Rivian plănuiește o fabrică de mașini electrice în Marea Britanie

de Paul Cosma
Duminica, 01.08.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Start-up-ul Rivian discută cu miniştrii britanici despre posibila construire a unei fabrici în Regatul Unit, proiect care ar putea include un sprijin substanţial din partea statului, potrivit informațiilor din presa britanică.

După ce au transmis că analizează construirea unei noi fabrici de asamblare pe teritoriul SUA, americanii de la Rivian ar negocia de mai multe săptămâni cu guvernul britanic proiectul de construire a unei fabrici lângă Bristol. 

Discuţiile nu sunt încă într-un stadiu avansat, dar orice decizie de investiţie ar fi probabil în valoare de peste 1 miliard de lire sterline (1,39 miliarde de dolari), potrivit Sky News, care citează surse. 

Departamentul pentru afaceri, energie şi strategie industrială (BEIS) a refuzat să comenteze despre ”investiţiile individuale”.

Într-o declaraţie trimisă prin e-mail către Reuters, BEIS a spus: ”În timp ce lucrăm să atragem investiţii interne în Marea Britanie pentru a accelera creşterea noilor industrii, nu putem comenta speculaţiile cu privire la investiţiile individuale.” 

Via news.ro

Comentarii (6)

  • Apropo de startap-uri, ce spuneți de frauda numită Nikola Motors ? Văd că nu se vorbește de asta pe la noi
    14 1
  • Johnny
    Dan-grc detalii?
    3 1
  • Edikkk
    Rivian deja au prototipurile construite, prea mulţi actori mari implicaţi, sunt serioşi şi reali

    la Nikola, da vrăjeala şi au dat-o în bară rău de tot pentru că CEO era numai gura de el, dar muncă spre deloc iar apoi a mizat pe hidrogen, dar ce nu ştie multă lume este foarte greu să faci maşina pe pilă de hidrogen!!!

    Ori să cumperi tehnologia şi subansamble de la Toyota, era mult mai înțelept aşa... şi Toyota a pierdut ani şi miliarde pentru Myrai...

    ori mai bine mergeau pe baterii... dar la vremea aceea bateriile încă nu aveau densitatea necesară (trebuie un minim 400 wh/kg) şi nici la un preţ pe kwh decent (sub 100$) şi să ai capacităţile de producţie a bateriilor !

    Ditamai Tesla, au bateriile noi, au în construcţie fabrica în Texas și încă nu o să poată anul acesta fabrica Tesla semi, pentru că nu reuşesc să facă baterii şi pentru modelul Y şi pentru Semi, iar la Semi intră foarte multe baterii...

    Aşa că Nikola a fost vrăjeală de la început.
    1 14
  • Bune adaosuri au electricii astia daca isi permint sa deschida fabrici prin tari scumpe cum sunt UK sau Germania.
    11 2
  • @Johnny: Nu colegul @dan_grc ar trebui să ne dea detalii ref. la mega-manglelile tip Nikola, ci AM. Mai ai deci de așteptat -- o eternitate. :-)

    Back ontopic însă: chiar dacă Rivian n-ar fi o altă bulă speculativă gen Fisker, Bollinger, Lucid Air etc., rămân la convingerea că n-are vreun sens ”ecologic” lansarea de măgăoaie BEV-camionești cu +1.000 CP.

    Clar însă că, la fel ca-n cazul hyperEVcars-urilor cu și mai mulți cai electrizați (Rimac Nevera, Lotus Evija, Pininfarina Battista etc.), factorul ”fascinație” e perfect calculat de promotorii noului (a)normal.
    17 0
  • Edikkk
    Da, nu au sens de la 250 cai putere în sus....

    Am pus un 100 în plus, pentru că bateria e grea...
    2 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru