• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Mi-ai dat idei, @netame - și fiindcă văz că AM nu s-a electrocutat încă azi, remarc că bazica Tivoli ”scurtă” se dă de fapt cu 13.990 € (2WD, 163 CP.) Echipată mult peste Duster Essential... de 90 CP. Și, mai ales, cu sistemul 4WD (de care aș avea realmente nevoie) costând doar 1.600-n plus. n.b. Comparația cu Duster (cu 10 cm mai lungă, 5-6.000 € mai scumpă la 150 CP dar și cu garanție mai mică) n-ar fi taman corectă după unii, dar spațiul interior îmi pare comparabil, după ce am stat în ambele. Posibil deci să contribui la ”salvarea” SsangYong :-) - chiar dacă trebuie știut că orice siglă de partid care conține cuvințelul ”salvare” (de la FSN la USR) e un botez masonic ce semnifică de fapt ceva exact pe dos - îngropare deci. :-))
    SsangYong lansează noul Tivoli Grand. Versiunea lungă pornește de la 18.000 de euro în Germania
  • @inexo: Maestre (sau nou discipol @PMC? :-)), https://jalopnik.com/the-volkswagen-touareg-v10-tdi-was-more-of-a-nightmare-1822934503 ...ar trebui să fie frâna oricăror visări fie și incipiente pe direcția V10 TDI. Doar o VAGă geană băgată-n poza cu monstruosul agregat-conglomerat tip Wärtsilä RT care trebuie demontat integral pe dedesubt ca sa schimbi ORICE pică (și pică!) ar trebui să sugereze oricui dimensiunea coșmarului. (P.S. Mi-am călcat promisiunea de ”silenzio stampa”, deși AM a băgat deja pe țeavă prima electro-hipnoză video cotidiană - but what the friends are for?!)
    Activiștii contestă autorizația de construcție a fabricii Tesla din Germania
  • A nu se uita micul detaliu că Ford poate produce doar 20K exemplare în 2022 și max. 40K în 2023. Sau că $$$ ăia sunt fără taxe și fără prea multă baterie (+10K $ pt Extended Range.) Repet, n-am nimic cu BEV-urile, ci doar cu orbu” găinilor dovedit de fanii lor înfocați când vine vorba de dialoguri realist-critice. So, read my lips: :-) Materiile prime pt bacterii treptat mai scumpe și inaccesibile vor fi primul factor limitativ (afectând mai ales e-mastodonți gen e-Hummer, Cybertruck, Rivian etc). Abia apoi va scoate colții a doua e-frână, și mai serioasă: incapacitatea producerii, dar și a distribuirii curentului necesar parcului electric, în jurul momentului atingerii a cca. 10% din cel total planetar. Hai că am lungit-o prea mult și tre”s-o rad în concediu -- ceea ce vă doresc și vouă, egal cu ce sculă sau troacă o luați din loc. (n.b. Mi-am propus să mai comentez p-acilea doar în ziua când AM nu va da nicio știre cu electrice -- posibil niciodată deci. :-)))
    Ford a primit peste 100.000 de rezervări pentru electricul F-150 Lightning
  • @nume: De astă dată n-au greșit nimic AM, valorile mai mici citate de tine fiind în ”hp” americănești și nu CP/PS europenești. În bhp (brake horse power) britanici ar fi și mai puțini cai, dar mă opresc aici că nu-s site de cultură auto. Strict ontopic, rămân la părerea că C8-ul nu mai e un Corvette ”veritabil”. R.I.P. deci, chiar dacă-i OK ca sportivă relativ accesibilă și are succes... exploatat prompt de speculanți (pe la noi văz că se vinde cu cca. 140.000 € - cale lungă de la cei 60K $ la mama lui din Kentucky.)
    Îmbunătățiri pentru Chevrolet Corvette. Modelul american primește și o ediție limitată la 1.000 de exemplare
  • Ba, se va vinde și-n State, dar deghizată-n Lexus LX ca să iasă banu mai en-gros. Deși cu 200 kile mai ușoară, rezervor mai mic cu 15 litri și-o turbină-n plus, va rămâne probabil același tanc indestructibil, dar cu proporții la fel de ciudățele, incluzând rotițele alea ca rulmenții (interiorul e în schimb reușit.) Noul Defender - din același segment -, fără să fie vreo capodoperă, începe să-mi pară deci atractiv. (Nu, Land Roveriștilor, n-am de gând să-mi trag unul așa că încetați cu mailurile și apelurile. :-))
    Noua generație Toyota Land Cruiser: platformă nouă și motoare V6 cu până la 415 CP
Pagina
12345...636465...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău