• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Prevăd discuții (sau păruieli verbale) axate pe cât de mare sau mică e limita, la fel ca-n cazul Volvo. Total irelevant - fiindcă simbolistica limitărilor / interdicțiilor e primordială. După mine punctul sensibil e deci cu totul altul și anume: imediat ce un producător european ”coabitează” cu chinezii... hopa răsare și-o limitare !!! ”Verde”, normal și ”spre binele nostru” hehehe, ce mai ne iubesc guvernele, până la asfixiere... Iubirea cu forța nu are însă și-un nume... penal cumva ?!
    SURSE: Renault și Dacia ar putea limita noile modele la 180 km/h, la fel ca Volvo
  • @bogdanm: Eu trebuie să-ți mulțumesc că (încă) ții steagul AM sus! @PMC: Repet, GLK-ul îmi pare ultimul SUV reușit ”formal” de Mercedes. Evident că dizăl - zi de zi deasupra, dedesubt etc. :-)
    Descoperim Dunărea cu Mercedes-Benz GLB (ziua 2): am fost acasă la Mircea Dinescu și am vizitat podul Noua Europa
  • @ds: Așa-i cum zici -- prin iunie sau iulie 2019 fuse furtuna, din câte-mi amintesc. Multe ar mai fi de povestit, da” mă tem că s-o-nsera. :-)
    Descoperim Dunărea cu Mercedes-Benz GLB (ziua 2): am fost acasă la Mircea Dinescu și am vizitat podul Noua Europa
  • @Tatraurs: Subscriu. Oricum, artiștii de orice gen ar trebui apreciați - sau nu - (doar) pentru ce-au lăsat pe felia lor. Altfel i-am putea bălăcări pe mulți, de la Ceaikovski la Freddie Mercury sau Elton John. P.S. Ca ”arhi-gastronom” non-vegan, pe Dinescu îl apreciez și fiindcă nu gătește pe plite electrice. :-))) Back auto-ontopic, GLB-ul rămâne (pentru mine doar poate) cel mai urât Mercedes ever. ...Dar nu pot nega că actualul diesel 2.0 cu stea în frunte (nu doar de pe GLB) e unul din cele mai reușite de pe planetă. Și clar că-i preferabil oricărui benzinar -- p-un SUV cel puțin (merit o palmă verde-n freză, nu-i așa @PMC ?? :-)).
    Descoperim Dunărea cu Mercedes-Benz GLB (ziua 2): am fost acasă la Mircea Dinescu și am vizitat podul Noua Europa
  • 1. Precizare - Festivalul Divan nu s-a ținut nici în 2019, când o furtună văratică a doborât un copac secular taman peste acoperișul vechii clădiri a portului fluvial (v. mega-bușteanul din dreapta pozei AM.) 2. Dinescu, dincolo de orice derapaje discutabile-n CV (unele scuzabile, că faci foamea cu literele-n versuri de-o vreme), rămâne unul dintre marii poeți români. Care, culmea, încă mai scrie... bine (spre disperarea dujmanilor :-)): https://evz.ro/poezii-mircea-dinescu-alex.html Și-n orice caz a lăsat câte ceva în urma lui, pe lângă Angel Park-ul bine țintit zic io spre draculo-mania penibilă a unor contemporani. ...Chestie cu care nu mulți ne putem lăuda. SUVo-ntopic, rămâne cum am stabilit: respect încă marca Mercedes, dar nu mai pot s-o admir, oricât aș încerca.
    Descoperim Dunărea cu Mercedes-Benz GLB (ziua 2): am fost acasă la Mircea Dinescu și am vizitat podul Noua Europa
Pagina
12345...717273...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău