• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Johnny: Nu colegul @dan_grc ar trebui să ne dea detalii ref. la mega-manglelile tip Nikola, ci AM. Mai ai deci de așteptat -- o eternitate. :-) Back ontopic însă: chiar dacă Rivian n-ar fi o altă bulă speculativă gen Fisker, Bollinger, Lucid Air etc., rămân la convingerea că n-are vreun sens ”ecologic” lansarea de măgăoaie BEV-camionești cu +1.000 CP. Clar însă că, la fel ca-n cazul hyperEVcars-urilor cu și mai mulți cai electrizați (Rimac Nevera, Lotus Evija, Pininfarina Battista etc.), factorul ”fascinație” e perfect calculat de promotorii noului (a)normal.
    Rivian plănuiește o fabrică de mașini electrice în Marea Britanie
  • Edikkcă tată, cu BYD ai parțial dreptate - chiar dacă proful tău de română m-a sunat (de pe telefonul lui cu butoane :-)) exasperat că tot n-ai prins cum se folosește acuzativul în comentariile ”care la faci”. :-P ...Dar deh, și Tăriceanu le stâlcea la fel, așa că te văd curând prim-ministru. https://pushevs.com/2021/07/06/facts-about-the-byd-dolphin-ea1/ ...arată deci de ex. direcția bunicică (nu doar după mine) a dezvoltării stocării de curent în baterii LiFePO4 și nu Li-Ion, care nu numai vânzătorilor de Tesle SH, ci și eco-zombilor le vor da migrene groaznice. 3.000 de cicluri încărcare vs. max. 1.000 ar fi deci un atu major al ”vechilor”, dar și mai ieftinelor/non-explozivelor baterii LiFePO4, odată cu creșterea densității lor energetice spre 200 Wh/kg. Asta nu mă împiedică totuși să observ din nou promovarea efectiv forțată mediatic a BEV-urilor (v. ”PushEVs”), similară înțepării multilateral dezvoltate :-) - chestie de care n-ar fi nevoie în cazul unor procese absolut sigure, eficiente, binefăcătoare etc. Concluzia (mea cel puțin): cineva de f. sus ne vrea binele... doar ca să ni-l ia. :-)))
    Studiu: Obiectivele climatice sunt în pericol dacă numai țările bogate vor adopta mașinile electrice
  • Inspirat bord, de o frumusețe rară - nu mă satur să-l privesc, deși oftalmologul m-a atenționat că provoacă dezlipiri de retină. I-aș sugera lui Mask să facă totuși televizorul central în formă de piramidă c-un ochișor la vârf, după ce mai înghesuie 3-4.000 de sateliți Starlink pe orbită. p.s. Afișarea și-n lb. română mă face să cred că Buhnici a uitat engleza lui (de baltă) de când s-a înțepat.
    Mașinile Tesla au acum interfață în limba română
  • Toate mărcile luxuriante par să fie pe plus -- se vede deci din avion pe cine NU faultează criza răciților terorizați de gaura din covrig, ba chiar dimpotrivă. Totuși, mă aștept la un recul al Astoneilor odată cu venirea la Dacia a designerului lor, care sigur și-a luat în bagaje și planurile pentru un Sandero Valkyrie 1.0 TCe. :-)
    Aston Martin și-a mărit vânzările cu 224% în primul semestru: peste 50% dintre clienți au comandat SUV-ul DBX
  • @dCi 10:41 -- Încercam doar să fiu auto-ironic dacă tot chibițăm p-un site auto. :-) No hard feelings deci, mai ales că-s de acord cu multe din părerile tale. Back ontopic, vătafii inepți puși la butoanele coloniei noastre n-au în comun cu liberalizmu” decât sigla -- nu că foștii ar fi avut ceva de-a face cu social-demo(no)crația. :-) Ceva mai concret (adică pe persoană fizică apud Vanghelion), deși rulez cca. 40K km/an, m-aș considera discriminat de orice suprataxare pe mașinuța Euro-5 impecabil întreținută și cu ITP luat pe bune. Plus că legi d-astea nu există în țări cu apă mai caldă gen Germania.
    Impozit mai mare pentru mașinile mai vechi de 15 ani: taxa ar putea ajunge la 900 de lei pe an
Pagina
12345...535455...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău