Pseudo-comparativ (al prospectelor?) care-mi pare apă de ploaie fie și doar din cauza absenței celui mai important criteriu de comparație: PREȚUL (noului 308).
Fiindcă știm că și Peugeot a cam sărit calul cu prețurile lately.
Și Caradisiac mai comite d-astea cu același scop de umplutură, în loc să facă veritabile teste comparative cuprinzând date reale.
Nu-mi mai bat însă gura/tasta degeaba nici aici pe AM cu sugestii de măsurători efective ale timpilor de reprize/accelerații, greutate verificată pe cântar etc.
Strict ontopic, Golful-8 (ca mai toate nemțoaicele de fapt) plusează cu gama de motorizări incomparabil mai variată decât a altora și cu un raport gabarit/habitabilitate ideal.
Gusturile fiecăruia vor decide însă, chiar dacă bănuiesc că 308-ul va avea și de acum încolo priză mai mult la francezi.
Nu fiți răi, că-i totuși original designul struțo-cămilei (break? crossover-coupe? hatchback cocoțat-cocoșat?)
Plus că are și autonomie, și zvâc (GT-ul), deși rămân la ”blasfemia” că hiper-puterea nu rimează cu e-ecologia.
În fine, doar factorul preț va decide dacă Tesla Model 3 are un nou rival.
...Clar că doar dacă n-o să ia foc ca e-Konele - fiindcă sud-coreenele au început să dea rateuri taman pe tarlaua lor forte, fiabilitatea (se înmulțesc și lăcrimațiile ref. la cutii automate înțepenite și după 5-600 km, inclusiv pe hibride.)
Buba e că nu acum 13 ani, ci ieri-alaltăieri un C-Klasse costa 32.960 € !!!
Pe când aveam de fapt venituri mai mari. :-)
Deci s-a scumpit cu 10.540 € (cca. 30%)... având tot 1,5 l, dar un cilindru în minus.
OK, 14 cai în plus dar aceleași performanțe (zero-suta în 8,6 s) la un consum mai mare (6,3 vs. 6,1 l/100 km).
Concluzia (mea cel puțin): se dorește ca electricele să devină APARENT mai ieftine prin scumpirea nerușinată a ălorlalte.
P.S: @alex_cu_a_mic: Haioasă constatarea ta (dacă n-ar fi și tristă) a spălării pe creieri prin repetiție - mă mir că Rawlinson nu repetă și ”avantajul amplasării bateriilor în podeaua mașinii”. :-)
...De parcă le-ar avea vreuna pe acoperiș. :-P
În fine, observ că se promovează una din două: ori prototipuri-nadă de +1.000 CP accesibile doar celor cu biciul, ori e-cutiuțe ca Reno Mobilize la fel de inaccesibile... fiindcă fără proprietar.
@Fănel_: Nu e chiar așa
https://www.largus.fr/actualite-automobile/tesla-model-3-2021-prix-en-baisse-et-bonus-plus-avantageux-10521401.html
...Reducere a prețului de 7.190 € dictată de concurență, da (Nissan Leaf 62 kWh sau VW ID.3 58 kWh costă acum la fel ca Model 3 Base, mult mai capabilă), însă și de... lipsa concurenței !!!
...Fiindcă șmecheria cu e-bonusurile dictează de fapt pe așa-zisa ”piață” a BEV-urilor, aflată la ani-lumină de veritabila competiție.
Ontopic (lucidferic adică :-)) - ozeneul ăsta, reușit nici vorbă (Cx=0,21 de ex.) îl includ deocamdată în categoria vaporware tip Fisker, Rivian sau Nikola.
Ultimele comentarii
2333 in total