• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @xStarter: Nici Insignia nu se simte prea bine (tot cca. 21.000 vândute anul trecut), Pejo 508 e pe la 29 mii și-n scădere, dar Reno Talisman e chiar pe copcă (doar vreo 8.000 măritate cu greu.) VW Passat e deci singurul nevirusat (115.000.) În altă ordine de idei, Mondeo/Insignia cu hayon îmi par destul de practice, deși gabaritul clasei lor nu-mi surâde nici mie. La capitolul aerodinamică și rigiditate a caroseriei, ”3-volumele” rămân însă campioane. @xyz: Mersi de compliment. :-) Pe bune acum, n-aș (mai) putea să fiu ”corect politic” și chibițatul de la peluză e mai distractiv. Plus că prin cultura auto livrată (și ție) moca poate-mi mai cârpesc karma. :-P
    Ford Mondeo va ieși definitiv din producție în martie 2022
  • @pipo: Posibil și asta, dar tot nu rimează diferența (de doar 34 kg în plus și nu 100 kg) vs. C4 ”normal” (hatch 2015-2018, 1.2 Puretech 130 cu EAT6 = 1.240 kg.) În fine, sunt doar detalii și rămâne importantă părerea... nu doar a ta că Citroen nu mai are puterea de atracție cumva exotică de odinioară.
    Curajul de a fi diferit
  • @ds: Errare humanum est și la AM. https://carsalesbase.com/europe-ford-mondeo/ Deci 21.222 Mondeo vândute-n Europa anul trecut. Puține, însă primele două luni din 2021 prezic o continuare a scăderii spre jumate. Probabil deci că sedanuri medii vor mai fi produse doar de triada nemțească - o fi bine sau rău, nu știu, da-n orice caz SUVomania actuală nu-mi sună bine.
    Ford Mondeo va ieși definitiv din producție în martie 2022
  • Servus Pipo! Nu, e vorbirea chiar despre compararea cu ultimul C4 Cactus, amețit ca ”poziționare” și alte damblageli de marketing, dar cu aceeași denumire ca a primului. (btw, văd că-i dat cu 1020 kg la gol benzinarul 130 CP EAT6 MY 2018, deci cu.... 254 kile mai ușor ca actualul C4 EAT8 !!!) În fine, nu mai cârcotesc că mă grăbesc (și aș fi mintenaș denunțat ca ”grammar nazi” :-) apropo de formulări bizare sau lipsa de... chiar verbe din articol - dar asta e, debutul în presă nu-i uneori ușor.)
    Curajul de a fi diferit
  • (tot offtopic): Ciudățenie - când îmi accesez profilul apare noua poză (Mazda 2 DE), dar când comentez tot Swiftul galben răsare. ...A glitch in the Matrix. :-)
    Curajul de a fi diferit
Pagina
12345...787980...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău