• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Repet o rugăminte către Daimler-Benz: să strâmbe măcar ceva la grile ceva ca să știu și eu ce Merțan îmi bagă flashuri în oglinzi mai-mai să se cațere pe puricele meu. ...să fie un GLS? Ori un GLA - GLB - GLC - GLE?! (limuzinele / coupe-urile le recunosc că-s mai joase, dar numai ca... grup organizat.) Clar că și la alte case se-ntâmplă la fel cu clonarea *imaginii de marcă* (BMW-Audi-Renault-etc), dar la Mercedes parcă-i prea de tot. Iar de interiorul tabletoid cu multe mulinete :-) ce să mai zic?! Nu-mi place neam... dar intru deja pe teritoriii subiective și o să protesteze alții că-i învăț cE să-și cumpere pă banu lor. :-P (n.b: Ultimul SUV Merc redutabil ca design a fost GLK-ul -- părerea mea doar, normal.)
    Descoperim Dunărea cu Mercedes-Benz GLB (ziua 1): Chipul lui Decebal sculptat în piatră și un resort ca în Maldive
  • În articol nu apare absolut niciun detaliu despre propulsie - de unde știți deci că-i electrică? :-) OK, nu era ”rocket science” deducția că-i un Mustang Mach-e mai bocciu ca să placă chinezilor. Care vor fi încântați (doar ăia cu pașaport covrig și scor de credit social pozitiv) că sistemul Sync+ 2.0 e ajutat de intelighenția cu artificii marca oblică Baidu. Probabil că sună și automat la rețeaua ”turnați aici” a PRC când miroase vreun dujman al boborului p-aproape. Concluzie: viitorul visat de voi e tot mai aproape, ACEdikkșilor...
    Ford a prezentat noul Evos: display uriaș de 43 inch și tehnologie de condus semi-autonom de nivel 2
  • Pare că o Hondă a căzut de Accord cu un BMW să facă un plod - acu vreo 20 de ani însă. :-) De acord cu @Alpine77 că Civic a fost/e/va fi clar bună, dar mie cel puțin nu-mi mai face cu ochiul de prin anii ”90, când am forjat vreun an un 1.6 VTi VTEC EG6 (avea și personalitate, nu doar 160 CP.) P.S. / mini-sondaj: Dintre cei 3 producători moto convertiți la mașini sau invers (BMW; Honda, Suzuki), care credeți că a pleznit-o mai bine pe patru roți ca pe două?
    Prima imagine cu noua generație Honda Civic. Debutează în Statele Unite în 28 aprilie
  • Interesant, fiindcă trotinetele electrice sunt acum limitate la mai puțin (25 km/h). Clar că doar teoretic, așa cum va fi și cazul biclelor (tot mai multe electrice și ele.) Prevăd însă o contaminare ”progresistă” cu limita (generalizată deja la unii) de 30 km/h în orașe și 80-90 p-afară. În principiu și 30 la oră e prea rapid pe pistele bici-, dar pe străzi nu prea văd noima. Cu electro-mobilitatea pe două roți sunt (culmea :-)) de acord, chiar dacă nu prea avem clima pretabilă. ...Și nici legi cu utilitate probată la alții (ex. condus motocicloanțe sub 125 cmc/15 CP ori electrice echivalente cu permisul cat. B.)
    MAI vrea să limiteze viteza pentru bicicliști și să amendeze pietonii care folosesc telefonul atunci când traversează strada
  • @eu: Mea culpa pentru neînțelegerea primă. Și corect lămurită de tine tema a doua - d-aia optimiștii fiscali :-) sunt și marii mafioți, și megacorporațiile. Însă boboru nu înțelege (sau nu-l interesează de fapt, anesteziat de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice) că ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands”. ...La fel ca gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată recunoscutele paradisuri fiscale...
    Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV
Pagina
12345...727374...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău