Atenție totuși la SH-uri Dane, că au cică tot piese chinezești (când nu-s turcești. :-))
Ceva mai serios, lăcomia producătorilor capabili e bine că atrage cumpărătorii la fel de lacomi (întru recunoașteri de statut vizibil), exact prin prisma pierderii de valoare babane de care profită și unii mai ”normalos”.
Remarcabil profitul bavarezilor, dacă ne gândim că mega-dugheană Stellantis a avut ”doar” 6 miliarde profit pe aceeași perioadă și la o cifră de afaceri de 75,3 miliarde €.
Jeep și RAM au avut ce-i drept o marjă netă de +16% în State (vs. mărcile europene sub 10%), însă BMW se apropie văd de procentele de profit oarecum ”nesimțite” :-) ale lui Porsche.
Adevăr grăiești Edikk - eu aș plusa totuși: viitorul MotoGP-ului electric e chiar incendiar. :-)
https://ultimatemotorcycling.com/2019/03/14/fire-destroys-2019-motoe-world-cup-test-paddock/
Subscriu @UnAlex - după aproape un an și +30.000 km rulați, la Mazda mea 2 DE a picat doar pompa de apă.
Cost reparație-n regie proprie: 36 € (= 180 lei piesa, găsită în aceeași zi fără bătăi de cap.)
Aștept totuși să mi se strice EGR-ul, DPF-ul, DSG-ul și mai ales turbina -- ahm, uitasem că nu le are. :-)
Back VAG ontopic, VW-SEAT-Skoda-etc. nu cred că fac mașini proaste.
Sau nu mai proaste decât media producției globale, cu fiabilitatea-n scădere continuă din cauza logică a complexității în creștere geometrică.
n.b.: Interesantă-n sensul ăsta e o știre conform căreia Porsche va livra mașini fără unele... multe cipuri montate, ce vor fi updatate ulterior pe la dealeri.
Concluzia: al naibii de necesare par deci sistemele de școală ajutătoare care-ți trag de volan... :-)
Sigur le-a făcut și-un discount. Glumesc, fiindcă-s clar date moca - unora care au de toate deja, dar li se va mai da.
În cadrul operațiunii ”PushEVs”, cum altfel?!
Cei cărora li se va lua totul, deși n-au mai nimic, vor continua să ronțăie pop-corn la meciuri și nici nu se vor bunghi de marea resetare.
Ultimele comentarii
2333 in total