• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Pentru tehno-curioși, explicații și un clip despre Torque Splitter: https://audiclubna.org/a-matter-of-lateral-the-torque-splitter-in-the-new-audi-rs-3/ Altfel, văz că nimeni nu se miră de prețul cu 2.300 € mai mare la noi decât la nemți. Unde un Mercedes-AMG A45 S 4Matic+ începe de la 61.821 Euro, deci tot cam p-acolo. Aparent inutile (și după unii deja uzate imoral :-)), uber-hot-hatch-urile astea păstrează totuși o doză de polivalență/utilitate, pe care sportivele pure și dure cu doar două locuri n-o au (ex. Cayman T, mai scump la ”doar” 300 CP.)
    Prețuri Audi RS 3 în România: versiunea Sportback pornește de la 62.300 de euro
  • @@: Cine crede că ciorba reîncălzită după 6 decenii de paiațele Bezos+Branson -- a pocnitorilor chimice -- ”ne va modela viitorul ca specie umană” e cel puțin naiv. Și un receptor perfect (= credul / dezinformat) al aberațiilor propagate oficial. Că-i totul o mascaradă PR pot fi de acord, dar numa-n scopul deturnării atenției de la veritabilele Black Projects, cu care demult își deplasează fizicul tartorii vizibili sau mai ales nu. Back ontopic, @raduvlase a prins bine motivațiile manglelii psi-op ”PHEV la tot cartierul”. :-) Iegzistă însă și avantaje practice pentru cei cu chauffeur (ăia cu biciul, Edikkk tată, care-ți vor taxa și aragazul nedecarbonizat). Hai să-ți desenez și de ce -- ca să aibă acces liber în zonele ZFE (Zone à faibles émissions), deja impuse-n orașele cu peste 150.000 bizoni de micro-macron.
    Prețuri Mercedes-Benz S 580 e în România: versiunea plug-in hybrid a Clasei S pornește de la 126.000 de euro
  • BMW & Audi, nesimțiților, nu vă e jenă să consumați de 3-4 ori mai mult ca Merțanul? Care cu un PET de benzină ar face 400 km la 0,6 l consum. ...Dar stai, că cei 113 km declarați ca rulați pur electric s-ar traduce în zero litri/100 km - pe prima sută de km, clar, că așa-i corect în gaura neagră a gândirii experților în abureli UE. Nu mai înțeleg nimic, dar vine sigur eroul nostru salvator de foci ursare sau ursoaice focoase să ne lumineze cum stă treaba cu minciunile verzi.
    Prețuri Mercedes-Benz S 580 e în România: versiunea plug-in hybrid a Clasei S pornește de la 126.000 de euro
  • @someone23: Așa-i, resursele L5-ului Audi permit fără mari bătăi de cap puteri litrice comparabile cu ale L4-ului AMG de 421 CP, cu cilindree unitară identică (cca. 0,5 l.) Rezultatul final ar putea fi deci... 525 CP !!!
    Noua generație Audi RS3 Sportback și Sedan: 400 CP și sistem de vectorizare a cuplului
  • Edikkk, rămâi un exemplu viu al înfrățirii fuduliei cu ignoranța jignitoare. ...Și agresivă, fiindcă nesancționată de cine ar trebui. Fiat 500 are deci 3,57 m, iar Audi A1 - 4,03 m, aparținând unor segmente de necomparat. După unicul tău neuron însă, și Mercedes Clasa A ar aparține segmentului A-haha.
    Șeful Audi: "Nu avem în plan un succesor pentru A1"
Pagina
12345...555657...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău