@Seriff: Cum, nu citești revista EVA? Achtung, că nu promovezi diversitatea atunci.:-)
Serios acu, tocmai ăsta-i șpilul, că n-au vreo legătură fetele cu mașinile.
Sau schepsisul, ori chichirezul ckick-bait-ului mai pe lb. marketingheză -- ca follow-erele fetelor-influencers să intre p-aici, fie și doar să bârfească nițel pe tema țoalelor afișate (apropo, și pe colegul Edikk îl suspectez că-i place pardesiul Prăjiturelei. :-))
Mai clar: de-ar fi apelat AM la Michèle Mouton & Sabine Schmitz (scuze, RIP sărăcuța) tot DOAR noi băieții am fi accesat articolul, între două beri și/sau miuțe, pescuieli etc.
Obiectiv vorbind (ca procent din suprafața ”meclei” mașinii) noua grilă bavareză nu-i de fapt mai mare decât alea de Mercedes ori Audi.
...De Lexus ce să mai zicem?!
Problema noii Serii 4 GC cred deci că-i doar lungimea prea mare (cu portbagajul, culmea, mai mic).
Pozitiv: curbura non-turtită a plafonului îi face silueta mai agreabilă ca a 4-Coupe-ul cu două uși.
Designerii lor rămân deci experți în linii / reliefuri ”încordate”, chiar dacă mai dau rateuri gen iX sau Seria 1.
Cam mare-mi pare autonomia declarată, un Nissan Leaf cu aceeași putere și baterie de 64 kWh reușind sub 400 km.
În fine, VW ID.3 era inevitabil să capete dureri de cap de la un concurent la fel de crossoverizat, care se zvonește că va fi declinat și-n alte versiuni (de 40 / 82 kWh.)
Pare mai înalt oricum decât este (1,51 m), fiind cică lung doar de 4,21 m și c-un aer oarecum de Evoque cu luneta aia minusculă.
Vorba cuiva d-aici însă, întâi să vedem și prețurile... care sigur o să ne trezească nostalgia lui Megane GT de 225 CP la vreo 22K €.
A, și să nu uit - BRAVO RENO !!! :-)
Degeaba va fi noua Sportage best buy că Daciile rămân singurele ”smart buy” din univers.:-)
Serios acu, silueta de castravete masiv curbat a actualei e și mai evidentă când o vezi pe noua.
Abia acuma cred deci că-și merită prețurile cam umflate coreencele (a nu se include aici Reno-urile făcute de Samsung - v. Arkana.)
Deja anunțurile astea repetate papagalicește-s non-evenimente - și implicit non-știri.
Inutil de adăugat că și formulările tip ”vrem / intenționăm să...” nu exprimă vreo opțiune a producătorilor, ci doar supunerea oarbă a everybadea sub bocancul interdicțiilor absolute deghizate-n ”norme”.
...Impuse de cine oare? De experți cică - în politichie și nici acolo, dar cui îi pasă?
Fie și lăsând deoparte aberația emisiilor de CO2, norma de noxe Euro 7 (prevăzută pt 2025) va fi deci suficient de dură ca să nu mai fie nevoie de interdicția vânzării mașinilor cu motoare ICE.
Ultimele comentarii
2333 in total