Ați uitat un ”mic” detaliu, AM: C5 X-ul ăsta va fi fabricat în... taram-pam-pam, CHINAAA !!!
...Unde nu știu dacă aerul struță-cămiloid de Subaru Outback îl va ajuta-n vânzări, da-n Europa sigur nu.
(Ceva mai baroc-kitsch, ba chiar decadent ca design mi-e greu de imaginat).
Va fi deci un flop zic eu, fie și doar din cauza motorizărilor 1.2 Puretrosc (OK, max. 1,6 l dar PHEV-izate după dictatul birocretinilor UE) puse p-un găligan de breako-crossover.
În fine, pare un truism tocit, dar Citronelele nu mai sunt din păcate ce-au fost.
Aham, dacă ai devenit la numai 19 ani campion mondial la motociclism (350 cmc în 1975, caftindu-l pe celebrul Giacomo Agostini) înseamnă că ”ai cochetat câțiva ani cu motocicletele”... :-)
Aș zice deci că Alberto "Johnny" Cecotto a cochetat cu automobilismul, chiar dacă nu-l putem include în categoria (mult) mai polivalenților John Surtees ori Mike Hailwood.
Aș mai zice că au fost vândute doar 480 exemplare din seria M3 Cecotto, restul de 25 (exclusiv roșii) putând alt nume de pilot BMW al vremii.
...Italian, dar nu mai zic cine, că poate așa mai pune și AM burta pe documentare serioasă. :-P
Păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari - și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente.
Am și uitat de când au prezentat prototipul (mult mai reușit decât exemplarele de preserie).
N-am uitat în schimb că ”il grande Marchionne” promitea în 2014 că Alfa va avea vânzări de 400.000 în 2018...
Și-n prezent mai are doar două modele mari și late, vândute de 10 ori mai slab.
În fine, dacă Imparato anunță 3 luni întârziere, sigur o să fie 3 ani. :-)
Atât de bine / plastic scris testul de C. Ciobanu, că parcă a-nceput să-mi placă ”vechitura” asta cu noutatea-n ștecher. :-)
Serios acum, invazia limbajului lemnos și-n presa auto pare la fel de ”unstoppable” ca a zombilor la Hollywood și e reconfortant să nu mai (re)citești la infinit triada ”primește, promite, pregătește” cu descrierea tabletelor neapărat ”generoase” plus gestionările resurselor gradual-sustenabil-responsabile de rigoare.
Despre mașină, nimic de zis - nici de bine, nici de rău, ea fiind (cred) soluția cea mai ieftină/profitabilă de tranziție bavareză spre Brava e-Lume Nouă, cam obligatorie se vede deși nu pare.
@@kiro: Te cred, că doar despre W203 povesteam și eu mai sus (în fine, de breakul S-203 al ex-colegului, poate cel mai reușit C-Klasse ca design, dar înăuntru era leopardu”. :-))
Unii semi-escroci (legali, nici vorbă) au făcut afaceri bune și la noi p-atunci, cumpărând loturi întregi la preț derizoriu înainte să devină notorii hibele lor (Paneuro Trading de ex.) și apoi vânzând... iluzii cu ispita-n stea pe capotă.
Ca să n-o lungesc aiurea, mașini perfecte NU există - nici chiar A4 Avantul meu, măritat fără pic de rugină sau vreo reparație majoră după 8 ani și 314.000 km cu ambreiaj-planetare-rulmenți-etc. originale, dar mâncător de bucșe, bielete+capete de bară în prostie.)
Totu-i deci relativ - inclusiv fiabilitatea-n scădere logică odată cu înmulțirea complicațiilor tehno-mecanice actuale (inutil de zis că un A4 modern NU POATE FI la fel de fiabil ca ex-ul meu de primă serie fără turbine, cutii S-tronice, radare, 39 sisteme de școală ajutătoare :-) ori infotainmenturi îmbârligate.)
Back ontopic măcar un pic, CLS-ul rămâne o mașină de excepție - chiar dacă mie sau altora nu le induce vise erotice. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total