Dacă era limitată la 180 km/h poate puneam și io botu”.
Plus că televizorul din bord n-are gaică de pus pe perete-n casă, iar la dilăr mi-au zis că Elon poate să-mi dea VOTA (Verboten-Over-The-Air) dacă-i răspund ceva nasol pe Twitter.
Acu serios, tot nu mă dumiresc de ce trebuie să subvenționez cu 10K € din taxe (nu doar eu, ci și băbuțele paupere) diverși pseudo-ecologiști care pot cheltui +80 de mii pe așa ceva?!
Lipsește un mic detaliu - cât trage la cântar e-dihania (cu mult peste 3,5 tone cu sarcina admisă).
Ce-i drept, și pentru ”terminatorianul” lui predecesor ICE aveai nevoie de permis pentru camioane.
Cum era de așteptat, e ȘI MAI camion ăsta cu ștecher.
https://www.motor1.com/news/453820/gmc-hummer-ev-weight-class/
(datele-s pentru pickup, care-i ceva mai ușor decât SUVulețul.)
Nu mai zic că trei e-mamuți GM cuplați la prize rapide halesc un megawatt - curat ecologici pt Edikkși, parol.
Lordul petrochimist a băgat +un miliard deja-n proiect, bravo lui dar mă-ndoiesc de reușita lui finală=comercială.
Nu zic că diversitatea strică (vorba vine, că nu văd nimic original în proiect).
...Însă dacă ”aspiratoristul” Dyson a renunțat la fabricarea de BEV-uri după flituirea a două miliarde, cu atât mai puține șanse are un gipan băutor de sucuri dinozauriene. :-)
Ca să nu mai zic de perspectiva Euro-7, mai greu de scos la capăt decât orice Mission Impossible.
P.S. Faceți ceva rogu-vă AM cu reclama EQA (clip video), extinsă repetat peste zona de logare-n cont !
Renauluționu lui Luca de Meo văz că e-n floare și la Alpine, scumpit pe zi ce trece spre orizontul Porsche Cayman.
Mașina nu-i deloc rea ce-i drept, dar vânzările-s pe tobogan (de la vreo 4.400 în 2019 la sub 1.400 anul trecut.)
Unii acuză mecanica ”banală” de Megane RS 1.8 la juma” de preț, alții -- reclama cam absentă, în condițiile epuizării stocului de clienți nostalgici ai celebrei mărci... odinioară (de care cei tineri nu prea mai au habar).
Părerea mea: o duceau mai bine dacă rămâneau la soluția 2+2 locuri și ofereau c.v. manuală măcar opțional.
https://www.largus.fr/actualite-automobile/fiabilite-renault-e-tech-hybride-premiers-problemes-et-correctifs-10606404.html
...e într-adevăr lista cam lunguiață :-) a hibelor E-Tech-ului cu craboți, roboți etc.
@Edikkk: Doar Captur + Megane E-Tech Plug-in (160 CP ambele) sunt PHEV, Arkana preluând sistemul de 140 CP de pe Clio, mai simplu și clar mai ieftin de produs.
Ar fi binevenit poate un nou material AM (pe lângă cel cu ”inspirația Lego”, f. bun) pe tema diferențelor între sistemele Renault.
Aș încerca să te luminez chiar eu, dar mi s-a descărcat bateria. :-) Bzzzz-trosc.
Ultimele comentarii
2333 in total