• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • De acord că-i tanc, nu jucărie 500e-ul -- cu excepția bobinelor de inducție, care se ard mai abitir ca becurile din cămara bunicii. Și te ușurează de câteva pușculițe, tot ale bunicii (una nemțoaică, clar. :-)) Hiper-merțanul anilor 90 rămâne oricum o referință ca proto-Panameră a vremii, deși (n-o zic doar din auzite) aș prefera o altă coproducție Porsche-mainstream contemporană (94-95), adică breakul Audi RS2 - 2,2 l turbo quattro, cu tot atâția cai dar mai ușor, practic și vioi. Minusul RS2-ului ar fi turbo-lag-ul (sub 2.800-3.000 rpm trage cam ca un Audi 80 Avant 2.8 V6), dar care mașină dinozauriană-i perfectă?! A, să nu uităm nici rugina dacă tot ne citesc poate și colecționari în devenire -- rarissimă la Haudi (ca la mai toate 80-urile alintate ”butoiaș”), dar prezentă la destule 500e-uri. Cum gusturile nu se discută însă, rămâne-n discuție doar grosimea portofelului -- de pe la 40K € pt un 500e prezentabil sau 60K € un RS2 cu istoric valabil. P.S: Din 2035 devine istoric și 500e-ul, deci impozitul cade -- îl sfătuiesc deci pe Edikkk să-și mai birjărească până atunci Tezla lui Model 3... sau poate S ?! :-P
    În urmă cu 30 de ani, Mercedes-Benz și Porsche și-au unit forțele pentru a crea celebrul sedan 500 E
  • VAG (sau VAN :-)) cunoscută silueta - serios acu, spaniolii nu par să aibă mari succese cu ”noua re-repoziționare” și alte bălării de marketing, chiar dacă Audi le va livra 7 mii de motoare 2.5 l cu 5 cilindri pt Cupra Formentor VZ5 - interzise, culmea, pt VW. ...Fiindcă în 2020 Skoda a realizat cu hayoanele și umbreluțele ei 756 milioane € profit vs. VW doar 454, iar SEAT - o pierdere de 339 milioane €. Tot e bine însă că Born nu-i SUV și n-are +2 tone ca ID.4/Enykaq, mai lente (zero-suta în vreo 9 secunde vs. 6,6-7), dar și mai gurmande... în suc de termocentrale pe cărbune ”curat”. :-P Ca să n-o mai lungesc, o Tesla Model 3 break (sau măcar cu hayon) le-ar faulta rău pe toate.
    Born, primul model electric Cupra, a debutat oficial: două versiuni de putere și autonomie de până la 540 kilometri
  • Hmm, fiskerii n-au produs/vândut nici măcar o mașină și sar la castană direct la Doamne-doamne? (sau, in fine, la trimisul lui pe la noi, cf. șiiților catolici.) Repet, media auto suferă sigur de Alzheimer apropo de escrocul Fisker și (nu) mă mir că nu-i impusă o ”silenzio stampa” apropo de orice nouă mangleală cu ștampila asta - țineți minte poate jde știrile cu 13 platforme electrice ”made in Fisker” după care - surpriză! - se milogesc la VW-Fordwagen să le împrumute și lor una... În fine, doar o vorbă vă mai copy-păstuiesc c-am obosit deja: "Verde-n față așadar, H. Fisker a fost -- și mai este -- un bun designer, dar ca biznisman una din două... sau chiar trei: 1. o catastrofă din cauză de hiper-optimism nerealist 2. un mega-țepar cu bună știință (găurile date de el - chiar dacă a avut abilitatea să nu semneze mai niciun contract -- depășesc 1.300 milioane $...) 3. un mitoman ajuns să creadă-n fantasmele lui (unic exemplu: declara că firma livratoare de baterii pt ex-Fisker Karma l-a băgat în faliment... după ce chiar el nu-i plătise, falimentându-i. :-p) Nu vă mai zic că, acu +15 ani când a invitat jurnaliști la o firmă asociată care pretindea că fabrică graphen en-gros, ăia foloseau un DVD-writer ca să fabrice... fum. Sau rășini. :-))) Noua lui gogoriță (e-SUV mai ieftinache decât Tesla-Y cică) e deci și ea doar abur curat-murdar sprijinit pe niște rendering-uri debile."
    Americanii de la Fisker vor să livreze primul papamobil electric pentru Papa Francisc
  • Îmi place și mie, culmea :-) - serios zic asta @zărne, fiindcă-i un Sonderklasse ”cinstit” și nu un pseudo-Maybach scos la prosteală pentru cei cu mai mult bănet decât bun-gust. Ca să fiu mai scurt decât maestrul teoretizărilor @inexo (ar fi de fapt timpul să-mi iau concediu după două mii de postări cam de-a-n pixu”), exteriorul îmi pare mai convingător decât interiorul tabletoid, chiar dacă W221-le desenat de Wagener (2007-2014) rămâne favoritul meu absolut. A zecea generație S-Klasse (dacă socotim și primele trei botezate altfel - adică ”pontonul” din 1954 + ”coada de rândunică” din 59 și ”botul de cal” din 65) era inevitabil să atingă apexul stilizării subtil-fluide, reunuțând printre altele și la prizele de aer enorme, care mie cel puțin îmi sugerează niște bolnavi de oreion. :-) Pe tarlaua analizei ontologice a tehnologiei ”biruitoare” nu mă (mai) bag la arat că-i inutil. În orice caz, din simpla postură de cititor cârcotaș (și nu ex-editor + designer auto chiar la nemții pe care @zărne crede că-i beștelesc aiurea) îmi permit să iau atributul ”copleșitor” în sensul lui negativ. ...Fiindcă fie și doar alea 50 de actualizări over-the-air mi-ar părea tot atâtea necunoscute impuse cumva dincolo de alegerea mea inițială din șourum. (Situație pur teoretic-ipotetică, clar, în care nici nu vreau de fapt să mă pun, ca posesor ”proletar” de purico-japoneză SH de 3,88 și nu vreun status-simbol de 5,28 m. :-))
    Copleșitor
  • @PMC (de la Prea-Multe-Consternări? :-)) : Ford -- care nu va produce totuși Lightning-ul la juveți, asta ca să- previn un Bravo-Ford-ACE -- e secretos și n-a dezvăluit decât greutatea bateriilor lui Biden înainte să cadă pe scări: 1.800 lbs, adică vreo 816 kg. O bacterie Tezla de 85 kWh trage 1.200 lbs la cântar, deci +125 kWh ar fi capacitatea F-150-ului (în versiune ER.) În rest nu mă pronunț asupra mutantului, că iar îmi auto-cotonogesc Karma.
    Noul Ford F-150 Lightning: două motoare electrice, până la 482 km autonomie și start de la 40.000 dolari în SUA
Pagina
12345...666768...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău