Îmi pare la fel de fals-SUV ca alt crossover cocoșat, adică Citroën C4.
Bingo! - există deci măcar un concurent în clasa lui (absurdă după mine, dar pe cine interesează?)
Ca design nu-i dezastruos (deși un Captur ”cinstit” rămâne preferabil, vizual vorbind), însă n-am văzut cred niciodată așa un spate ridicat - din suspensii, nota bene !
Dizgrațios, ba chiar grotesc.
Ce-o fi fost în capul renauluționiștilor nu pricep - poate c-au tras de Arkană haotic, opintindu-se să ridice prețurile. :-)
Hai nu fiți răi - eu mă bucur că măcar acolo cu șosele de 10-12 km n-o să aibă nimeni ”range anxiety”.:-)
Ceva mai serios, mă-ntreb totuși: 260 stații de încărcare pentru doar o mie de BEV-uri?
Atunci de câte ar fi nevoie pentru jde”milioanele visate de comisarii UErss?
Original design (cu două locuri în tandem), dar și raport putere/greutate fenomenal.
Cam în nota asta SF ar fi trebuit să arate Rimac-ul Nevera (părerea mea doar poate), da-n orice caz aștept un drag-test între ele ca să cred performanțele aparent mai bune ale lui 21C.
n.b. Despre Kevin Czinger s-ar putea scrie romane - jurist de meserie și fost director la Goldman Sachs (ups, nașii crizei din 2008-9 uscați-curați), a mai făcut boacăne auto (CODA - electrică LiFePO4 eșuată prin 2011 și apoi Divergent Automotive).
Divergent Blade mi-a plăcut ca prototip cu ale sale doar 640 kg, dar și 730 CP scoși dintr-un motor L4 de Mitsu Evo realezat la 2,4 litri.
@Alpine77: Taman designul Rimac-mac-ului nu mă dă pe spate, dar... ”de gustibus”, iar pentru ”electrohipnoza în masă” merge.
(n.b. simpaticul / modestul Mate Rimac a declarant nu demult că el nu-și va permite să-și cumpere una…)
Jos pălăria-n orice caz pentru croați, la know-how-ul cărora nu degeaba apelează nume grele ca Porsche sau Pininfarina.
...Chiar dacă, repet a mia oară, nu e-hiper-bolizii de 2.000 CP ar fi domeniul de elecţie al electrificării -- doar nu-ți tragi Rimac să te plimbi prin oraș cu 50 la oră sau pe autostradă cu 110, ca să ajungi totuși la mare/munte.
(Ex. de calcul simplu: dacă bateria de 120 kWh permite unui e-motor de 120 kW = cca.160 CP să funcționeze o oră la Pmax., în cât timp o golește un e-motor de 1.408 kW = 1.914 CP ?! - pe circuit, clar.)
Furnizorul croat de subansamble pretențioase nu degeaba a fost însă stimulat (povestea finanțărilor cu schepsis e lungă) să devină *leading edge*-ul EV-Tech-ului UE, exact de către corporații conștiente că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice R&D.
C-Two sau cum l-or boteza (apropos, suntem deja-n 2 iunie) rămâne deci doar o *vitrină tehnologică* cu rol de imagine și EV-prozelitism prin vectorul *fascinație*, fiindcă timpii sprintului 0-100 km/h induc multora prosternație.
…Și-atunci hop la dealerul din colț să-mi trag și eu un Zoe-Spring etc., că-s p-aproape, nu-i așa? :-)
P.S:-erată: Din 2025 și nu 2035 pot deveni ”istorice” ambele amândouă Über-nemțoaice.
Dacă tot reintrai însă, și consumul ceva mai mic ar fi un atu al RS2-ului (legal-normal bea 9-12 l/100 km, că altfel se aprinde becul rezervei după 150-160 km pe Autobahn la talpă... anti-urși bipolari = 262 km/h ”crono”.)
Ultimele comentarii
2333 in total