• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @zărne: Achtung mein Freund, să nu cazi taman în capcana detractorilor tăi de mai sus (recte partizanatul orb pro...orice. :-)) Încerc să nu fiu ”patronising”, darrr, de par exampăl (al relativității oricărei opțiuni, mai ales pe felia auto-mobilă), recunosc că-s de-o vreme adeptul fiabilității japoneze. ...Chiar dacă cea mai bună mașină posedată în (prea) lunga-mi viață a fost un... Audi (A4 Avant - benzinar, luat de nou ce-i drept, chestie care poate modifica percepția statistică prin influența întreținerii riguroase.) Ontopic, Merțanele NU mai au hiba ruginirii, deși au avut-o - pe lângă multe alte ”serial issues”, de care însă niciun producător, premium sau nu, n-a scăpat în decursul vremii. ...Și nu vorbesc din zvonuri (am avut coleg care, cu p-atunci noul sistem electric CAN-bus al unui la fel de nou C-Klasse deci în garanție, a ajuns în pragul balamucului. :-)) Concluzia: fițoase ori modeste, capricioase sau de încredere, nu prea avem de ales decât să le iubim pe ele-mașinile (aproape) la fel ca pe neveste.
    Mercedes-Benz CLS facelift: modificări estetice minore și o gamă extinsă de tapițerii
  • @inexo: Binevenită tranziția la ”per tu”, la fel ca orice exprimare ”ca fapt divers” depășind însă nivelul de simplă rafală verbală. :-) Nimic nu-i deci întâmplător, inclusiv evoluția (fie ea involuntară) a unor comentarii de la distracție la interacțiune umană serioasă. ...Inutilă ce-i drept când se izbește de carapacea unora deveniți fără să știe ”hackable soulless people” - dar n-am fi oare apostații deșartei măriri crezându-ne prooroci neînțeleși?! Scurtând-o la maxim, calea de mijloc cred că rămâne ideală (tradus: non-abandonul emiterii de idei, dar fără vreun scop explicit... că-s alții destui și p-aici cu ordine pe unitate. :-)) Ieșind iar din derapaje offtopic, repet că nu-s nici pe departe taliban anti-electrice, ci doar un evaluator cât se poate de onest (sper) al ”contraindicațiilor” soluției ăsteia de mobilitate privite de unii cu prea multă ușurătate drept panaceu.
    Versiunea electrică a lui Mercedes Clasa G ar putea fi lansată în 2024
  • @zărne: Pe bune acu” (că vecinul/alter-ego netam-nissan e prea bășcălios :-)), m-ar coafa ăla argintiu cu jante-n 5 spițe duble...dacă n-ar fi lung cât o zi de post. A, uitasem - și dacă n-ar costa cât nu (prea) face. :-) (+100k €) (btw, e vorba de ediția limitată la 300 exemplare pt Europa a variantei CLS 53 AMG, exclusiv cu motorul L6 3.0 de 435 CP.) Mai generalizator vorbind, păcat că au tăiat shooting-brake-ul (băgat de Gorden Wagener la a doua generație). Tot GW a desenat-o și pe asta ultimă, însă prima (autor Michael Fink) îmi pare în continuare greu de egalat ca stil.
    Mercedes-Benz CLS facelift: modificări estetice minore și o gamă extinsă de tapițerii
  • Am o țâră de timp mort, așa că trec de la poezie la inginerie. De ce să mai stârnim deci prafu cosmic cu luptele Sinelui, maestre @inexo, când e pierdută din start lupta cu aritmetica ?! :-) Pe care mă văd nevoit s-o las în plata Domnului p-acilea, după nenumărate replici în care ACEdikșii îmi arâtau că 1+1=3. Remember deci: doar trei mii (3.000) de e-Hummers cuplate ipotetic la prizele noastre ar consuma 1.000 MWh, în condițiile unei producții naționale de 7.500 MWh. Nu mai zic de disonanța cognitivă a asocierii noțiunii ”BEV” cu hiper-sportivele - sau mega-SUVoaiele, tot un drac din p.d.v. al raportului dezastruos putere consumată / energie stocată. Orice magaoaie cu P=600 kW și baterie de 100 kWh e așadar un afront grav adus logicii. ...OK, nu și pentru Edikkkșii care acceptă drept normală aberația deplasării cu 90 km/h cu Taycanu (a nici nu se accelera deloc!) sau ascensiunea pe trotuarul din fața cârciumii cu e-G-Klasse.
    Versiunea electrică a lui Mercedes Clasa G ar putea fi lansată în 2024
  • @Edikkk: Nașpa într-adevăr că nu are versiune ștecheruită. Și un urs poluar (de la poluare, da :-)) mi s-a plâns că a chelit pe banchiza lui fără EGR, DPF și ETC. Ceva mai serios, te-ntreb: ai condus-o măcar înainte s-o bălăcărești?! Eu, da -- și d-aia GR Yaris îmi pare - repet - cea mai importantă mașină lansată-n 2020, la modul absolut. De unde și interesul manifest al pasionaților, până și-n Franța zombificată de eco-malus-urile aberante, unde fuseseră prevăzute 70 exemplare stoc pe 2020 și cererile-s înzecite. Nu mai zic în Japonia, unde tunerii scot deja 475 CP din motorașul de 1,6 l, iar drifterul Daigo Saito i-a implantat deja un 6L Turbo 2JZ de Supra, tip BC de 3.4 l și +1.000 CP micuței. @Green_Alex: Corect -- la câte mașini vând (mai ales hibride), pe japi nu-i sperie amenzile pt emisii CO2, de unde și producția ne-limitată a mini-bombei rally-car-replica.
    Prețuri Toyota GR Yaris în România: hot hatch-ul de clasă mică pornește de la 37.300 de euro
Pagina
12345...757677...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău