• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @zărne: Pe fugă deocamdată, citez ceva-cumva doar raportat la off-topicul co-vidat :-) din comentariul tău (corect în teorie, dar numai când premisele nu-s 100% trucate practic): ”Într-adevăr, a rosti nu, a te împotrivi, implică asumarea unor riscuri grave și o dispoziție spirituală eroică: hotărârea de a-ți hazarda viața mai bine decât a te lăsa ferecat în lanțuri mai mult sau mai puțin vizibile, a-ți «pierde fața», a merge de bună voia ta în piața unde se vând sclavi și suflete moarte. Căci batjocoritul, «îmblânzitul», călcatul în picioare își păstrează trupul, sufletul desigur nu, sufletul se lasă păgubaș de atare soț." Nicolae Steinhardt Ontopic G-Klasse, rămâne cum am stabilit poetic :-) (cu atât mai mult pentru și-mai-aberantul-viitor-EKG-Klasse.) Cu dedicație deci amicului fan-merțan @zărne fiindcă are simțul umorului (dar și AM-detractorilor mei că și ei are valoare), versiunea scurtă/single de… Odă tablei teutone Săracii zic c-ar semăna cu Lada Niva Că doar invidia le umple tigva, Dar eu, cu genialitatea-mi absolută Din tată mega-hoț și mamă hiper-tută Degeba m-aș mai bate cu cărămida-n piept De n-aș avea în curte un gipan perfect Care escaladează cu mine doar trotuare Și bea cisterne de benzină pân-la mare. (Refren-1): Colțos-forțosule G-Klasse AMG, Acu dacă tot mi-ai golit conturile, Spune măcar cu ce fermece ai umblat De ferul tablei tu în aur l-ai schimbat. Lăsam ieri dâre negre ca mine pe asfalt Când mă-ntrebă făcând subit un triplusalt Pe zebră, un gherțoi cam inocent: „Ai gip de curse nene, ești dement?” Zic: legea zmekeriei tu n-o s-o înțelegi, Bă-băiețaș iobag trudit sub alte legi. Pe Dorobanți suspină piți „OMG!” Doar când cobori dintr-o cutie AMG. (Refren-2): Gipan de vis care accelerezi în draci Și-i depășești la ralantiu pe tolomaci, Promit să nu te bag vreodată-n arătură Nici dacă-mi dă Fiscul un cap în gură.
    Versiunea electrică a lui Mercedes Clasa G ar putea fi lansată în 2024
  • P.S.-erată: Clar că prima hibă e corectată de motorul 2.4 (versiune N/A a âluia turbo de pe Subaru Ascent de 260 CP, acum cu raport de compresie f. ridicat, de 13,5:1.) ...Fiindcă dezvoltă cuplul max. cu 15% mai mare la numai 3.700 rpm - un salt ...în jos incredibil, de la fostele 6.400-6.600 rpm.
    Noua Toyota GR 86 debutează cu motor de 2.4 litri și 235 de cai putere
  • @mircea_badea: Păi taman ăsta-i șpilul, să facă cu okiu ”demodaților” și nu techno-freakșilor. Nu uita și că Z-ul Nissan are doar două locuri, deci compari mere cu pere. Iar cei ”doar” 200 cai ai duo-ului nipon, atât de unanim jeliți de presa auto, te asigur că erau ultra-destui, evident că nu și pentru vreo victorie la Le Mans. :-P Strict ontopic, acum nu mult timp am fost chiar pe punctul (ca retrograd ce mi-s) să-mi trag o/un GT86 - post-facelift, adică MY 2016 - dar, în ciuda unor calități evidente, m-au sucit câteva minusuri. Primul: cuplul motor f. anemic al boxerului până la jumatea turometrului (erau 205 Nm max, dar la 6.400-6.600 rpm !!!... cu Pmax spre 7.000.) Aspirat-aspirat, dar nici chiar în halul ăsta :-) Secondo tempo: distractiv GT86-ul nici vorbă pe viraje, dar ”semnele” intrării-n derapaj sunt mai imprevizibile decât - să zicem - la o Mazda MX5 (vb. de aspiratul 2.0 / 184 CP, mai omogen și la capitolul cuplului.) Noua motorișcă (de fapt tot vechea, re-alezată de la 86 la 94 mm) se pare că a corectat hiba asta, deși a rămas cu sistem de injecție ”mixt” (indirectă/directă.) În fine, și mai multe v-aș zicea, dar mă tem că s-o-nsera. ;-)
    Noua Toyota GR 86 debutează cu motor de 2.4 litri și 235 de cai putere
  • P.S. Cum era de așteptat, e ȘI MAI camion ăsta. https://www.motor1.com/news/453820/gmc-hummer-ev-weight-class/ (datele-s pentru pickup, care-i ceva mai ușor se pare decât SUVulețul...) Nu mai zic că trei e-mamuți GM cuplați la prize rapide halesc un megawatt - curat ecologici, parol.
    General Motors lansează Hummer EV SUV: până la 842 CP și autonomie de peste 483 kilometri
  • Slăbuț - cu mai puțin de 1.000 eco-cică-CP amerlocii nu-și pot căra copiii (obezi ce-i drept) la școală. :-) Serios acu”, lipsește un mic detaliu: cât trage la cântar dihania? Nu cumva peste 3,5 tone cu sarcina admisă? Că pentru ”terminatorianul” lui predecesor ICE aveai nevoie de permis pentru camioane.
    General Motors lansează Hummer EV SUV: până la 842 CP și autonomie de peste 483 kilometri
Pagina
12345...767778...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău