De acord că-i tanc, nu jucărie 500e-ul -- cu excepția bobinelor de inducție, care se ard mai abitir ca becurile din cămara bunicii. Și te ușurează de câteva pușculițe, tot ale bunicii (una nemțoaică, clar. :-))
Hiper-merțanul anilor 90 rămâne oricum o referință ca proto-Panameră a vremii, deși (n-o zic doar din auzite) aș prefera o altă coproducție Porsche-mainstream contemporană (94-95), adică breakul Audi RS2 - 2,2 l turbo quattro, cu tot atâția cai dar mai ușor, practic și vioi.
Minusul RS2-ului ar fi turbo-lag-ul (sub 2.800-3.000 rpm trage cam ca un Audi 80 Avant 2.8 V6), dar care mașină dinozauriană-i perfectă?!
A, să nu uităm nici rugina dacă tot ne citesc poate și colecționari în devenire -- rarissimă la Haudi (ca la mai toate 80-urile alintate ”butoiaș”), dar prezentă la destule 500e-uri.
Cum gusturile nu se discută însă, rămâne-n discuție doar grosimea portofelului -- de pe la 40K € pt un 500e prezentabil sau 60K € un RS2 cu istoric valabil.
P.S: Din 2035 devine istoric și 500e-ul, deci impozitul cade -- îl sfătuiesc deci pe Edikkk să-și mai birjărească până atunci Tezla lui Model 3... sau poate S ?! :-P
VAG (sau VAN :-)) cunoscută silueta - serios acu, spaniolii nu par să aibă mari succese cu ”noua re-repoziționare” și alte bălării de marketing, chiar dacă Audi le va livra 7 mii de motoare 2.5 l cu 5 cilindri pt Cupra Formentor VZ5 - interzise, culmea, pt VW.
...Fiindcă în 2020 Skoda a realizat cu hayoanele și umbreluțele ei 756 milioane € profit vs. VW doar 454, iar SEAT - o pierdere de 339 milioane €.
Tot e bine însă că Born nu-i SUV și n-are +2 tone ca ID.4/Enykaq, mai lente (zero-suta în vreo 9 secunde vs. 6,6-7), dar și mai gurmande... în suc de termocentrale pe cărbune ”curat”. :-P
Ca să n-o mai lungesc, o Tesla Model 3 break (sau măcar cu hayon) le-ar faulta rău pe toate.
Hmm, fiskerii n-au produs/vândut nici măcar o mașină și sar la castană direct la Doamne-doamne? (sau, in fine, la trimisul lui pe la noi, cf. șiiților catolici.)
Repet, media auto suferă sigur de Alzheimer apropo de escrocul Fisker și (nu) mă mir că nu-i impusă o ”silenzio stampa” apropo de orice nouă mangleală cu ștampila asta - țineți minte poate jde știrile cu 13 platforme electrice ”made in Fisker” după care - surpriză! - se milogesc la VW-Fordwagen să le împrumute și lor una...
În fine, doar o vorbă vă mai copy-păstuiesc c-am obosit deja:
"Verde-n față așadar, H. Fisker a fost -- și mai este -- un bun designer, dar ca biznisman una din două... sau chiar trei:
1. o catastrofă din cauză de hiper-optimism nerealist
2. un mega-țepar cu bună știință (găurile date de el - chiar dacă a avut abilitatea să nu semneze mai niciun contract -- depășesc 1.300 milioane $...)
3. un mitoman ajuns să creadă-n fantasmele lui (unic exemplu: declara că firma livratoare de baterii pt ex-Fisker Karma l-a băgat în faliment... după ce chiar el nu-i plătise, falimentându-i. :-p)
Nu vă mai zic că, acu +15 ani când a invitat jurnaliști la o firmă asociată care pretindea că fabrică graphen en-gros, ăia foloseau un DVD-writer ca să fabrice... fum. Sau rășini. :-)))
Noua lui gogoriță (e-SUV mai ieftinache decât Tesla-Y cică) e deci și ea doar abur curat-murdar sprijinit pe niște rendering-uri debile."
Îmi place și mie, culmea :-) - serios zic asta @zărne, fiindcă-i un Sonderklasse ”cinstit” și nu un pseudo-Maybach scos la prosteală pentru cei cu mai mult bănet decât bun-gust.
Ca să fiu mai scurt decât maestrul teoretizărilor @inexo (ar fi de fapt timpul să-mi iau concediu după două mii de postări cam de-a-n pixu”), exteriorul îmi pare mai convingător decât interiorul tabletoid, chiar dacă W221-le desenat de Wagener (2007-2014) rămâne favoritul meu absolut.
A zecea generație S-Klasse (dacă socotim și primele trei botezate altfel - adică ”pontonul” din 1954 + ”coada de rândunică” din 59 și ”botul de cal” din 65) era inevitabil să atingă apexul stilizării subtil-fluide, reunuțând printre altele și la prizele de aer enorme, care mie cel puțin îmi sugerează niște bolnavi de oreion. :-)
Pe tarlaua analizei ontologice a tehnologiei ”biruitoare” nu mă (mai) bag la arat că-i inutil.
În orice caz, din simpla postură de cititor cârcotaș (și nu ex-editor + designer auto chiar la nemții pe care @zărne crede că-i beștelesc aiurea) îmi permit să iau atributul ”copleșitor” în sensul lui negativ.
...Fiindcă fie și doar alea 50 de actualizări over-the-air mi-ar părea tot atâtea necunoscute impuse cumva dincolo de alegerea mea inițială din șourum.
(Situație pur teoretic-ipotetică, clar, în care nici nu vreau de fapt să mă pun, ca posesor ”proletar” de purico-japoneză SH de 3,88 și nu vreun status-simbol de 5,28 m. :-))
@PMC (de la Prea-Multe-Consternări? :-)) : Ford -- care nu va produce totuși Lightning-ul la juveți, asta ca să- previn un Bravo-Ford-ACE -- e secretos și n-a dezvăluit decât greutatea bateriilor lui Biden înainte să cadă pe scări: 1.800 lbs, adică vreo 816 kg.
O bacterie Tezla de 85 kWh trage 1.200 lbs la cântar, deci +125 kWh ar fi capacitatea F-150-ului (în versiune ER.)
În rest nu mă pronunț asupra mutantului, că iar îmi auto-cotonogesc Karma.
Ultimele comentarii
2333 in total