodoperă, începe să-mi pară deci atractiv.
(Nu, Land Roveriștilor, n-am de gând să-mi trag unul așa că încetați cu mailurile și apelurile. :-))
Ultimele comentarii
2333 in total