Șeful Audi: "Nu avem în plan un succesor pentru A1"

de Alexandru Monenciu
Luni, 19.07.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Audi, Markus Duesmann, a confirmat în cadrul unui interviu că A1 nu va primi un succesor după ce actuala generație ajunge la final de carieră.

La începutul acestui an, Markus Duesmann, șeful Audi, a precizat că electrificarea modelelor sub-compacte din portofoliu nu este deloc profitabilă.

Imediat, presa a început să pună sub semnul întrebării viitorul lui Audi A1 și s-a insinuat tot mai mult că acesta nu va primi un succesor.

Zvonurile s-au adeverit acum: A1 va fi retras atunci când actuala generație va ajunge la final de carieră. Anunțul a fost făcut chiar de șeful producătorului din Ingolstadt.

"Multe vor depinde de ținta finală a standardului Euro 7. Știm că, pe viitor, va fi tot mai greu să oferim motoare termice pe mașinile din segmentele mai mici, deoarece costurile vor crește. Prin urmare, nu avem în plan un succesor pentru A1. Dacă noile norme Euro 7 nu vor fi prea dure, ne vor permite să investim mai mult în e-mobilitate," a declarat Markus Duessman pentru publicația Automotive News.

via Automotive News

Comentarii (8)

  • Un model electric era bun, îi ai făcea concurenţă lui Fiat 500 electric

    Păcat
    3 14
  • Cand intri intr-un showroom Audi si vezi langa un A7, Q5 aceasta chichineata de masina, iti dai seama imediat ca locul ei nu e acolo. VW are suficiente modele in clasa mica. Rafinamentul specific marcilor premium(interioare, tinuta de drum) incepe de la clasa lui A4 in sus, dupa parerea mea.
    8 5
  • Da e-dick, e bataie mare la 30k euro. un A1 electric s-ar fi batut cu fiat 500 electric, Corsa electric, Skoda Superb, Tiguan si toti fratii de platforma, Pasat si toti concurentii si in general 90% din toate modelele ca volum de vanzari incep sub 30k euro.
    E ciudat ca 90% din volumele de vanzari de masini clasice sunt sub 30k euro iar 90% din volumele de vanzari electrice sunt peste 30k euro.
    Si sa nu uitam, 90% din stiri sunt legate de electrice in timp ce 90% din vanzari sunt non electrice.
    Ciudate vremuri mai traim.
    15 3
  • Alex când aerul condiţionat o să clacheze pentru că este mult prea fierbinte afară, când penele de curent o să fie zilnice şi cu orele, când apa de la robinet este deja caldă....


    Să îţi aduci aminte

    Poate nu prinzi tu, dar copii noştri.... nu ştiu ce le lăsăm... poate iadul pe pământ.

    Despre preţuri.... şi tv-urile cu tub erau foarte ieftine când erau deja uzate moral.... capăt de linie.
    3 17
  • mircea badea
    idioti...desi mie a2 imi place cel mai mult.
    4 3
  • ar trebui sa te ingrijorezi edik. Tu o sa lasi numai spaime, balbaieli si dificultati de exprimare. La tine iadul a venit deja.
    13 4
  • curentactu
    Edikkk, iar ești pe dinafară - Fiat 500, electric sau nu, e segment A și Audi A1 e B toată ziua.
    Nemții vor doar profituri babane per mașină vândută, iar marja-i mică la d-astea micuțe.
    Păcat oricum că piticul s-a înecat.
    13 1
  • Edikkk, rămâi un exemplu viu al înfrățirii fuduliei cu ignoranța jignitoare.
    ...Și agresivă, fiindcă nesancționată de cine ar trebui.
    Fiat 500 are deci 3,57 m, iar Audi A1 - 4,03 m, aparținând unor segmente de necomparat.
    După unicul tău neuron însă, și Mercedes Clasa A ar aparține segmentului A-haha.
    11 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru