• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Îmi pare la fel de fals-SUV ca alt crossover cocoșat, adică Citroën C4. Bingo! - există deci măcar un concurent în clasa lui (absurdă după mine, dar pe cine interesează?) Ca design nu-i dezastruos (deși un Captur ”cinstit” rămâne preferabil, vizual vorbind), însă n-am văzut cred niciodată așa un spate ridicat - din suspensii, nota bene ! Dizgrațios, ba chiar grotesc. Ce-o fi fost în capul renauluționiștilor nu pricep - poate c-au tras de Arkană haotic, opintindu-se să ridice prețurile. :-)
    Mașinile din "Aventour la feminin" by Textar: Renault Arkana, un SUV coupe cu rol de pionier în segmentul său
  • Hai nu fiți răi - eu mă bucur că măcar acolo cu șosele de 10-12 km n-o să aibă nimeni ”range anxiety”.:-) Ceva mai serios, mă-ntreb totuși: 260 stații de încărcare pentru doar o mie de BEV-uri? Atunci de câte ar fi nevoie pentru jde”milioanele visate de comisarii UErss?
    Volkswagen a început experimentul Astypalea: primele mașini electrice au fost livrate pe insula din Grecia
  • Original design (cu două locuri în tandem), dar și raport putere/greutate fenomenal. Cam în nota asta SF ar fi trebuit să arate Rimac-ul Nevera (părerea mea doar poate), da-n orice caz aștept un drag-test între ele ca să cred performanțele aparent mai bune ale lui 21C. n.b. Despre Kevin Czinger s-ar putea scrie romane - jurist de meserie și fost director la Goldman Sachs (ups, nașii crizei din 2008-9 uscați-curați), a mai făcut boacăne auto (CODA - electrică LiFePO4 eșuată prin 2011 și apoi Divergent Automotive). Divergent Blade mi-a plăcut ca prototip cu ale sale doar 640 kg, dar și 730 CP scoși dintr-un motor L4 de Mitsu Evo realezat la 2,4 litri.
    Versiunea de serie a hypercar-ului hibrid Czinger 21C debutează cu 1.250 de cai putere
  • @Alpine77: Taman designul Rimac-mac-ului nu mă dă pe spate, dar... ”de gustibus”, iar pentru ”electrohipnoza în masă” merge. (n.b. simpaticul / modestul Mate Rimac a declarant nu demult că el nu-și va permite să-și cumpere una…) Jos pălăria-n orice caz pentru croați, la know-how-ul cărora nu degeaba apelează nume grele ca Porsche sau Pininfarina. ...Chiar dacă, repet a mia oară, nu e-hiper-bolizii de 2.000 CP ar fi domeniul de elecţie al electrificării -- doar nu-ți tragi Rimac să te plimbi prin oraș cu 50 la oră sau pe autostradă cu 110, ca să ajungi totuși la mare/munte. (Ex. de calcul simplu: dacă bateria de 120 kWh permite unui e-motor de 120 kW = cca.160 CP să funcționeze o oră la Pmax., în cât timp o golește un e-motor de 1.408 kW = 1.914 CP ?! - pe circuit, clar.) Furnizorul croat de subansamble pretențioase nu degeaba a fost însă stimulat (povestea finanțărilor cu schepsis e lungă) să devină *leading edge*-ul EV-Tech-ului UE, exact de către corporații conștiente că-s prea rigid-greoaie pentru unele sarcini specifice R&D. C-Two sau cum l-or boteza (apropos, suntem deja-n 2 iunie) rămâne deci doar o *vitrină tehnologică* cu rol de imagine și EV-prozelitism prin vectorul *fascinație*, fiindcă timpii sprintului 0-100 km/h induc multora prosternație. …Și-atunci hop la dealerul din colț să-mi trag și eu un Zoe-Spring etc., că-s p-aproape, nu-i așa? :-)
    Versiunea de producție a lui Rimac C_Two debutează în 1 iunie cu un nume nou
  • P.S:-erată: Din 2025 și nu 2035 pot deveni ”istorice” ambele amândouă Über-nemțoaice. Dacă tot reintrai însă, și consumul ceva mai mic ar fi un atu al RS2-ului (legal-normal bea 9-12 l/100 km, că altfel se aprinde becul rezervei după 150-160 km pe Autobahn la talpă... anti-urși bipolari = 262 km/h ”crono”.)
    În urmă cu 30 de ani, Mercedes-Benz și Porsche și-au unit forțele pentru a crea celebrul sedan 500 E
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău