Prețuri Toyota GR Yaris în România: hot hatch-ul de clasă mică pornește de la 37.300 de euro

de Alexandru Monenciu
Marti, 06.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Constructorul japonez de automobile a publicat lista de prețuri aferentă pieței din România pentru noul GR Yaris. Hot hatch-ul de clasă mică este disponibil într-un singur nivel de echipare Performance.

Toyota GR Yaris este, fără îndoială, una dintre mașinile momentului. Hot hatch-ul de clasă mică (construit pentru ca Toyota să poată concura cu acest model în Campionatul Mondial de Raliuri) a fost lansat anul trecut în cadrul Salonului Auto de la Tokyo.

Modelul nipon este echipat cu un propulsor turbo de 1.6 litri, cu trei cilindri, care dezvoltă 261 de cai putere și 360 Nm cuplu.

Pachetul este completat de o transmisie manuală cu șase trepte și o tracțiune integrală care îi permite să atingă 100 de km/h în 5.5 secunde. Viteza maximă este de 230 km/h.

Noua Toyota GR Yaris poate fi comandată acum și în România. Este disponibilă într-un singur nivel de echipare, Performance, și pornește de la 37.292 euro cu TVA inclus.

În standard, hot hatch-ul vine cu jante de 18 inch, diferențial Torsen cu alunecare limitată, buton GR-Four AWD, etriere roșii, display de 8 inch pentru sistemul multimedia, volan încălzit, tapițerie din piele mixtă, plafon CFRP cu aspect de carbon și cruise control adaptiv.

Clienții au la dispoziție trei culori exterioare: Alb Platinum, Roșu și Negru Precious.

Noua TOYOTA GR YARIS vs. principalii concurenți

MODEL/VERSIUNE PUTERE
(CP) 
CONSUM
(l/km) 
ACCELERAŢIE 0-100
(secunde) 
PREŢ DE LISTĂ*
(Euro, cu TVA) 
Toyota GR Yaris
1.6 Performance
261 8.9 5.5 37.292

Ford Fiesta ST
1.5 EcoBoost

200 6.0 6.5 24.750
Volkswagen Polo GTI
2.0 TSI
200 5.8 6.7 24.378
*preţuri de listă, fără oferte de sezon şi promoţii 

via Toyota

Comentarii (38)

  • Edikkk
    Prea puţin şi prea târziu ....


    Noile maşini super sport sunt doar 100% electrice

    Maşini uzate moral, maşini de dinozauri nu mai vor decât cei cu criza vârstei mijlocii sau babalâcii...
    5 65
  • @edikk
    Surprinde-ti ficatul si mai bea si niste apa si poate cu ocazia asta n-oi mai scoate asemena prostioare.
    38 4
  • Pt cine se plange ca e scumpa,e o masina de raliu scoasa pentru strada.Mecanic e superioara unui Bmw sau Porsche de 50 000e.
    31 5
  • @ edikk : esti un prost cu chestia criza mijlocie: pentru ca cine sufera de asa ceva nu isi cumpara o astfel de masina. tinerii isi iau asa ceva, si echipele de raliu care o vor upgrada intr-un rally 2, exact pentru ce a fost creata. barbatii ce sufera de criza varstei mijlocii isi iau o supra, un boxster, sau se sinucid ca nu mai au bani de maraton.
    si daca toyota, regina hybridelor herself, a creat asa ceva, impreuna cu supra si cu gt 86 lansata ieri, inseamna ca revolutia eco nu e chiar asa adanc infipta in board-ul toyota cum ai vrea tu sa crezi.
    32 4
  • @Edikk
    Ti-ai luat permisul auto sau tot in dreapta stai in Polo-ul mamicii?
    26 3
  • Seriff
    @Edikkk, lasa-ne frate, ai aceleasi replici la absolut orice masina cu motor termic, am inteles, esti speriat maxim de poluare, vine sfarsitul lumii, mor ursii polari, ii da mustata lui Greta, stai sub pat cu masca de gaze si lasa-ne sa ne traim viata.
    36 4
  • @Edikk
    Gretei i-au facut deja statuie,urmezi tu.
    https://www.google.com/amp/s/amp.theaustralian.com.au/commentary/universitys-bronze-statue-for-climate-activist-raises-fears-for-greta-thunberg-the-girl/news-story/485aae311c31927dfb9df9013c582b46
    19 2
  • @someone
    Ba mie mi se pare ca toyota a inteles bine cum stau lucrurile si va culege roadele.
    Pentru munci grele si transport lung ofera diesel, pentru necesarul de transport usor exista o sumedenie de modele hibride sau chiar electrice iar pentru pasionati ofera modele sport usoare cu motoare otto.
    Si cu toate astea se inscrie bine in normele de emisii pe flota si reuseste sa dezvolte modele (in clase) abandonate de alti producatori cu mai multe pretentii.
    27 1
  • Edikkk
    Păi nu te las, nu te las, moare lumea de necaz.... parcă zicea o poezie


    Anyway.... ideea este că trebuie unul să o spună!
    Minciuna este prea mare.

    Că ţigările nu omoară, că maşinile termice nu omoară....

    Maşinile termice, nu numai că au efecte grave la întreaga populaţie dpdv medical, precum tigările dar produc şi efectul de seră
    (lovirea particulelor de carbon din CO2 de către fasciculele de lumină care se întorc spre spaţiu, care aceste particule lovite generează căldură, imens de multă)


    Deci nu există cuvântul a renunţa.

    Când nu vor mai fi maşini termice, sau când nu va mai exista nimeni care să se uite la maşini termice cu jind sau cu drag, ci toţi se vor uita la maşinile termice incriminator aşa cum merită.... atunci mă voi opri din scris

    OK?

    Nu zic nu, au pus umărul la dezvoltarea umană să ajungem ce suntem azi, dar DESTUL !
    Eu zic să renunţăm la CD DVD și să trecem pe USB, cloud.... nu??? Doar suntem 202X !!!

    Nu 1900 toamna cu Ford T cu schimbător stick şi 3 pedale....

    Dăhhhh
    2 44
  • @edikk
    Scrii cu greseli gramaticale grave si de exprimare asiaderea,de la negatii cand afirmi ceva"nu mai vor decat babalacii",la folosirea incorecta a unor cuvinte(patetic mereu il folosesti gresit si cu patos),nu mai/numai(aka fanel),niveluri/nivele,scadea...Cand nu poti lega "doo" propozitii corect intre ele,ce te face sa crezi ca o sa ne uitam la ce scrii tu pe aici si o sa-ti dam dreptate? Inainte de a da cu piatra,inapoi la scoala,dupa ce te intorci poate te lasam sa ne tii noua lectii de comportament si ecologie.
    19 3
  • @edikk
    "Imens de mult" :)) Ai zis ca ti-a placut matematica si ai cam tras chiulul la romana,nu?
    17 3
  • @Edikkk: Nașpa într-adevăr că nu are versiune ștecheruită.
    Și un urs poluar (de la poluare, da :-)) mi s-a plâns că a chelit pe banchiza lui fără EGR, DPF și ETC.

    Ceva mai serios, te-ntreb: ai condus-o măcar înainte s-o bălăcărești?! Eu, da -- și d-aia GR Yaris îmi pare - repet - cea mai importantă mașină lansată-n 2020, la modul absolut.
    De unde și interesul manifest al pasionaților, până și-n Franța zombificată de eco-malus-urile aberante, unde fuseseră prevăzute 70 exemplare stoc pe 2020 și cererile-s înzecite.
    Nu mai zic în Japonia, unde tunerii scot deja 475 CP din motorașul de 1,6 l, iar drifterul Daigo Saito i-a implantat deja un 6L Turbo 2JZ de Supra, tip BC de 3.4 l și +1.000 CP micuței.

    @Green_Alex: Corect -- la câte mașini vând (mai ales hibride), pe japi nu-i sperie amenzile pt emisii CO2, de unde și producția ne-limitată a mini-bombei rally-car-replica.
    37 4
  • Profu' de gramatica
    am facut infarct...

    si n-am apucat sa conduc masinuta asta grozava :(
    mersi edikkk
    21 3
  • Seriff
    @Edikk vs restul lumii:)))
    On topic: @ Green Alex, exact asta ma pregateam si eu sa scriu, Toyota au inteles ce vor oamenii si ofera o masina din fiecare categorie posibila, ceea e mare lucru.
    Mie imi place masina, imi place si celalalt model sport lansat cu motorul aspirat, e foarte bine ce fac, iar modelele hibride sunt foarte reusite, e bine sa aibe omul de unde alege.
    20 2
  • Edikkk
    Nu mă pasionează mâna de colegi (pot să vă spun colegi) care scriu comentarii aici.

    Mai mult cei care citesc sau care vor citi. Sau cei care nu vor citi niciodată.

    Lucrurile sunt foarte clare, oricât aţi ataca (patetic) cu ultimele fărâme de dreptate care v-a rămas .... ce? Gramatica.

    Patetic.

    Maşina oricât de superbă FOLOSEŞTE COMBUSTIBIL HIDROCARBURI produse din petrol şi deci 100% POLUANTĂ.

    Da, voi aţi călca pe cadavre şi aveţi egoul aşa mare, că vă doare undeva (adică nicăieri) de ce lăsaţi în urmă.

    Tocmai de aceea, asemnea persoane, pentru mine nu valorează nici cât o ceapă degerată.

    Un om care înţelege, simplu, problema poluării (nu e rocket science) valorează mai mult decât toţi voi pro-termice la un loc.

    Aşa că, mda, aţi scris pe lângă. Trist, ca de obicei.
    4 36
  • @edikk
    Asa e,ai dreptate,sunt miscat,de maine vand cazanul( nu de tuica) si trec pe electrica. Ps * v-au ramas,faci acordul cu "farame". Pup.
    18 3
  • Si, cand o cumparati ?
    =))
    5 14
  • Profu' de logică
    Edică dragă, să-ți explic cu stă treaba. Toate masinile astea cu combustibil lichid sunt în vânzare și este legal să fie comercializate în toate țările din lume. Asta înseamnă ca ele nu aduc și nu s-a dovedit că ar avea vreun efect nociv asupra sănătății omului. Dacă cineva ar avea vreun studiu bazat pe dovezi certe nu i-ar fi greu să obțină interzicerea comercializării lor. S-a întâmplat cu o grămadă de alte produse, nu dau exemple aici să nu te încarc cu date inutile. Așadar, cum iți explici faptul că deși unii ca tine urlă pe toate drumurile cât de nocive sunt, totusi se comercializează? Sunt statele astea așa de masochiste și iși omoară supușii cu bună știință? Nu dragă Edikkk, ceea ce faci tu și multe alte entități reprezintă propagandă care e facută din interes financiar sau pur și simplu e făcută de niște idioți utili. Trebuie să facem distincția clară între adevăr și propagandă, lucru care ție nu îți iese deloc. Odată cu libertatea de exprimare, dobândită în România după 1989, a venit și efortul ăsta de a trece prin filtrul gândirii, a judeca și a întelege, a discerne prin avalanșa de informații din care 95% sunt manipulări sau propagandă (gunoaie). Cei mai mulți, printre care și tu, nu reușesc. Sper că ți-am dat o temă de gândire. Părerea mea e că tu nu faci lucrurile astea din interes financiar, ceea ce ste întradevar foarte foarte trist.
    23 4
  • Seriff
    @Edikkk daca masinile astea sunt atat de periculoase cum de mai traiesti? Dupa logica ta ar fi trebuit sa fim disparuti de mult timp pe fata planetei, nu? Cum tu esti sanatos, inseamna ca de fapt poluarea masinilor nu te afecteaza, deci de fapt nu polueaza, logic nu?
    16 3
  • Edikkk
    @Profu de logică

    Eşti patetic. Faptul că spui un lucru, nu înseamnă că este adevărat.

    Noxele auto se ştiu deja sigur 100% că UCID, produc boli grave.
    Indubitabil.

    Doar cei care nu cred în medicina modernă, în pământul că e rotund, în vaccinuri.... cred tâmpește (sic!) ca tine, că maşinile termice nu poluează şi distrug sănătatea generală.

    Vai de capul tău.

    Ai pus o floare la ţeava de eşapament când motorul e pornit la termică???

    Ia zii... după doar 3 secunde.... înfloreşte floarea???? Sau se face total praf????

    În garaj dacă stai.... ce păţeşti cu motorul pornit (şi uşa garaj închisă) ? "Numai bine", nu ?

    Mi-ar fi efectiv ruşine să scriu ce ai scris tu, să afirm sau să votez pozitiv, prostiile care le-ai scris.

    Hai, mai studiază.
    2 19
  • Rolling Stones
    @Edik
    da atunci in judecata firmele auto, guvernul, parlamentul, etc. pentru ca iti vand produse care te omoara. Vei castiga.
    E greu sa faci distinctia intre adevarul indelung cantarit in minte si propaganda desantata pentru speriat prosti. Acum si daca bagi mana in baterie s-ar putea sa ti-o dizolve. Din cauza asta prefer un fum cinstit.
    Esti jalnic in sperietura ta.
    13 1
  • Mama mea, o fi Edikk plecat pe pasuni dar nici cu altii de pe aici nu mi-e rusine.
    Citind acest site aflam ca poluarea nu exista, nici covid-ul, de fapt nici pamantul nu este rotund.

    1.Faptul ca nu poti sa traiesti intr-un spatiu inchis cu un motor termic pornit este destul de evident (nu trebuie lucrari stiintifice ca sa o demonstreze). De aici se poate deduce ca noxele nu sunt bune pentru sanatatea oamenilor.
    2.Faptul ca desi se polueaza atmosfera in draci noi inca mai traim, nu este in contradictie cu prima afirmatie, ci inseamna ca la scara planetara lucrurile dureaza ceva mai mult sa se schimbe. Statisticile ne arata totusi modificari ale unor parametrii importanti ai atmosferei dar si ale starii de sanatate a populatiei.
    3.Faptul ca guvernele folosesc inca tehnologii care afecteaza negativ mediul si calitatea vietii cetatenilor (pe termen lung) nu inseamna ca nu stiu aceste lucruri, ci ca nu au alte solutii mai bune acum. De aici programele de mediu (si nu numai) pentru a incerca sa reduca efectele negative si sa directioneze industria pentru a adopta solutii tehnice cu un impact negativ mai mic (chiar daca sunt mai scumpe acum). Bineinteles aici vorbim de anumite guverne responsabile din tarile dezvoltate (cu economii functionale), nu de cele care se zbat (mai mult sau mai putin de forma) sa descopere apa calda.

    Si in loc de concluzie, daca un oras din europa interzice/controleaza toate emisiile poluante si de CO2, efectul global va fi minim, dar calitatea vietii oamenilor din oras va creste.
    4 13
  • asa, ca sa revenim la subiect, eu nu as compara decat ca si dimensiune cu cele 2 modele din tabel (fiesta si polo) - n au nici o legatura cu Yarisul asta, e intr o liga a lui, singura deocamdata. De acolo si pretul mai piperat.
    14 2
  • @Green
    O iei pe aratura. Nu a zis nimeni ca poluarea nu exista, insa poluarea de la automobile nu e nici pe aproape la anvergura pe care unii incearca sa ne convinga. Adica mai pe intelesul tau nici un om cu neuroni la purtator nu crede ca din cauza automobilelor fac copii cancer la plamani (ai vazut sau ai auzit de vreunul?). Nu se polueaza in draci asa cum pretinzi si eu nu cunosc persoane si nici n-am auzit de cineva sa se planga ca i-a fost afectata sanatatea cumva de la masini. Acum si tu daca stai sub un clopot de sticla (intr-un spatiu inchis...) s-ar putea sa mori de la CO2-ul expirat. Asta nu inseamna ca CO2 e toxic sau ca mama ce nasoala e expiratia (esapamentul tau).

    Paralelele cu negationistii pandemiei sau cu pamantul plat nu-si au rolul aici. E doar o propaganda pentru prosti. Daca eu nu cred ca poluarea produsa de automobil ma afecteaza nu inseamna ca automat nu cred in existenta virusilor sa ca pamantul e plat. Astept argumente mai bune de la tine, nu elucubratii de marca Edik.
    Sau esti o clona a lui Edik? Parca n-am sesizat atatea greseli gramaticale.

    Calitatea vietii mele in oras este foarte buna si acum si nu cred ca se va schimba in viitor. Nu inteleg ce te supara acum? Pe mine nimic. De aia am Diesel sa emit mai putin CO2. Diesel de litraj mare sa se faca arderile mai bine, mai eficient.
    15 2
  • Niggapls
    @mog yarius asta trebuie comparat cu a classe Amg si Golf R.

    O masinuta deosebita!
    10 0
  • Edikkk
    Către "@Green
    la 07.04.2021, 16:01"

    Mă umflă râsul de câtă prostie ai putut să debitezi tu şi votanţii tăi

    Este uimitor cât de mult voi spuneţi minciuni absolut grosolane şi vă prefaceţi că le şi credeţi.

    Îmi vine să vomit efectiv, când văd aşa ceva. Nu vă lasă ce? Egoul, prostia, macho, invidia, ce? Să recunoaşteţi un adevărat - știintific demonstrat ?

    Dl Green Alex a spus foarte civilizat şi foarte precis, punctul pe i

    Dar furibund echipa de grotei au ieşit la negarea adevărului evident.

    Vai de capul vostru. Îmi este milă de copii vostri, care au părinţi nişte încuiaţi la cap.

    Faptul să recunoşti un adevăr deşi este în contrast cu ceea ce crezi sau ai crezut iniţial este un act de inteligenţă, detaşare.

    Care nu îl aveţi din păcate.

    Dar, îl veţi avea, într-o zi. Sper. Altfel dacă nu, veţi trăi degeaba.
    2 11
  • Seriff
    Am condus aseara un diesel, n-a murit nimeni.
    Cu asta am spus totul.
    11 3
  • ia cu apa tati sa nu te ineci de indignare.
    Uite, in cinstea ta, azi ca am drum la Ploiesti, dau o talpa masiva sa mergem cu 200 la ora. In cinstea ta si a copiilor tai (Gizăs, va si inmultiti) Dieselul meu va vibra nemilos sub povara sutelor de Nm. Fericire si pace.
    9 2
  • @edikkk folosesti cuvantul "patetic", fara sa-i cunosti semnificatia in limba romana. Inseamna inflacarat, plin de patos. Pentru varianta englezeasca exista cuvintele: penibil, jalnic, lamentabil.
    8 2
  • Dumnezeu
    Vad ca afirmi ca tu detii adevarul.
    Care e si evident pentru tine!
    Imi place ca esti sigur pe tine.
    Bine Edica.
    Te-am notat in catalog
    la capitolul:
    inc-un martalog.
    5 2
  • @@green in orice discutie/dezbatere (chiar si una online cum este asta) este placut sa stii cu cine vorbesti. Ar fi frumos sa folosesti un nume (preferabil unul inregistrat) ca sa nu fie clonat/folosit de altii.

    In comentariul meu nu am afirmat nicaieri ca masinile sunt singurele responsabile de poluare. Discutam despre masini aici pentru ca este un site cu tematica auto. Eforturi si reglementari se fac si in alte domenii.

    Viata ta in oras este buna acum, si probabil va fi la fel si peste 1-2 ani, dar rolul unei societati este sa se asigure de continuitatea vietii pe termen lung, adica si pentru generatiile viitoare, iar asta ii costa pe cei de acum. Dar astea sunt deja discutii mai elaborate si in primul rand offtopc. Precizarea mea a venit la valul de negatii in crestere de pe acest site (nu numai la acest articol).
    2 6
  • Seriff
    In Uk i-au facut statuie Gretei (un copil nevinovat care habar-nare pe ce lume traieste bagat la inaintare de niste parinti disperati sa faca bani), in Ro propun sa ii facem statuie lui Edikk, in timp ce sta cu un stecher in mana, il punem in loc de Arcul De Triumf.
    6 2
  • @Green
    ceri lucruri pe care tu nu le faci!

    Ia uite ce scrie la tine:
    Membru din 07.09.2017
    Varsta 2021
    Locatie nespecificat
    Sex Masculin
    CE MASINA /MASINI CONDUC
    Nespecificat
    CE MASINI AM MAI CONDUS
    multe
    MASINA LA CARE VISEZ
    Model X, Continental GT
    TOP MASINI
    Nespecificat

    Cai ai nespecificat la greu sa mai ai tupeul sa ceri la altii sa se identifice mai specific, ce sa zic?

    Uite eu sunt Blue_Constantin varsta tot 2021 si restul nespecificat. Acum suntem pe picior de egaliate.
    E bine ficior?
    4 3
  • @Blue _Constantin.
    O ideie ar fi sa citesti mai cu atentie, ca una scrie si alta intelegi. Ti-am recomandat (nu cerut) sa folosesti un nume. Mai departe de atat fiecare impartaseste cat/ce vrea.
    Despre egalitate intre noi...nu as merge atat de departe cu presupunerile.
    2 4
  • Normal, tu esti Green, progresist luminat. Esti mult in fata, nu poti fi la egalitate cu nimeni.
    Mars de aici.
    1 2
  • Vasilev
    Felicitari Toyota ! Yaris GR este cel mai performant hot hatch subcompact din segment, iar daca mai are si paketul WRC ...
    Pretul nu este unul mare raportat la un produs echipat cu de toate. Polo GTi la 25k€ este extrem de chel, iar pt a avea optiunile Yarisului mai adaugi la pret inca 10-15 mii.
    2 1
  • E asa ieftina c-o s-o cumpere toti cei care au laudat-o excesiv.
    0 1
  • Eddik,
    imi aduci aminte de VP asociatiei de Venture Capital din Londra pt Clean Tech cu care sunt coleg la European Innovation Council.
    I-a cazut fata cand cu stiloul in mana i-am demonstrat ca o masina electtrica produce mai mult CO2/kg decat un diesel din aceeasi categorie ( Tesla model 3 vs BMW 320 d) de indata ce mixul nergetic national este la >120g CO2/kwh produs.
    Cu alte cuvinte o masina electrica produce mai phtin CO2/km numai in cateva tari din Europa precum Norvegia sau Franta ( motivele sunt diferite).
    Daca inainte de a afirma "certitudini" ai incata un pic mai multa fizica pt a intelege ca sa arzi carbune pt a produce curent electric il faci la 18% randament sau 29% daca ai camere de combustie supracritice in centrale moderne si apoi transporti curentul cu intre 2-6% pierderi apoi incarci naterii cu 80-88% randament (in functie de intensitate) vei vedea ca un diesel modern care atinge 32-36% randament... este mai ecologic!
    Dar... pacat ca voi tinerii de azi stiti tot! E trist chiar caci voi sunteti viitorul!
    1 0

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru