Noua generație Opel Astra va fi lansată în 2022 cu versiune PHEV

de Paul Cosma
Marti, 13.04.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Șeful Opel a declarat că noua generație Astra va fi lansată în 2022 și va avea versiune hibridă cu încărcare la priză.

Opel Astra facelift este disponibil pe piața din România de la sfârșitul lui 2019, însă constructorul german pregătește o nouă generație. Aceasta va face trecerea de la vechea platformă General Motors la noua platformă EMP2 din cadrul Grupului PSA Peugeot-Citroen. 

Din punctul de vedere al designului, noua generație va primi o serie de elemente inspirate de la SUV-ul Mokka, potrivit declarațiilor făcute anul trecut de Mark Adams, șeful departamentului de design. 

Într-un interviu acordat publicației Automotive News Europe, CEO-ul Michael Lohscheller spune că noua generație Opel Astra va fi oferită cu versiune PHEV și va continua să aibă o variantă break. 

Viitorul model va avea atât motorizări diesel, cât și benzină, urmând să fie lansat în 2022, conform șefului Opel

Lohscheller nu a confirmat sau infirmat posibilitatea ca noua generație Astra să primească o versiune 100% electrică precum Peugeot 308, care este construit pe aceeași platformă. 

Via Automotive News

Comentarii (10)

  • stim deja ... ca posibil o sa fie si o versiune 100% electrica... am vazut stirea de la Peugeot 308 de vreo 5 ori... si asta nu e altceva decat un 308 care are tabla botita in alt fel pe ea... pe dedesubt e aceeasi masina
    22 11
  • @eu: Cu repetarea-n prosti(r)e a știrilor (a unora adică, așa, mai curentate :-)) le zici bine.

    Nu și cu similitudinile Astra-308, care se apropie de zero, compacta din Russelsheim fiind ultima mohicancă Opel 100%, inclusiv motoarele dezvoltate din era GM.
    ...Unele f. eficiente încă (consumă mult sub râșnițele hexagonale și trag mai bine - pot veni cu cifre din rarele teste serioase, dar n-are rost).
    Totuși, vânzările trenează în ciuda discounturilor - inexplicabil după mine, dar mă opresc din despicat fire-n șaișpe, direcția standardizării austere tip Stellantis fiind bine bătută-n cuie nu doar la ei.
    R.I.P. Opel deci -- pentru mine cel puțin. :-(
    35 6
  • netam-nissan
    da, motoarele astea mai nouțe de pe astra NU-s dezvoltate de PSA ci de Opel.
    de vina pt confuzii e doar asa-zisa presa auto, fiindca in 90% din cazuri cilindreea de 1,2 l i-a indus in eroare si au zis pe dos.
    cu ”experții” AM in frunte care n-au corectat eroarea, în ciuda atenționărilor din comentarii p-aici.
    https://www.automarket.ro/stiri/opel-astra-facelift-rivalul-lui-ford-focus-primeste-motorizari-noi-si-92335.html
    32 0
  • Adnopel
    Opel a murit,pomana e pe masa,cu bomboane acre in forma de leu,Dumnezeu să-l odihneasca in veci!
    18 7
  • Volsvagan
    Macar Astra va arata diferit de fratii de concern nu ca la Skoda cu Seat de nu stii care e aia si care e aia . Kodiak si Tarraco la interior sunt copy paste de toata jena . Si ? Globalizarea ii constrange pe toti sa faca compromisuri ,nu vad de ce Opel nu are dreptul la asta daca astfel PSA ii salveaza !! Long live Opel !
    20 12
  • @Volzvagăn: Ete că Mazda de ex. nu prea face compromisuri... și încă respiră. :-)
    Serios acu, nu trebuie pus botu la meme-urile lansate de guriștii diletanți numiți ”presă”, fiindcă problematica-i mult mai complicată apropo de cauzele aparentului rateu al GM cu Opel / Vauxhall.

    Totul de deci de fapt o mega-mangleală contabilă a transnaționalei GM, care a încărcat R&D-ul Opel cu dezvoltarea mai tuturor modelelor mici/medii vândute la nivel global (Chevrolet-ex-Daewoo, Holden, Buick etc.)
    ...Cu costuri enorme, imposibil de recuperat prin ce vindea (bine totuși) Opel în Europa.
    La Rüsselsheim, în anii ”90, funcționa probabil cel mai baban centru european de R&D automotive, dar ”pe datorie” și grangurii GM au fost nevoiți în final să abandoneze dugheana, după nenumărate ”suveici”.
    28 2
  • @kiro - ceea ce facea GM in Europa se numea "optimizare fiscala"... si pe la noi se practica la fel, profiturile sunt "exportate" la sediu iar reprezentantele locale sunt mai mereu pe minus, sa nu plateasca impozite pe venit si pe la romanica.
    Iar legat de subiectul Astra-308 ... posibil ca generatia actuala sa fie ultima nemtoaica, dar nu cred ca pentru noua generatie i se va mai permite o astfel de libertate, avand in vedere ca va folosi noua platformă EMP2 de la PSA. Despre noua generatia am vrut sa zic ca o sa fie tot un 308 deghizat in neamt
    21 2
  • @eu: Mea culpa pentru neînțelegerea primă.
    Și corect lămurită de tine tema a doua - d-aia optimiștii fiscali :-) sunt și marii mafioți, și megacorporațiile.
    Însă boboru nu înțelege (sau nu-l interesează de fapt, anesteziat de circărelile TV-politico-fotbalo-manelistice) că ”Stellantis N.V. is a multinational automotive manufacturer headquartered in Amsterdam, Netherlands”.
    ...La fel ca gașca Reno-Nissan-Mitsu-Dacia, tot ”olandeză” ca să poată sifona profiturile spre binecunoscutele, deși niciodată recunoscutele paradisuri fiscale...
    25 1
  • fie cum o fi tot va arata ma bn ca panarama de golf
    13 4
  • Johnny
    Opel nu-si da duhul total si nici intr- un caz acum, a facut- o partial prin preluarea GM. Vorbiti de Opel original cand era parte din alta corporatie? Singurul beneficiu pt clienti, era diversitatea prin prezenta americana ..dar era departe de a fi o companie independenta. Acum le- a scazut autonomia si mai mult, asta e adevarat.
    5 5

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru