• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Seriff: Cum, nu citești revista EVA? Achtung, că nu promovezi diversitatea atunci.:-) Serios acu, tocmai ăsta-i șpilul, că n-au vreo legătură fetele cu mașinile. Sau schepsisul, ori chichirezul ckick-bait-ului mai pe lb. marketingheză -- ca follow-erele fetelor-influencers să intre p-aici, fie și doar să bârfească nițel pe tema țoalelor afișate (apropo, și pe colegul Edikk îl suspectez că-i place pardesiul Prăjiturelei. :-)) Mai clar: de-ar fi apelat AM la Michèle Mouton & Sabine Schmitz (scuze, RIP sărăcuța) tot DOAR noi băieții am fi accesat articolul, între două beri și/sau miuțe, pescuieli etc.
    Aventour la feminin, prima zi: Am învățat să frânăm corect cu Textar, am vizitat Țiriac Collection și am făcut un picnic cu Tazz
  • Obiectiv vorbind (ca procent din suprafața ”meclei” mașinii) noua grilă bavareză nu-i de fapt mai mare decât alea de Mercedes ori Audi. ...De Lexus ce să mai zicem?! Problema noii Serii 4 GC cred deci că-i doar lungimea prea mare (cu portbagajul, culmea, mai mic). Pozitiv: curbura non-turtită a plafonului îi face silueta mai agreabilă ca a 4-Coupe-ul cu două uși. Designerii lor rămân deci experți în linii / reliefuri ”încordate”, chiar dacă mai dau rateuri gen iX sau Seria 1.
    Noul BMW Seria 4 Gran Coupe: ținută de drum îmbunătățită și mai mult spațiu decât înainte
  • Cam mare-mi pare autonomia declarată, un Nissan Leaf cu aceeași putere și baterie de 64 kWh reușind sub 400 km. În fine, VW ID.3 era inevitabil să capete dureri de cap de la un concurent la fel de crossoverizat, care se zvonește că va fi declinat și-n alte versiuni (de 40 / 82 kWh.) Pare mai înalt oricum decât este (1,51 m), fiind cică lung doar de 4,21 m și c-un aer oarecum de Evoque cu luneta aia minusculă. Vorba cuiva d-aici însă, întâi să vedem și prețurile... care sigur o să ne trezească nostalgia lui Megane GT de 225 CP la vreo 22K €. A, și să nu uit - BRAVO RENO !!! :-)
    Detalii despre viitorul Renault Megane electric: motor de 217 CP și autonomie de 450 de kilometri
  • Degeaba va fi noua Sportage best buy că Daciile rămân singurele ”smart buy” din univers.:-) Serios acu, silueta de castravete masiv curbat a actualei e și mai evidentă când o vezi pe noua. Abia acuma cred deci că-și merită prețurile cam umflate coreencele (a nu se include aici Reno-urile făcute de Samsung - v. Arkana.)
    OFICIAL: Noua Kia Sportage debutează cu design exterior îndrăzneț și interior care preia tehnologia lui EV6
  • Deja anunțurile astea repetate papagalicește-s non-evenimente - și implicit non-știri. Inutil de adăugat că și formulările tip ”vrem / intenționăm să...” nu exprimă vreo opțiune a producătorilor, ci doar supunerea oarbă a everybadea sub bocancul interdicțiilor absolute deghizate-n ”norme”. ...Impuse de cine oare? De experți cică - în politichie și nici acolo, dar cui îi pasă? Fie și lăsând deoparte aberația emisiilor de CO2, norma de noxe Euro 7 (prevăzută pt 2025) va fi deci suficient de dură ca să nu mai fie nevoie de interdicția vânzării mașinilor cu motoare ICE.
    Șeful Fiat: Intenționăm să fim o marcă 100% electrică până în 2030
Pagina
12345...646566...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău