Repet o rugăminte către Daimler-Benz: să strâmbe măcar ceva la grile ceva ca să știu și eu ce Merțan îmi bagă flashuri în oglinzi mai-mai să se cațere pe puricele meu.
...să fie un GLS? Ori un GLA - GLB - GLC - GLE?! (limuzinele / coupe-urile le recunosc că-s mai joase, dar numai ca... grup organizat.)
Clar că și la alte case se-ntâmplă la fel cu clonarea *imaginii de marcă* (BMW-Audi-Renault-etc), dar la Mercedes parcă-i prea de tot.
Iar de interiorul tabletoid cu multe mulinete :-) ce să mai zic?!
Nu-mi place neam... dar intru deja pe teritoriii subiective și o să protesteze alții că-i învăț cE să-și cumpere pă banu lor. :-P
(n.b: Ultimul SUV Merc redutabil ca design a fost GLK-ul -- părerea mea doar, normal.)
În articol nu apare absolut niciun detaliu despre propulsie - de unde știți deci că-i electrică? :-)
OK, nu era ”rocket science” deducția că-i un Mustang Mach-e mai bocciu ca să placă chinezilor.
Care vor fi încântați (doar ăia cu pașaport covrig și scor de credit social pozitiv) că sistemul Sync+ 2.0 e ajutat de intelighenția cu artificii marca oblică Baidu.
Probabil că sună și automat la rețeaua ”turnați aici” a PRC când miroase vreun dujman al boborului p-aproape.
Concluzie: viitorul visat de voi e tot mai aproape, ACEdikkșilor...
Pare că o Hondă a căzut de Accord cu un BMW să facă un plod - acu vreo 20 de ani însă. :-)
De acord cu @Alpine77 că Civic a fost/e/va fi clar bună, dar mie cel puțin nu-mi mai face cu ochiul de prin anii ”90, când am forjat vreun an un 1.6 VTi VTEC EG6 (avea și personalitate, nu doar 160 CP.)
P.S. / mini-sondaj: Dintre cei 3 producători moto convertiți la mașini sau invers (BMW; Honda, Suzuki), care credeți că a pleznit-o mai bine pe patru roți ca pe două?
Interesant, fiindcă trotinetele electrice sunt acum limitate la mai puțin (25 km/h).
Clar că doar teoretic, așa cum va fi și cazul biclelor (tot mai multe electrice și ele.)
Prevăd însă o contaminare ”progresistă” cu limita (generalizată deja la unii) de 30 km/h în orașe și 80-90 p-afară.
În principiu și 30 la oră e prea rapid pe pistele bici-, dar pe străzi nu prea văd noima.
Cu electro-mobilitatea pe două roți sunt (culmea :-)) de acord, chiar dacă nu prea avem clima pretabilă.
...Și nici legi cu utilitate probată la alții (ex. condus motocicloanțe sub 125 cmc/15 CP ori electrice echivalente cu permisul cat. B.)
@eu: Mea culpa pentru neînțelegerea primă.
Și corect lămurită de tine tema a doua - d-aia optimiștii fiscali :-) sunt și marii mafioți, și megacorporațiile.
Însă boboru nu înțelege (sau nu-l interesează de fapt, anesteziat de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice) că ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands”.
...La fel ca gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată recunoscutele paradisuri fiscale...
Ultimele comentarii
2333 in total