@xStarter: Nici Insignia nu se simte prea bine (tot cca. 21.000 vândute anul trecut), Pejo 508 e pe la 29 mii și-n scădere, dar Reno Talisman e chiar pe copcă (doar vreo 8.000 măritate cu greu.)
VW Passat e deci singurul nevirusat (115.000.)
În altă ordine de idei, Mondeo/Insignia cu hayon îmi par destul de practice, deși gabaritul clasei lor nu-mi surâde nici mie.
La capitolul aerodinamică și rigiditate a caroseriei, ”3-volumele” rămân însă campioane.
@xyz: Mersi de compliment. :-)
Pe bune acum, n-aș (mai) putea să fiu ”corect politic” și chibițatul de la peluză e mai distractiv.
Plus că prin cultura auto livrată (și ție) moca poate-mi mai cârpesc karma. :-P
@pipo: Posibil și asta, dar tot nu rimează diferența (de doar 34 kg în plus și nu 100 kg) vs. C4 ”normal” (hatch 2015-2018, 1.2 Puretech 130 cu EAT6 = 1.240 kg.)
În fine, sunt doar detalii și rămâne importantă părerea... nu doar a ta că Citroen nu mai are puterea de atracție cumva exotică de odinioară.
@ds: Errare humanum est și la AM.
https://carsalesbase.com/europe-ford-mondeo/
Deci 21.222 Mondeo vândute-n Europa anul trecut.
Puține, însă primele două luni din 2021 prezic o continuare a scăderii spre jumate.
Probabil deci că sedanuri medii vor mai fi produse doar de triada nemțească - o fi bine sau rău, nu știu, da-n orice caz SUVomania actuală nu-mi sună bine.
Servus Pipo! Nu, e vorbirea chiar despre compararea cu ultimul C4 Cactus, amețit ca ”poziționare” și alte damblageli de marketing, dar cu aceeași denumire ca a primului.
(btw, văd că-i dat cu 1020 kg la gol benzinarul 130 CP EAT6 MY 2018, deci cu.... 254 kile mai ușor ca actualul C4 EAT8 !!!)
În fine, nu mai cârcotesc că mă grăbesc (și aș fi mintenaș denunțat ca ”grammar nazi” :-) apropo de formulări bizare sau lipsa de... chiar verbe din articol - dar asta e, debutul în presă nu-i uneori ușor.)
(tot offtopic): Ciudățenie - când îmi accesez profilul apare noua poză (Mazda 2 DE), dar când comentez tot Swiftul galben răsare.
...A glitch in the Matrix. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total