• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @dCi: Niet (na, m-am auto-sifonat că-s plătit de ruși :-)), se pare c-ar fi vorba de o taxare suplimentară la impozitul deja existent. Haosul legislativ tipic mioritic e însă oricum dublat de păruielile din actuala așa-zisă coaliție, deci ne cam pierdem timpul cu presupuneri și mai bine așteptăm legea propriu-zisă.
    Impozit mai mare pentru mașinile mai vechi de 15 ani: taxa ar putea ajunge la 900 de lei pe an
  • 1. Vă rog nu mai insinuați că eco-gurul Edikkk ar susține idioțenii mincinoase. :-) 2. Formularea AM din titlu/subtitlu ”de la 900 lei” e într-adevăr neconformă cu cea de la sursă, cum observă nu doar @Nick - atenție deci la copy/paste! @dCi: Îi arde destul statul la impozit deja pe posesorii de X5 E53 (cu normă Euro-3 cred și majoritatea fumigene fiindcă 3.0 diesel la noi.) În orice caz, dictatura mascată prin amenzi / taxări ”democratice” e abia la început.
    Impozit mai mare pentru mașinile mai vechi de 15 ani: taxa ar putea ajunge la 900 de lei pe an
  • Edikkk, să înțelegem din indignarea ta că VW-ul tău Polo e mai vechi de 15 ani ?! :-) Serios acu”, ideea ta de includere-n combustibil a unor taxe de poluare pare... dar nu prea e corectă, prin prisma noxelor reale emise de rablele veritabile -- și nu a pseudo-poluantului CO2. În fine, salvarea banchizelor pare unora bună... numai pe banii altora.
    Impozit mai mare pentru mașinile mai vechi de 15 ani: taxa ar putea ajunge la 900 de lei pe an
  • Îmi pare crossover și nu SUV coreeana (da, e fabricată de Samsung - detaliu uitat în testul altfel bine scris de noul redactor AM, cu excepția raMforsărilor.) ...Și nu doar fiindcă nu poate fi 4WD, ca sora vitregă made in Russia bazată pe Duster (și cu garda la sol mai mare - btw, asta din Coreea are 18,6 cm și nu 19,8.) Văzută pe viu, Arkana mi-a părut f. mare -- și chiar e un pic peste Kadjar. Nu-i urâtă curbura plafonului, dar spatele f. înalt plus suspensia prea cocoțată... tot pe spate nu m-au dat pe spate. :-) Un Citronel C4, asemănător ca stil dar mai scurt cu 21 cm, îmi pare deci mai adaptat escaladării (doar) de trotuare. Iar pentru cei nevoiți să mai iasă de pe asfalt, Dacia Duster rămâne de bază.
    Curajos
  • Strict ontopic, nu trebuie uitat că și (reușitului) van VW Sharan i-a sunat recent ceasul. Altfel, babilonia programării neuro-lingvistice merge ceas = Ride-hailing, ride-sharing, ride-pooling etc. Începe să semene cu înmulțirea literelor din acronimul LGBT cu Queers, indeciși, confuzi, mofluzi și alte pseudo-savantlâcuri care să dea un aer de legitimitate tentativelor de diluare spre anulare a naturii noastre umane. Concluzie (poate doar a mea): Electrificarea nu doar a mobilității, ci și a noastră -- pardon, a voastră :-) că pe boșorogi retrograzi ca mine nu-i rentabil să-i mai updateze over-the-air -- e doar unul din pașii de trecere spre feudalismul digital absolut. Păzea deci Ediche, că ce-ți dorești e pe cale să te ajungă -- da, de la spate... :-)
    Volkswagen pregătește trei versiuni pentru electricul ID Buzz
Pagina
12345...545556...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău