• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Până nu demult, credeam că AM e accesat - și mai ales comentat - de pasionați auto. La câte palme roșii încasez văd însă (pe lângă stele verzi :-)) că m-am înșelat. Mă retrag deci la depoul meu retrograd, deși eram tentat să argumentez mai detaliat de ce GR-ul Yaris e atât de important ca (probabil ultim) exponent al mobilității extreme ”clasice”. Fiindcă GR-ul e esența puterii 4WD perfect controlabile -- adică ceea ce n-a fost, dar trebuia să fie Fordul Focus RS. Dar e și-un epitaf scris total imprevizibil taman în anul fatidic 2020 pe crucea mașinilor-provocare, îngropate de-acum previzibil și ele în mica-mare resetare a celor 3C-uri edikkiene. ...Care-n niciun caz nu (cred eu că) ne fac să evoluăm -- ba chiar dimpotrivă, ne fac treptat mai retardați în puful falsei comodități electro-autonome. Liber însă la opinii utilitariste, pe care le respect doar dacă beștelesc ”cutii” strict destinate deplasărilor A-B -- misiune pentru care Yarisul ”normal” e totuși mai bun, preferabil hibrid și cu e-CVT. Nu de alta, dar unica chestie perfectibilă la GR mi-a părut cutia de viteze, care putea fi mai ”slick”. Culmea e că c.v. 6man. a japonezei e singura ei piesă... germană (Getrag) :-))).
    Noua Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul a fost completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
  • @@ediKK: haioase înțepături, dar se pare că are carnet Ediqqq-ul nostru, ba chiar și mașină (cel puțin aici s-a auto-denunțat :-) mai demult că posedă un VW Polo -- culmea, nu electric și nici măcar automatic !) Una prEdikkăm deci și alta... benzinăm. Back ontopic însă, deși scurtissim: tricilindrul de 1,6 l (1.618 cmc mai exact) al GR-ului Yaris nu merită deloc porcăit, fiindcă... - nu vibrează (și evident nu bate, troncăne /-)) - are frână de motor zdravănă (spre deosebire de Ecoboost-urile 1.0 Ford) - trage la orice turații, fără turbo-lag sesizabil - e chiar ascetic cu benzina când nu-l calci - e sigur fiabil, dacă japii de la HKS-Shizuoka au reușit să scoată din el 475 CP (!!!) fără alte modificări exceptând turbIna, intercoolerul și alte ”periferice”. ...To be continued (n-ai scăpat încă, Edikkk...)
    Noua Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul a fost completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
  • Mulțam pentru replică, @Edikkk -- fără tine uitam poate de ce m-am lăsat de scribăluit în presa auto-moto-velo. :-) ...Pe când analfabetismul funcțional începea să-și arate, deși timid, colții. Mai pe șleau: păi băbăiete, taman ce bălmăjești tu contraziceam eu, dar nu percutezi văd neam. Și mai gros desenat, pentru tine: NU (doar) dinamica GR-ului te lasă mască(impresionantă oricum - am scos zero-suta-n 4,8 s și nu ”doar” alea 5,5 s oficiale, dar, repet, nu asta contează, ci...xyz alte daravele, greu de receptat de către voi, ”the hackable soulless people”.) Mă oprește o criză crizată (nu de nervi :-)), dar revin... păzea deci.
    Noua Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul a fost completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
  • Cam scumpă premianta (se vinde de fapt doar ca full-hibrid în multe țări europene), dar merită cred titlul - fie și doar prin prisma designului original. Și f. reușit, după mine cel puțin. GR Yaris e totuși o dihanie aparte, greu de înțeles dacă n-o și conduci. Sau, în fine, s-o pilotezi - chestie pe care am avut norocul s-o fac nu demult, deși nu prea mult. :-P Pe f. scurt, urci în ea cu dinamica cifrelor oficiale-n cap și cobori (mai precis ești smuls) rânjind prostește, obsedat doar de traseul spre cea mai apropiată bancă -- nu din parc, clar. Ca să n-o mai lungesc aiurea, GR-ul merită de fapt titlul de mașina anului -- ba nu, a deceniului !!!
    Noua Toyota Yaris este Mașina Anului 2021 în Europa. Podiumul a fost completat de Fiat 500 și Cupra Formentor
  • P.S.-erată: BT46B avea motor Alfa Romeo cu 12 cilindri boxer, nu V12 - alte vremuri...
    Gordon Murray lansează un supercar special T.50 Niki Lauda: 725 CP și producție limitată
Pagina
12345...848586...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău