Nu-i vreun concept-car ci chiar o Manta-A GS/E modificată, cu baterie și alte faruri/stopuri.
Nu i-a costat deci mare lucru pe franco-globalezi mișcarea asta de PR.
Am condus acu 3 decenii coupe-ul ”popular” concurent cu Ford Capri, produs pe vremea când majuscula E însemna Einspritzung (și nu ”e” minuscul = electrocutare) - avea o ținută de drum surprinzător de bună, chiar dacă nu rupea asfaltul cu 90-105 CP.
Reușită ca stil neo-retro, dar autonomia de 280 km (max. 200 practic) nu rupe gura târgului.
Cu riscul repetării agasante, rămân la părerea că electricele ideale-s (deocamdată) doar alea pe două roți - și ele rezervate mai mult mobilității urbane -, gen:
https://www.insella.it/news/voge-e-bike-er10-lelettrica-come-una-moto-benzina-159840
Comentariu versiune scurtă: îmi plac jantele. :-)
Altfel, oricâte pernuțe diamantate ar veni la pachet cu ”valul de lux”, mastodontul nu-i deloc original ca S-Klasse deghizat (cam cocălăresc, să nu fugim de adevăr.)
Iar asta pune pe fugă clienții cu chauffeur -- și fără rangă-n echiparea de serie. :-P
Așa NU deci (părere subiectivă, evident.)
Fiindcă un Maybach Zeppelin Spohn Stromlinie din 1932 se vede că-i o bucată de istorie auto greu repetabilă de nemți... pe care-i doare însă-n eșapamente la mormanul de bani pe care stau.
Țin minte că, la-nceput de mileniu, Daimler-Benz aștepta un boom mai ales la voi în sat, prietene @zărne, cu resuscitarea mărcii lor-drapel, sperând la 2.000 exemplare măritate anual după ce diverși circopiteci celebri (Samuel L. Jackson, Will Smith etc.) și-au tras cîte unul.
...Dar în câțiva ani au ajuns să vândă doar 44, chestie care mai mult ca sigur a pus frână ideii VAG similare a băieților de la Haudi de a reinventa marca Horch.
Concluzie: Sic transit gloria munții. :-)
@someone: Culmea e că Honda a dat chix doar cu (puținele) c.v.aut. luate de la nemți (ZF-uri DSG p-o Acura V6 USA), ei având destul know-how pt. restul, făcute toate ”in-house” și fără să copieze pe nimeni.
De acord că automatele cu convertizor hidraulic și mai ales CVT-urile japilor, deși f. fiabile, nu prea au priză pe la noi, dar hondiștii nu trebuie uitat c-au băgat prima c.v. moto DCT pe VFR1200F (170 CP, 2009).
Și-ți zic - nu din auzite - că e impecabilă.
În rest, nimic nou apropo de jelania trolilor care strigă ”atenție, troli”! :-)
Problema cip-cirip-urilor automotive nu-i cauzată neapărat de TSMC, Intel sau Samsung (centralizare de fab-uri în Sud-Coreea, Hong-Kong + Taiwan și mai puțin în China, culmea.)
... ci de cererea mare de CPU / GPU-uri (nu doar pt PC-uri, oricum cu 20% mai multe produse-n 2020) care a secat producția de wafere.
Așa că producătorii de chip-uri auto au rămas fără siliciu.
Ce-i drept, nici chinezii nu prea mai VOR să livreze componente, în contextul unei strategii crizo-generatoare a lor mai complicat de disecat.
Poate ne lămurește totuși colegul Edikkk - dacă nu cumva i s-a ars și lui cipul... :-)
Ultimele comentarii
2333 in total