• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @Volzvagăn: Ete că Mazda de ex. nu prea face compromisuri... și încă respiră. :-) Serios acu, nu trebuie pus botu la meme-urile lansate de guriștii diletanți numiți ”presă”, fiindcă problematica-i mult mai complicată apropo de cauzele aparentului rateu al GM cu Opel / Vauxhall. Totul de deci de fapt o mega-mangleală contabilă a transnaționalei GM, care a încărcat R&D-ul Opel cu dezvoltarea mai tuturor modelelor mici/medii vândute la nivel global (Chevrolet-ex-Daewoo, Holden, Buick etc.) ...Cu costuri enorme, imposibil de recuperat prin ce vindea (bine totuși) Opel în Europa. La Rüsselsheim, în anii ”90, funcționa probabil cel mai baban centru european de R&D automotive, dar ”pe datorie” și grangurii GM au fost nevoiți în final să abandoneze dugheana, după nenumărate ”suveici”.
    Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV
  • @eu: Cu repetarea-n prosti(r)e a știrilor (a unora adică, așa, mai curentate :-)) le zici bine. Nu și cu similitudinile Astra-308, care se apropie de zero, compacta din Russelsheim fiind ultima mohicancă Opel 100%, inclusiv motoarele dezvoltate din era GM. ...Unele f. eficiente încă (consumă mult sub râșnițele hexagonale și trag mai bine - pot veni cu cifre din rarele teste serioase, dar n-are rost). Totuși, vânzările trenează în ciuda discounturilor - inexplicabil după mine, dar mă opresc din despicat fire-n șaișpe, direcția standardizării austere tip Stellantis fiind bine bătută-n cuie nu doar la ei. R.I.P. Opel deci -- pentru mine cel puțin. :-(
    Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV
  • P.S. Probabil cel mai complet articol pe tema pomenită mai sus: http://www.fiches-auto.fr/articles-auto/fonctionnement-d-une-auto/s-1751-amortissement-citroen-advanced-comfort.php ...în care se și compară în detaliu actualul sistem Citroën *Advanced Comfort* cu fosta suspensie hidropneumatică *Hydractive*, net superioară. ...Dar mai scumpă de produs și necesitând anumite operațiuni de întreținere periodică -- de unde au rezultat unele foste reproșuri ref. la fiabilitatea slabă, nejustificate însă (doar poate pentru habarniștii neglijenți.) Morala: și originalitatea... funcțională costă deseori, dar sacrificarea ei de dragul economiilor e o soluție riscantă, cu rezultate istorice nu tocmai pozitive (și) pentru Citroën. ...Care văd că joacă doar pe extreme-n ultima vreme, de la rolul de sub-marcă PSA/Peugeot cu tendințe low-cost la treziri d-astea spre lux aparent gen C5X.
    Noul Citroen C5 X: motorizare plug-in hybrid și suspensie activă Citroen Advanced Comfort
  • @Adrian: Absolut corect apropo de ambiguitatea mărcii franceze, dar nu și pe tema suspensiei, care NU este ”veritabila” soluție hidropneumatică de pe ex-DS, CX, SM, XM, GSA ori Xantia (fenomenală dezvoltare a sistemului Citroen, am condus așa ceva și e incredibilă-n viraje): https://www.autoplus.fr/citroen/xantia/la-citroen-xantia-activa-v6-1996-plus-rapide-qu-une-mclaren-au-test-de-l-elan-208590 ...ci un ersatz ieftinache, botezat ”suspensions à butées hydrauliques progressives” - am mai scris p-aici despre ele, așa că nu mai bat câmpii din nou.
    Noul Citroen C5 X: motorizare plug-in hybrid și suspensie activă Citroen Advanced Comfort
  • @someone23: Așa e, dar eu in locul citronezilor i-aș fi dat în judecată pe japi pentru folosirea acronimului CX (Citroen realmente de excepție, btw.) @pipo: N-am nici timp, nici spațiu, nici chef mai ales :-) să demonstrez că cererile ”pieței” sunt atent modelate de forțe cu interese obscure, omulețus consumatorius ”cerând” de multe ori obiecte inutile, dar intens promovate. Ochiometric vorbind ai însă dreptate, ultimul trend fiind cel al pseudo-SUV-urilor ”aplatizate” ca să aibă un consum cât de cât acceptabil. Nu însă și cu tracțiune integrală, din același motiv de norme / protocoale / standarde emise, cum altfel, de aceleași birocratițe experte de talia Ursulei Von der Leyden. ...Predestinată cred prin nume să salveze urșii poluari. :-)
    Noul Citroen C5 X: motorizare plug-in hybrid și suspensie activă Citroen Advanced Comfort
Pagina
12345...737475...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău