Precomenzile pentru Ford Mustang Mach-E în România, deschise: prețuri de la 52.000 de euro

de Paul Cosma
Vineri, 09.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
SUV-ul electric Ford Mustang Mach-E este disponibil pentru precomenzi în România, prețurile pornind de la 52.000 de euro pentru versiunea de bază, cu bateria de 75 kWh și autonomie de 440 de kilometri. Livrările primelor unități vor avea loc în luna septembrie.

Reprezentanții Ford România au prezentat astăzi, într-o conferință de presă, mai multe detalii privind lansarea comercială a modelului electric Mustang Mach-E pe piața locală. 

Tot astăzi a fost dat startul pentru precomenzi în România. Distribuția noului Mustang Mach-E se realizează prin intermediul a 17 dealeri Ford specializați în distribuția de vehicule electrice, ce au implementat standardele specifice de vânzare și asistență post-vanzare. 

Compania promite că, din primul trimestru al lui 2022, clienții vor putea comanda Mustang Mach-E și cu ajutorul unei platforme online. 

Ford Mustang Mach-E este disponibil cu tracțiune spate sau tracțiune integrală, ambele versiuni putând fi asociate cu o baterie cu autonomie standard sau extinsă. Versiunea cu autonomie extinsă și tracțiune spate are o autonomie de până la 610 km măsurată în regim WLTP. Încărcarea bateriei de la 10% la 80% se realizează în 38 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie standard și în 45 minute pentru versiunea de baterie cu autonomie extinsă. 

Mustang Mach-E, echipat cu sistemul de tracțiune spate furnizează 269 CP în varianta cu baterie cu autonomie standard, respectiv 294 CP în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, un cuplu de 430 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 6,1 și 6,2 secunde. 

În configurația cu tracțiune integrală, Mustang Mach-E livrează 269 CP în versiunea cu baterie cu autonomie standard, respectiv 351 CP, în varianta cu baterie cu autonomie extinsă, cu un cuplu de 580 Nm și o accelerație de la 0 la 100 km/oră între 5,1 și 5,6 secunde. 

Ford anunță o garanție de 8 ani pentru bateria și componentele high-voltage ale lui Mustang Mach-E.

Componentele “standard” primesc o garanție de 2 ani, ce poate fi extinsă prin pachetele Ford Protect (+3 ani / 100.000 km = 590 euro; +3 ani / 160.000 km = 990 euro; +6 ani / 160.000 km = 1390 euro). 

Pentru acest an, oficialii Ford estimează vânzări de 100 de unități Mustang Mach-E pe piața din România. Pentru 2022, vânzările ar urma să fie de 200-300 de exemplare. Compania subliniază că nu întâmpină probleme/ întârzieri în producția lui Mustang Mach-E pe fondul crizei de semiconductori.

Ford Mustang Mach-E în România
Echipare Tracțiune Autonomie Putere (CP) Preț de listă (cu TVA)
Base Spate 440 km 269 51.800 euro
Base Spate 610 km 294 59.800 euro
Premium Integrală 400 km 269 60.300 euro
Premium Integrală 540 km 351 68.300 euro

Ford Mustang Mach-E vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
AUTONOMIE
(km, WLTP) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Volkswagen ID.4 GTX
BiMotor, baterie 77 kWh
299 480 6.2 52.644
Ford Mustang Mach-E
RWD
269 440 6.2 51.800
Tesla Model 3
Standard Range Plus
325 448 5.6 42.990
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

Via Ford România

Comentarii (18)

  • Cam scumpa, dar cu design mai reusit decat ID.4 sau Tesla-3.
    Nedumerirea mea e cum de asa-zisa criza a semiconducatorilor :-) afecteaza doar fabricatia masinilor pe suc de dinozaur, dar a BEV-urilor - nu (care, btw, au mult mai multa electronica prin matzele lor.)
    23 4
  • Nu sună rău cu 8 ani garanție la baterie și autonomie de 610 km, bine, pentru cei ce au 60.000 disponibili doar pentru mașină.
    12 3
  • @Kirotractor
    Cand a început declinul și prăbușirea vanzarilor, anul trecut, producătorii auto au redus comenzile si stocurile; astfel, revenirea rapidă din groapă i-a pus intr-o situatie nasoală: fară stocuri, si obligați sa concureze cu alte domenii pentru cipuri, unde cererea era mare și, mai ales că producătorii de cipuri (doar trei producatori dețin aproape 75% din producția mondială) au preferat sa reorienteze cipurile spre domeniile unde valoarea adaugată este mai mare. Chestie de priorități din partea unora și de (lipsă) de viziune din partea altora.
    :))))
    11 2
  • Abraham(tancu',nu perciunatu')
    Inca o electrocaldare suv,ca de suv electric ai nevoie sa ajungi la stana. Asta e viitoru' care ni se baga pe gat pentru binele comun verzui,aparent,ca n-o sa-si mai permita toti masini iar cum electricele sunt neviabile daca se inmultesc,o sa ne multumim cu motoare de 1.0 hibridizate un timp.Ce chestie,in Viena daca ai nr verde de masina electrica,parchezi moca si ai voie sa mergi pe autostrazile din jurul oraselor cu 130km/h,restu' cu 100 ca cica polueaza,ca tot zic unii ca nu ne forteaza nimeni dom'le sa renuntam la benzina. Si inca ceva,am vazut un draft de la ue,baga taxe de poluare pe avioane dar scutesc avioanele particulare,aia care ne interzic au voie sa polueze cat vor.Asta imi aduce aminte de fatarnicia lor cand au venit in 2019 la Davos cu peste 300 de avioane private,la forumul anti poluare si schimbari cli(s)matice(ca incalzire globala nu-i mai zic,ca isi pun unii intrebari de ce stai cu geaca pe tine cateodata in iunie). Sa va pregatiti sa scoateti banu' gros pe taxare anti poluare in colhozul european! O sa fiti fericiti cu asta!
    https://www.argusmedia.com/en/news/2231434-eu-draft-exempts-private-jets-cargo-from-jet-fuel-tax
    20 14
  • pana atunci dam talpa cat putem. Pana cand imi interzic astia o sa ma chinui sa ard cat mai multa motorina. Am triplat bugetul la combustibil si mai nou in drum spre servici ocolim si un pic pe autostrada si inapoi talpa cat cuprinde ca sa vad daca face cancer Edik. Va pup pe toti, maine plec in concediu in Kefalonia. Talpa iarasi cat cuprinde, cand ma inntorc dau un ocol pe la Patras si Atena ca sa ne bucuram de Grecia. Ah, pregatiti cisternele, sa ardem cat mai mult combustibil.
    22 13
  • @TR-85
    Dai tare talpa, mai ales prin Grecia si poate ramai fara permis, ca abia asteapta aia fraieri ca tine.
    Vezi ca in curand scumpesc astia iar motorina, special pentru talpasi ca tine.
    Baga mare ca nu face lumea cancer de la diesel, face de la vapoarele si avioanele care stau la semafor prin orase.
    10 23
  • @TR-85
    Drum bun,o sa turez si eu dieselul pana ii sar pistoanele si turbata pana fac nor alb in spatele meu spre oftica trotinetistilor cu gleznutele la vedere.
    21 9
  • Seriff
    Te sustin, maine am un drum lung de facut cu diesel-ul, o sa merg ard multa motorina, sper sa poluez la maxim.
    20 9
  • @18:18
    1.Se vede ca n-ai fost in Grecia.
    2.Daca tu te uiti cat costa combustibilul, nu inseamna ca toti fac asa.
    3.Nici nu-mi dau seama cand te depasesc.
    4.Sarmanule.

    PS Vezi sa nu faci cancer de la telefonul mobil. Am auzit ca undele alea sunt foarte nocive. Arunca-l cat mai ai timp.
    16 9
  • Ignora-l pe martalog!
    1 4
  • @Abraham, tancul se numeste Abrams, nu Abraham.
    Ce se intampla acum se numeste evolutie. Si cum istoria ne-a invatat, intotdeauna exista sceptici si conservatori care se opun schimbarii. Iar vasta lor majoritate au un nivel de iq similar cu o ghinda uscata.
    Elita mondiala malefico-reptiliano-masonica conduce lumea si ne vrea pe toti subjugati. Traiasca dacii liberi cu Loganuri pe motorina!
    5 10
  • @TR-85. Da-i prietene talpa, hai sa ne bagam picioarele in ea de planeta ca si asa tu mori in cateva zeci de ani si nu te afecteaza schimbarile climatice pe termen lung.
    Baga pe gat si o halba de motorina pe gat dar inainte de asta uite-te pe net si vezi ce impact are asupra mediului rafinarea petrolului crud. Ia cu paine
    6 12
  • @chiuloasa
    "Abraham(originally Abram)[ is the common patriarch of the Abrahamic religions",asa ii zic unii prin orient,se numeste si si tancul,in rest ni se falfaie noua de parerea ta. Baga si tu o halba de litiu sa ne arati cat esti de evoluat.
    7 4
  • @chiulasa
    ce masina aveti maestre?
    Va e rusine sa spuneti?
    10 2
  • Iar a "reaparut" bengosu',reaparut intre "" ca tot el ne batea obrazu' si la 18:18. Ce masina are? El zicea ca un E-up,sta la bloc si cica n-are nevoie sa isi incarce masina din casa (!!!,i se pusese odata intrebarea daca trage cablu' pe geam)ca are multe prize la mocangeala pe langa. Misto cand se semneaza Calingura si acum "chiuloasa" scris agramat,un patern de etnie se vede clar inclusiv din avatare,lingurar acordeonist.El e ala de te face putinist si de evul mediu daca ai carait ceva antiue. Ia zi-mi,tovarase,altii pleaca in Grecia talpa in vacanta,tu ai ajuns macar pana la Titu cu electrotroaca matale?Ce se intampla acum "se numeste evolutie",haida,curcubeul sus daca vreti sa evoluati.Ma duc acum,mi se incalzeste vinul.
    10 4
  • @Tatra: Îți garantez că nu-i Calingura (fan Golf) colegul @Chiuloasă, dar oricum nu contează asta, ci numai nr. în continuă creștere al habotnicilor întru noua religie ”progresistă” (repet, de bună-credință-n sinea lor).
    Și care, culmea, posedă un IQ bunicel, dar nu-și pun întrebări pe linia unei logici simpliste.
    Cum ar fi motivul pentru stimularea din bani publici a adoptării unor produse care ar trebui să se vândă de la sine.

    Ori de ce oare everybadea din conducerea giganților auto se pomenește vorbind neîntrebat pe tema termenelor (iluzorii oricum) ale electrificării - cu care, iar repet, n-am vreo problemă.
    ...Chiar dacă nu poate fi un panaceu, fiindcă:
    - mută doar poluarea spre periferiile orașelor
    - utilizează materii prime deficitare și poluante
    - va atinge curând limita resurselor globale de producere/distribuție curent (chestie subliniată până și de Mate Rimac... dar nu și de presa auto.)

    Declarațiile lor parcă-s xeroxate însă și prea seamănă a angajamente-jurăminte de devoțiune către o entitate obscură, dar clar capabilă de presiuni inimaginabile.
    Hai pa, Edikkk, că mi s-a încărcat bacteria de la trotinetă - aștept însă niște pălmuțe de culoarea fumegătorului tău VW Polo - roșii adică. :-)
    14 1
  • doar un seic
    ardeti ba motorina cata vreti, ascultati ce va zic io, ca va invat de bine pentru mine.

    iar tu, sarakane, cum adica triplezi bugetul de motorina? de luna viitoare te astept sa dai de 10x mai mult daca vrei sa mai stam de vorba, zgarciogule... nu stiu, te imprumuti, te cauti bine, de 10x, ne-am inteles?
    1 10
  • dăcât un șeic
    chiar și așa cu motorina scumpită ajung oriunde vreau mai repede și mai ieftin decât cu super elektro minunile tehnologice care v-au luat mințile.
    Ideea e simplă. Ca deținător de automobil cotizezi la diverși că obrazul subțire cu cheltuiala se ține. Insă ce te faci că la șeici e mai ieftin și nici nu stai cu troaca in drum ore bune să se încarce. Așa ca progresiști instruiți cu iq mare a la edik, cum vi se pare treaba asta?
    8 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru