Pentru tehno-curioși, explicații și un clip despre Torque Splitter:
https://audiclubna.org/a-matter-of-lateral-the-torque-splitter-in-the-new-audi-rs-3/
Altfel, văz că nimeni nu se miră de prețul cu 2.300 € mai mare la noi decât la nemți.
Unde un Mercedes-AMG A45 S 4Matic+ începe de la 61.821 Euro, deci tot cam p-acolo.
Aparent inutile (și după unii deja uzate imoral :-)), uber-hot-hatch-urile astea păstrează totuși o doză de polivalență/utilitate, pe care sportivele pure și dure cu doar două locuri n-o au (ex. Cayman T, mai scump la ”doar” 300 CP.)
@@: Cine crede că ciorba reîncălzită după 6 decenii de paiațele Bezos+Branson -- a pocnitorilor chimice -- ”ne va modela viitorul ca specie umană” e cel puțin naiv.
Și un receptor perfect (= credul / dezinformat) al aberațiilor propagate oficial.
Că-i totul o mascaradă PR pot fi de acord, dar numa-n scopul deturnării atenției de la veritabilele Black Projects, cu care demult își deplasează fizicul tartorii vizibili sau mai ales nu.
Back ontopic, @raduvlase a prins bine motivațiile manglelii psi-op ”PHEV la tot cartierul”. :-)
Iegzistă însă și avantaje practice pentru cei cu chauffeur (ăia cu biciul, Edikkk tată, care-ți vor taxa și aragazul nedecarbonizat).
Hai să-ți desenez și de ce -- ca să aibă acces liber în zonele ZFE (Zone à faibles émissions), deja impuse-n orașele cu peste 150.000 bizoni de micro-macron.
BMW & Audi, nesimțiților, nu vă e jenă să consumați de 3-4 ori mai mult ca Merțanul?
Care cu un PET de benzină ar face 400 km la 0,6 l consum.
...Dar stai, că cei 113 km declarați ca rulați pur electric s-ar traduce în zero litri/100 km - pe prima sută de km, clar, că așa-i corect în gaura neagră a gândirii experților în abureli UE.
Nu mai înțeleg nimic, dar vine sigur eroul nostru salvator de foci ursare sau ursoaice focoase să ne lumineze cum stă treaba cu minciunile verzi.
@someone23: Așa-i, resursele L5-ului Audi permit fără mari bătăi de cap puteri litrice comparabile cu ale L4-ului AMG de 421 CP, cu cilindree unitară identică (cca. 0,5 l.)
Rezultatul final ar putea fi deci... 525 CP !!!
Edikkk, rămâi un exemplu viu al înfrățirii fuduliei cu ignoranța jignitoare.
...Și agresivă, fiindcă nesancționată de cine ar trebui.
Fiat 500 are deci 3,57 m, iar Audi A1 - 4,03 m, aparținând unor segmente de necomparat.
După unicul tău neuron însă, și Mercedes Clasa A ar aparține segmentului A-haha.
Ultimele comentarii
2333 in total