• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Ați uitat un ”mic” detaliu, AM: C5 X-ul ăsta va fi fabricat în... taram-pam-pam, CHINAAA !!! ...Unde nu știu dacă aerul struță-cămiloid de Subaru Outback îl va ajuta-n vânzări, da-n Europa sigur nu. (Ceva mai baroc-kitsch, ba chiar decadent ca design mi-e greu de imaginat). Va fi deci un flop zic eu, fie și doar din cauza motorizărilor 1.2 Puretrosc (OK, max. 1,6 l dar PHEV-izate după dictatul birocretinilor UE) puse p-un găligan de breako-crossover. În fine, pare un truism tocit, dar Citronelele nu mai sunt din păcate ce-au fost.
    Noul Citroen C5 X: motorizare plug-in hybrid și suspensie activă Citroen Advanced Comfort
  • Aham, dacă ai devenit la numai 19 ani campion mondial la motociclism (350 cmc în 1975, caftindu-l pe celebrul Giacomo Agostini) înseamnă că ”ai cochetat câțiva ani cu motocicletele”... :-) Aș zice deci că Alberto "Johnny" Cecotto a cochetat cu automobilismul, chiar dacă nu-l putem include în categoria (mult) mai polivalenților John Surtees ori Mike Hailwood. Aș mai zice că au fost vândute doar 480 exemplare din seria M3 Cecotto, restul de 25 (exclusiv roșii) putând alt nume de pilot BMW al vremii. ...Italian, dar nu mai zic cine, că poate așa mai pune și AM burta pe documentare serioasă. :-P
    BMW M3 Cecotto: Povestea unei legende, spusă chiar de cel care i-a dat numele
  • Păcat de celebra marcă italiană, de unde nu trebuie uitat că a pornit Enzo Ferrari - și pe care n-o văd bine, cu toate stellantărizmele recente. Am și uitat de când au prezentat prototipul (mult mai reușit decât exemplarele de preserie). N-am uitat în schimb că ”il grande Marchionne” promitea în 2014 că Alfa va avea vânzări de 400.000 în 2018... Și-n prezent mai are doar două modele mari și late, vândute de 10 ori mai slab. În fine, dacă Imparato anunță 3 luni întârziere, sigur o să fie 3 ani. :-)
    Surse: Alfa Romeo amână lansarea SUV-ului Tonale, după ce noul șef a criticat performanțele modelului
  • Atât de bine / plastic scris testul de C. Ciobanu, că parcă a-nceput să-mi placă ”vechitura” asta cu noutatea-n ștecher. :-) Serios acum, invazia limbajului lemnos și-n presa auto pare la fel de ”unstoppable” ca a zombilor la Hollywood și e reconfortant să nu mai (re)citești la infinit triada ”primește, promite, pregătește” cu descrierea tabletelor neapărat ”generoase” plus gestionările resurselor gradual-sustenabil-responsabile de rigoare. Despre mașină, nimic de zis - nici de bine, nici de rău, ea fiind (cred) soluția cea mai ieftină/profitabilă de tranziție bavareză spre Brava e-Lume Nouă, cam obligatorie se vede deși nu pare.
    Abandonul copilăriei
  • @@kiro: Te cred, că doar despre W203 povesteam și eu mai sus (în fine, de breakul S-203 al ex-colegului, poate cel mai reușit C-Klasse ca design, dar înăuntru era leopardu”. :-)) Unii semi-escroci (legali, nici vorbă) au făcut afaceri bune și la noi p-atunci, cumpărând loturi întregi la preț derizoriu înainte să devină notorii hibele lor (Paneuro Trading de ex.) și apoi vânzând... iluzii cu ispita-n stea pe capotă. Ca să n-o lungesc aiurea, mașini perfecte NU există - nici chiar A4 Avantul meu, măritat fără pic de rugină sau vreo reparație majoră după 8 ani și 314.000 km cu ambreiaj-planetare-rulmenți-etc. originale, dar mâncător de bucșe, bielete+capete de bară în prostie.) Totu-i deci relativ - inclusiv fiabilitatea-n scădere logică odată cu înmulțirea complicațiilor tehno-mecanice actuale (inutil de zis că un A4 modern NU POATE FI la fel de fiabil ca ex-ul meu de primă serie fără turbine, cutii S-tronice, radare, 39 sisteme de școală ajutătoare :-) ori infotainmenturi îmbârligate.) Back ontopic măcar un pic, CLS-ul rămâne o mașină de excepție - chiar dacă mie sau altora nu le induce vise erotice. :-)
    Mercedes-Benz CLS facelift: modificări estetice minore și o gamă extinsă de tapițerii
Pagina
12345...747576...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău