Prețuri Mercedes-Benz Clasa C în România: varianta sedan pornește de la 43.500 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 30.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Noua generație Mercedes-Benz Clasa C poate fi comandată și la noi în țară. Modelul german este disponibil atât în varianta sedan, cât și break (T-Modell), iar livrările vor începe în vara acestui an.

Actuala generație Mercedes-Benz Clasa C a debutat la mijlocul lunii februarie, iar acum poate fi comandată și în România. Constructorul german de automobile a anunțat lista de prețuri, iar livrările vor începe în vara acestui an.

Clienții români au la dispoziție trei linii de exterior și interior (Standard, Avantgarde și AMG) și două variante de caroserie: sedan și T-Modell, sau break pe înțelesul tuturor.

MOTORIZĂRI MICRO-HIBRID

Gama de motorizări a noului Clasa C sedan este formată din versiunile pe benzină C 180 (1.5 litri), C200 (1.5 litri) și C 300 (2.0 litri). Ultimele două pot fi alăturate și unei tracțiuni integrale 4Matic.

Amatorii de agregate diesel pot alege una dintre cele două versiuni: C 220 d (2.0 litri) și C 300 d (2.0 litri).

Momentan, varianta break este disponibilă numai în versiunile C 200 T-Modell, C 220 d T-Modell și C 300 d T-Modell. Toate motorizările sunt însoțite de un sistem micro-hibrid și de o transmisie automată cu 9 trepte.

Cel mai accesibil Mercedes-Benz Clasa C sedan pornește de la 43.540 de euro, cu TVA inclus, în România și este vorba de versiunea C 180. Pentru un Clasa C T-Modell trebuie să plătești cel puțin 47.940 de euro.

MOTOR PUTERE
CUPLU
NOUL MERCEDES-BENZ CLASA C SEDAN
NOUL MERCEDES-BENZ CLASA C T-MODELL
PREŢ
(€ cu TVA)
4Matic PREŢ
(€ cu TVA)
Linie de echipare Standard
C 180 170 CP
250 Nm
43.540 - -
C 200 204 CP
300 Nm
46.500 48.880 47.940
C 300 258 CP
400 Nm
- - -
C 220 d 200 CP
440 Nm
48.760 - 50.200
C 300 d 265 CP
550 Nm
- - -
Linie de echipare Avantgarde
C 180 170 CP
250 Nm
45.943 - -
C 200 204 CP
300 Nm
48.903 51.283 50.343
C 300 258 CP
400 Nm
- - -
C 220 d 200 CP
440 Nm
51.163 - 52.603
C 300 d 265 CP
550 Nm
- - -
Linie de echipare AMG
C 180 170 CP
250 Nm
49.156 - -
C 200 204 CP
300 Nm
52.116 54.496 53.961
C 300 258 CP
400 Nm
52.330 54.710 -
C 220 d 200 CP
440 Nm
54.376 - 56.221
C 300 d 265 CP
550 Nm
56.050 - 57.490

JANTE DE 17 INCH ȘI FARURI LED ÎN STANDARD

Lista cu dotări standard include, printre altele, jante din aliaj cu diametrul de 17 inch, oglinzi exterioare rabatabile electric, senzor de ploaie, vopsea nemetalizată neagră, consolă centrală negru lucios și tapițerie din stofă neagră.

Tot aici regăsim scaunele față încălzite, reglabile manual, sistemul de climatizare automată Thermatic, volanul îmbrăcat în piele, farurile LED High Performance, funcții MBUX extinse și sistemul MBUX Navigation Premium.

De siguranță se ocupă asistentul activ la frânare, asistentul activ la parcare cu Parktronic, asistentul activ pentru menținerea benzii de rulare, asistentul pentru unghiul mort, camera pentru deplasarea în marșarier, și asistentul pentru recunoașterea semnelor de circulație.

Noul MERCEDES-BENZ CLASA C vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM MIXT
(l/100 km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
MERCEDES C 180
1.5 litri, benzină
170 6.3 8.6 43.540
BMW 320i
2.0 litri, benzină
184 5.3 7.1 38.973
Audi A4 35 TFSI S Tronic
2.0 litri, benzină
150 5.6 8.9 37.023
Volvo S60
2.0 litri, benzină
163 - 9.0 41.350
Lexus IS 300
2.0 litri, benzină
241 9.4 7.0 42.450
Jaguar XE
2.0 litri, benzină
250 7.2 6.7 44.506
Alfa Romeo Giulia
2.0 litri, benzină
200 6.6 6.6 32.190
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Mercedes-Benz

Comentarii (21)

  • Progres
    Acum 13 ani un C200 kompressor de 184cai incepea pe piata din Romania de la 33 000euro cu tot cu taxe si tva.
    41 9
  • Valeu mama ! Un C class cu motor de 1,5 e clar ca ajunge la 50 keuro cu doar cateva optionale. Este absolut incredibil unde s-a ajuns .
    47 5
  • @Progres
    acum 13 ani nu cumva aveai venitul mai mic?
    pai vezi...

    acum 13 ani masinile nu inglobau tehnologia complexa de astazi. si cum tehnologia aia e dezvoltata de ingineri si aitisti carora intre timp le-au crescut si lor salariile...voila

    nu mai zic ... norme de poluare ce trebuie indeplinite, standarde mai stricte de siguranta ce trebuie trecute, plus dotari de confort care acum 13 ani nu erau disponibile. valabil nu doar la acest model, valabil pt orice masina noua. toate preturile lor au crescut, tot nu inteleg de ce atata mirare, la fiecare model nou.

    totul are o explicatie.
    20 53
  • de acord dar chiar de la un model la altul sa creasca pretul cu 50% tot mi se pare mult... mai ales ca generatia anterioara nu era tocmai tigaie comparativ cu asta, tot avea niste specificatii, niste dotari... in general vad ca au explodat preturile la masini noi si pretul lor real cred ca e cel de dupa 1.5-2 ani de utilizare sau maxim 50000km ... personal am cumparat masina de la reprezentanta din afara, avea 1 an si 45000km cu 18000 euro, masina noua a fost 32000.
    33 1
  • Mercedes 170hp 43k..euro
    BMW 184hp 39k.. euro
    Alfa 200hp 32k..euro
    Diferente chiar mari in acest segment....
    Volvo mi se pare mult prea scump(seria 3 la bani mai putini e peste la absolut toate capitolele)
    Alfa in raport pret/calitate/performante e inbatabila in acest segment...Pacat ca nu e promovata destul...
    47 10
  • Johnny
    Comparatia e net in favoarea Alfei, cea mai performanta la cel mai mic pret. Si nu ma refer la cei mai multi cai cand zic performante, ci la testele si comparatiile facute pana scum vis a vis de comportamentul la drum si viteza.
    Ce pacat ca cei mai multi clienti nici nu vor sti de existenta acestui competitor...
    32 4
  • andrei
    alfa nu e premium, deci despre ce vorbim aici???
    cei mai multi clienti stiu, dar stiu si de istoricul plin de probleme, care istoric mai mult ca sigur ca se repeta, pentru ca filosofia italienilor de a face masini nu s-a schimbat.
    6 35
  • @andrei
    Alfa nu mai e ce a fost in anii trecuti,acum la calitate si fiabilitate e la fel de "buna" ca nemtoaicele.
    21 10
  • DE CE TOT STERGI COMENTARIILE CARE NU ITI CONVIN?
    TI-E TEAMA CA NU ITI MAI DAU CEI DE LA MERCEDES MASINI LA TEST, PENIBILULE?
    PARCA NE PLANGEAM DE LIPSA LIBERTATII EXPRIMARII PE VREMEA COMUNISTILOR... VOI SUNTETI MAI RAI... NISTE MICI COMUNISTI
    27 5
  • Ar fi interesant de vazut si ce dotari au pentru preturile alea de lista. Sunt convins ca la dotari similare si preturile sunt sensibil egale. Din articol inteleg ca C-ul are faruri led standard si jante de 17. La BMW dai inca 1000 de euro pe farurile led si standard are de 16...asa ca...
    16 6
  • Buba e că nu acum 13 ani, ci ieri-alaltăieri un C-Klasse costa 32.960 € !!!
    Pe când aveam de fapt venituri mai mari. :-)
    Deci s-a scumpit cu 10.540 € (cca. 30%)... având tot 1,5 l, dar un cilindru în minus.
    OK, 14 cai în plus dar aceleași performanțe (zero-suta în 8,6 s) la un consum mai mare (6,3 vs. 6,1 l/100 km).

    Concluzia (mea cel puțin): se dorește ca electricele să devină APARENT mai ieftine prin scumpirea nerușinată a ălorlalte.
    66 2
  • O masina frumoasa, dar desi sunt "mai fan" Mercedes, as alege fara nici o remuscare BMW(consumul de la BMW, 5,3 din 2 litri, 184 CP este de legenda antica). Cred ca alegerea logica este Alfa.
    27 2
  • Cici de la bucătărie
    Va rog citiți ce spun americanii despre alegerea brațelor la roata fata la alfa romeo suv si sedan . Parca am văzut si la x5 la fel . Au trecut bieleta de direcție peste roata . Cum poti sări si merge cu viteza peste gropi . Toti copiază idiotenii unii de la altii după goana de reduceri de costuri. La calitate sunt toate la fel . Vedeți cand veti fi la service ce bucurii va aduce masina . Cel mai umilitor e sa stai sa i pui ulei ca la dacia 1310 ...Da masini noi ...subaru , bmw si multi altii ....nissan a cumparat recent masini noi inapoi maro consumatoare de ulei....Da...bine asa zice fabricantul sa i pui ....M am prins ..
    13 0
  • Ne văicărim noi (nu că n-ar fi un gest îndreptăţit) de preţurile “nesimţite” ale produselor noi, dar, totodată, trebuie să conştientizăm că ne văicărim în deşert…De ce? Păi, câtă vreme corporaţiile atotstăpânitoare şi, implicit, slugile lor preaplecate din structurile politico-administrative locale caută să ţină JOS puterea de cumpărare a robotizaţilor dumnealor din prostime, aceştia din urmă vor venera SH-ul gherman (nici mie nu-mi dă mâna să fac excepţie). Tot astfel se va întâmpla şi cu…electroasele!!! Evident, câtă vreme se va mai permite legalmente pilotajul personal…
    Este la mintea cocoşului, ce Dumnezeu!

    PS. Nu priviţi cu jind la “privilegiaţii sorţii” precum evazioniştii, bişniţarii şi parveniţii din salarii “babane” la “stat”, care cu toţii adoră să se împăuneze cu achiziţii noi şi scumpe…”Norocul” lor câinesc se va sfârşi odată şi odată şi se va sfârşi urât, fiindcă EMOL va aduce la acelaşi numitor comun (d.p.d.v. economic şi, deci, material) toate categoriile sociale cu care dânsa nu se intersectează axiologic…Aşadar, infatuatul care astăzi îţi râde în faţă mâine se va ruga de tine să-i “împrumuţi” şi lui un ban acolo, dacă nu şi ceva de haleală.
    26 5
  • @inexorabil
    ia... liniste in sala, ca vorbeste samsar-lover despre pilotajul personal.

    ce pilotezi tu nebunule?
    si mai ales pe unde? pe aleile dintre blocuri?
    5 22
  • Dar tot n-ai demonstrat (pe arhiva AM, dăștăptul vieții) cum aș fi eu susținător sau chiar adorator al samsarilor. De fapt, am elucidat această "enigmă" fără tăgadă, reliefând exact punctul nevralgic al înscenării grosolane pe care mi-o pregătiseși matale. Între timp, te-or fi instruit băieții cu ochi albaștri (tributari din sânge devizei "La vremuri, orânduiri și regimuri noi, tot noi!"...și năravurile noastre consfințite) să mizezi pe amnezia incarnată a "fraierilor de rând" ? Uite că te înșeli și încă grav, pretene. Orice cititor se poate preta la un simplu plonjon în arhivă, doar ca să constate cât de jurați sunteți în cacealma, progresiștilor!
    Apropo, n-o să vă ajute, măi, Atotputernicul, fiindcă umblați cu fofârlica fără nicio jenă...Cu alte cuvinte, prea vreți să prostiți miliția.

    Oricum, mă găsiți mereu aici, pe baricade, ori de câte ori vi se face dor de scărmăneală. Cu negrăit deliciu vă servesc. Prompt și pe comandă :)
    22 6
  • Măta Hari
    Bă oxidatule!
    Toate elucubrațiile tale pseudoacademice spârcâite pe-aici de-a lungul timpului întăresc convingerea că ești doar un nostalgic obosit al vremurilor demult apuse.
    Lasă netul şi mai du-te bă pe-afară cu leatu' tău, poate o mai puneți de-un nămol ceva...
    5 21
  • Hă-hă-hă, nici măcar original nu ești. "Măta Hari" este un artificiu marca Academia Cațavencu de prin anii '90.

    Nu te agita ca acidul carbonic. Voi ține piept tuturor cohortelor de #droghistenți, oengiști și securiști bătrâni (dar de rit nou). Și, bineînțeles, talpa până-n podea! Braț la braț cu prietenii de cursă lungă din banda NOx. Urși polari, ferea, că vin cu mașina de tuns mărimea 3.
    19 6
  • Axiomatic, bunul gust şi rafinamentul, ca semne învederate ale unei imaginaţii fecunde, nu se vor demoda NICIODATĂ, măi (e-)loază.
    18 4
  • @inexopix
    talpa până-n podea inseamna gaura mare la buzunar. la cat de parlit ni te infatisezi, nu te vad in stare de asa o aroganta.

    nu mi-ai spus inca pe unde pilotezi. vezi ca pe aleile dintre blocuri mai sunt si copii, poate calci vreunul in nebunia ta si iti piere definitiv cheful de pilotaj. sau ....cine stie ....poate ca nu, ca la ce constiinta ne-ai dovedit ca ai, nu ai avea remuscari nici macar pentru viata unui copil !!
    3 19
  • Oh, ce duios aminteşti de conştiinţă…De unde izvorăşte, în cazul vostru? Cumva de la “tatăl minciunii” ?!

    Nu, dragule, nu confund nicio porţiune din reţeaua rutieră a oraşului cu un circuit dedicat. DOAR pe autostradă şi DOAR dacă este liber pe sensul meu de deplasare (deci nu risc decât faţă de mine însumi, sic!), se întâmplă să mai provoc barierele cinetice, ca să încerc (subliniez) să mă dumiresc “cât poate duce” maşina. Mai ales că nu m-am încumetat niciodată peste 180 km/h…Un fîs, nu?

    Acum (conform schemei tactice din programul emolar de discreditare a dujmanului) vei insera riposta-standard: “Nu eşti pilot profesionist şi nu te-ai format nici măcar la şcoala lui Titi Aur!” (parafrazând, n-am studiat analiza matematică la facultate, ca tine). Dar de ce ar fi nevoie??? Nu caut să demonstrez nimic nimănui, nici măcar mie însumi! Fiindcă – magnum argumentum – îmi cunosc limitele (mă refer inclusiv la pasiuni).

    Ador că aduci în discuţie sintagma originală a “statului de drept” şi, implicit, a “justiţiei independente” (de orice control democratic), recte “suspiciunea rezonabilă”. Pe baza aplicării ei senine în cursul anchetei penale, mulţi nevinovaţi s-au trezit condamnaţi (din cauza unor judecători şantajaţi în prealabil cu IDEEA de dosare penale – reţineţi, doar cu ideea, căci se scăpau în nădragi de frică, simpla întocmire a dosarului atrăgând după sine suspendarea din funcţie; pentru sforari, nu conta soarta restului de procedură, ei urmărind strict efectul iniţial). În privinţa mea, aşijderea, pot fi scornite o sumedenie de ipotetice pericole sociale. De pildă, nu-i aşa că oricând aş fi capabil să năvălesc peste un cuplu de pensionari, ca să-i despic cu sadism, iar la urmă să-i jefuiesc de amărâta lor de pensie şi de bruma lor de bunuri? Iar credulii vor pune botul supersonic, dacă “atestă” Mafia că sunt “complet lipsit de conştiinţă”. Aidoma lui CTP, el nu dispune de dovezi, dar “compensează” cu “charisma” de “lider de opinie” (păstrând proporţiile: pe AM). Păi, iată firea/stilul lor de “jurnalişti” : cu cât afirmă mai vocal/gutural (başca gesticulează “sugestiv”, mai ales în direcţia sau în jurul capului), cu atât se închipuie mai persuasivi. Oricum, eu, unul, m-am deprins de mulţi ani cu arsenalul strategic al lui “mainstream media”.

    Bravos, măi Securici! Da’ ştiu că nu pierdeţi timpul de pomană. Nu vă întrece nimeni la ticluiri mefistofelice, dar comiteţi o eroare considerabilă: ne subestimaţi crunt, tati! Nu uitaţi că, mai devreme sau mai târziu, războiul psihologic de astăzi se va transforma în război propriu-zis de toată frumuseţea…Şi prea credeţi voi că aveţi de partea voastră toate atuurile fizico-materiale. Vă socotiţi deja învingători. Fatalitatea voastră este aceea că nu realizaţi ce Atu (viu!) Se află în tabăra noastră…

    PS. Nu muncesc pe mere pădureţe. Normal că-mi permit şi eu unele “aroganţe”. Da’ serios dacă vă mai înţelege omu’ : dacă se zbate în penurie, repede cu ştampila dispreţuitoare “sărăkie”, iar dacă a prins “cheag”, se trezeşte acea consilieră USR de Timişoara să se afişeze cu un tricou imprimat cu chipul Anei Pauker şi cu un mesaj fără echivoc: “Death to chiaburs”…
    13 2

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru