SsangYong lansează noul Tivoli Grand. Versiunea lungă pornește de la 18.000 de euro în Germania

de Alexandru Monenciu
Marti, 15.06.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SsangYong Tivoli poate fi comandat acum și într-o versiune lungă. Denumită Tivoli Grand, aceasta este cu 26 de centimetri mai lungă decât modelul obinușnuit.

Tivoli, SUV-ul de dimensiuni compacte al constructorului coreean de automobile a primit un facelift în urmă cu doi ani. Acum, acest model poate fi comandat și într-o versiune lungă. Pe piața din Germania, noul Tivoli Grand (pentru că acesta este numele lui) poate fi comandat deja în reprezentanțe.

PORTBAGAJ MAI ÎNCĂPĂTOR

SsangYong Tivoli Grand este are o lungime de 4.48 metri, fiind cu 26 de centimetri mai lung decât versiunea standard. Până la portierele spate, cele două variante sunt identice (din punct de vedere al dimensiunilor), iar ampatamentul rămâne neschimbat.

Volumul portbagajului a crescut de la 395 la 720 de litri. Prin rabatarea banchetei se obțin 1.440 de litri pentru bagaje.

Spoilerele față și spate au fost ușor revizuite, farurile și stopurile au un design nou, iar hayonul integrează acum și emblema "Grand". Habitaclul a fost preluat în totalitate de la Tivoli.

Noul SsangYong Tivoli Grand este disponibil în cinci niveluri de echipare.

Cel de bază include, printre altele, dotări precum oglinzi exterioare încălzite și reglabile electric, patru geamuri electrice, sistem cruise control și display de 3.5 inch integrat în instrumentarul de bord.

Nivelurile de echipare superioare plusează cu ecran central de 9.2 inch pentru sistemul multimedia, sistem de navigație, climatizare pe două zone, conectivitate Apple CarPlay și Android Auto, dar și lumini de ceață frontale.

Pe lista cu sisteme de siguranță regăsim frânarea automată de urgență, cu avertizare pentru coliziunea frontală, avertizare la părăsirea benzii de rulare, asistent la urcarea în pantă și sistem de recunoaștere a semnelor rutiere.

O SINGURĂ MOTORIZARE

SsangYong Tivoli Grand poate fi echipat doar cu motorul de 1.5 litri, pe benzină, care dezvoltă 163 de cai putere și 280 Nm cuplu. Acesta poate fi alăturat unei transmisii manuale cu șase trepte, dar și uneia automate cu același număr de rapoarte. Tracțiunea față este singura variantă.

Versiunea lungă a SUV-ului Tivoli poate fi deja comandată în Germania. Aceasta pornește de la 17.990 de euro.

via Auto Motor und Sport

Comentarii (11)

  • netam-nissan
    e XLV bre doar că suferind adică a suferit un feislift.
    dar nu cred că merită doo mii jumate-n plus doar portbagajul, măcar dacă era propulsie îl încărcai cu lăzi damigene porcu etc și trăgea mai vârtos.
    tivoli e mai bun decât crede lumea și oricum singura mașină sub 100 euro calu putere.
    24 3
  • Nu inteleg de ce se chinuie sa renasca Ssang Yong dupa fiecare faliment, rezultatul e acelasi de fiecare data.
    12 23
  • Mi-ai dat idei, @netame - și fiindcă văz că AM nu s-a electrocutat încă azi, remarc că bazica Tivoli ”scurtă” se dă de fapt cu 13.990 € (2WD, 163 CP.)
    Echipată mult peste Duster Essential... de 90 CP.
    Și, mai ales, cu sistemul 4WD (de care aș avea realmente nevoie) costând doar 1.600-n plus.

    n.b. Comparația cu Duster (cu 10 cm mai lungă, 5-6.000 € mai scumpă la 150 CP dar și cu garanție mai mică) n-ar fi taman corectă după unii, dar spațiul interior îmi pare comparabil, după ce am stat în ambele.
    Posibil deci să contribui la ”salvarea” SsangYong :-) - chiar dacă trebuie știut că orice siglă de partid care conține cuvințelul ”salvare” (de la FSN la USR) e un botez masonic ce semnifică de fapt ceva exact pe dos - îngropare deci. :-))
    23 0
  • Preturile mici explica falimentul ritualic al marcii care este folosita doar pentru a testa piata si diversi furnizori de subansamble. O fi mai ieftin ca Duster la aceeasi bani dar e doar o improvizatie pe cand Dusterul in ciuda criticilor, unele mai mult sau mai putin justificate este un succes comercial in Europa si numai.
    8 20
  • @Assur
    Sunt multe mărci care au trecut prin momente grele în istoria lor și a fost bine că nu au dispărut.

    „Faliment” e cuvântul care a făcut parte din definiția mărcii Opel multe zeci de ani dar asta nu a împiedicat-o să facă și mașini fiabile.

    SsangYong produce mașini mai bune (și mai ieftine) decât multe alte mărci mult mai cunoscute.
    13 1
  • Tot ritualic cred că-mi trag și io unu ;-) - dar mai spre Crăciun, când importatorii reduc scorurile ca să umfle raportările anuale.
    Oricum, cine crede că furnizorii de subansamble pt Dacia ar fi mai breji greșesc (i-am puricat pe ai coreenilor și-s OK, începând cu Aisin pt c.v.aut.6 - și motorul+ turbina-s de fapt dezvoltate de/cu japii, altfel nici n-ar avea 10 ani garanție.)

    n.b. pt amatori: Puțini știu de ex. că motorul 2,7 diesel de pe Musso ”made by Mercedes” era cumpărat de SsangYong direct de la Mitsubishi... din simplul motiv că japii-l produceau și pentru nemți, hehe.

    P.S. Sarcina max. admisibilă-n portbagaj e de 65 kg pt ambele versiuni (lungă/scurtă), așa că Grande nu prea are noimă pt. cărăbuși cărăuși.
    16 1
  • @@Assur
    Prietene, mananci kk despre Opel. Niciodata nu a fost in faliment. Vezi ca faci afirmatii aiuritoare despre o marca legendara. Opel, este Opel si va ramane Opel. Cu bune si cu rele.
    6 3
  • facelift
    De curiozitate, AM ati intrebat si in Romania cat costa masina aceasta?
    Daca nu, va dau eu raspuns: https://www.ssangyong.ro/files/SY_Lista-de-preturi_Tivoli_Grand_RO_2021_v4.pdf.
    Bafta!
    4 0
  • Ssang Yong, detinuta de Mahindra. Daca a ajuns si o masina indiana sa aibe partizani in Romania ca e mai ieftina decat Duster e clar ca vine sfarsitul lumii
    4 8
  • Tivoli asta bate cam orice de pe piata la aceiasi bani/dotari/performante/dimensiuni.
    Am un prieten care si-a cautat de curand masina noua (exasperat de interminabilele probleme ale masinii vechi din 2008) si i-am zis sa se uite si la Tivoli.
    A recunoscut si el ca e imbatabil ca pret, dotari si performante insa l-a exclus strict din cauza brandului ca nu are incredere in el, chiar daca avea 10 ani garantie.
    A ales Kia Ceed cu dotari mai putine decat SY si cu 1500 euro mai scumpa.

    In trafic vad din ce in ce mai multe Tivoli si nu e de mirare, la cat costa.
    8 1
  • Lasand la o parte carcoteala cu falimentul si Mahindra masinile nu sunt chiar rele si sunt chiar bine echipate. Dar ca brand este sub Dacia.
    3 3

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru