@pipo: E sensibil mai mare decât Cactus (+ 8,5 / 20 cm lăți-lungime, de unde și greutatea-n plus.)
Și spațiul interior e mai mare (+7,5 cm și la ampatament.)
@PMC: Bună negarea negației aplicată la personalizarea generalizării. :-) (Știu, prea criptic, dar am scris mai mult ca să verific schimbarea avatarului de profil... sau nu.)
@inexo: Adevăr grăiești - cel mai plastic, v. clipul ”I, Pet Goat 2”
@PMC: ...Nuanțe?! Am tone pe stoc. :-)
Serios acu, eu știu că nu ești CHIAR intolerant, dar alții mai puțin subtil-deductivi pun botu direct la motto-ul ”Diesel zi de zi deasupra tuturor”.
Diesel care mă și mir că mai rămâne-n oferta francezilor (1.5 HDi) dar nu știu pentru cât timp, așa că devoratorii de kilometri ar trebui să se grăbească (ideal de 130 CP cuplat cu c.v.aut. EAT8 Aisin, reactivă și fiabilă.)
...Vezi? Recomand, deși n-am posedat niciodată vreun dizăl în +4 decenii.
Tagmă motoristică pe care o admir ca eficiență, dar nu-i iubesc complicațiile actuale (EGR, DPF, uree etc.)
Și pe care nu uita că au promovat-o furibund nu demult clovnii de la butoane, la fel ca pe electrice acuma.
BEV-uri care nu m-aș mira să fie și ele blasfemiate cândva, după cum bate vântul prin vidul din aceleași tărtăcuțe inepte.
@@c_b: Liber la nickname-uri din partea mea (colegul nostru electro-benzinar a vrut cred să obțină o rimă de grad extrem - v. ”oasă”.)
Nu-s oricum în dezacord total cu afirmațiile lui, dar nici în acord 100% cu ale stimabilului PMC - nu degeaba se zice: ”Adevărul e rareori pur și niciodată simplu.”
Problema reală-mi pare deci extremismul pozițiilor fiecărei tabere - care-s trei acuma, cu electro-mania încălecând decisiv păruiala dualistă benzino-motorinistică din vremea când scriam și eu verzi și uscate.
Văd deci o intoleranță majoră la argumentele logice ale fiecărei tabere, care ar trbui să coexiste fiecare cu stolul ei de păsărele.
Culmea că nu-i deloc așa, într-o societate care clamează supremația ”diversității”.
Di / tri-hotomia asta cu iz radical e însă din păcate încurajată și pe alte paliere interumane, prin măsuri mai mult destructiv-restrictive decât constructive.
Back ontopic, monocultura tricilindrilor separați doar din chip-softuială îmi pare hiba Citroen (adică PSA) și-n cazul noului C4.
Nu mai zic de veșnicul electromotor de 100 kW (btw, deja cu probleme recurente de fiabilitate, ACEdikkk !!!)
...Care aștept să fie pus și p-un tractor sau scuter Peugeot-Opel-Citroen.
Ori chiar pe vreo Alfa-Lancia-Maserati, unele mai micuțe dar drăguțe... :-)
Da, o altă Mărie generalistă cu pălărie trendy, xeroxată de la triada verilor mai luxoși & germănoși (modă preluată și de Renault Arkana sau VW Nivus).
Silueta e reușită și aduce a neo-retro-GSA, deși unele detalii par forțate (v. stopurile cu orientări talmeș-balmeș ori diverse ”șifonări” inutile ale caroseriei.)
Citronelu nu mai e oricum demult un avanpost al inovației originale, dar asta nu înseamnă c-ar face mașini proaste.
...Dar nici extraordinar de fiabile, cum unii încearcă să ne aburească aici.
Lăudabilă-n orice caz demarcarea lor măcar la capitolul ”confort rulare”, fiindcă nu tot omu vrea să fie pilot de curse-n weekenduri.
@eu: Nu afirm vreodată ceva fără argumente, prietene anonim - chiar dacă subtil, adică indetectabil pentru meta-cenzura actuală deloc subtilă.
Mai verde-n față, ar trebui să-ți dau linkul spre un patent oficial din 2015 (Olanda) + altul din 2017 (USA) ref. la transmiterea datelor biometrice (autor: un oarecare Ro. thschild), în care apare negru pe alb numele ”ucroniei” prezentului, aia cu teminație -19.
Ar fi însă pierdere de timp -- la fel ca postările d-aici, pe care văd că-i cazul să le răresc spre zero.
Back ontopic acum, dacă prin absurd aș fi un potențial client de Conti GT, aș prefera V8-ul.
Nu cu mult mai slab ca herghelia W12 și nici prea ieftin, dar mai manevrabil și agil.
Ultimele comentarii
2333 in total