• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @PMC: Culmea e că ai dreptatE-U. Ontopic @Dachina, repet -- ca utilitaristă urbană pură nu-i rea, dar ca mașină e. :-) Mai pe scurt, silențiozitatea lipsă ar scoate-o oricum din lista mea de ”second daily-car”, dar și premoniția unei autonomii și mai slabe după 3-4 ani și 7-800 reîncărcări. @Miau-Mao: Îți recomand (deși au devenit cam scumpe datorită personalității realmente fascinante) varianta de 350 cmc a Velorex-ului Oskar, mai vioi la 17 CP decât 250-ul de 9 / 12 CP. Atenție totuși că nu-s ”verzi” și nu au nici ABS, nici airbaguri... :-)
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • P.S.2: Doar Șkodaq Citigo-e a fost demolată din motive VAG obscure, :-) fiindcă SEAT Mii se vinde bine-mersi (23 070 € în Franța de ex. în versiune Plus), dar și VW e-Up! (23 740 €, culmea că mai slab echipată ca Mii.) Merită oricum benoclat la primul test-drive Dachina-Spring pe Caradisiac, unde autonomia reală e apreciată la 150 km, ceva mai mult fiind posibil doar în modul ”Eco”, în care puterea deja debilă e redusă la amețitoarea valoare de 31 CP... :-) (btw, Dacia 1100 avea 43 CP DIN pt o Vmax de 135 km/h, dar și numai 740 kg, sprintul 0-100 fiind absolvit în 16,4 s...) Mai șocante-s însă diversele zgomote parazite ale interiorului chițcănitor, plus izolarea fonică lamentabilă -- la o electrică, cum vine asta?! Concluzie (strict personală): ”La petite roumaine”, cum fals o alintă francezii pe chinezoaică,îmi pare un regres al industriei/culturii auto, indiferent cât de utilă ar fi prin înghesuiala urbană.
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • P.S. Hmm, UE nu e ce părea să fie - adică o ”piață comună”, din moment ce la macaronari versiunea Comfort costă 19.900 € !!! (cei 3.100 € în plus vs. noi+francezi fiind însă diluați de eco-bonusul nesimțit și la broscari, rezultând 9.500 € real dați pe troacă.) Comfort+ e în cizmă 21.400 € (11.000 cu eco-bogdaproste), dar reacțiile italo-bizonilor (de pe AlVolante de ex.) sunt extaziate... WTF??
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • Interesant că, la eco-marxiștii hexagonali (tătucii alor noștri ”du Grand Orient”... Moliceanu&Neulander vă pot povesti multe), logica încă nu-i în comă profundă, fiindcă eco-bonusul (nesimțit în sărăkia noastră, clar) e limitat la 27% din prețul electricelor, oricât de ieftinache ar fi ele. Confort Confort Plus Business Prix 16 990 € 18 490 € 16 800 € Bonus 4 587 € 4 992 € 4 536 € B. déduit12 403 € 13 498 € 12 264 €
    Dacia Spring are un preț de pornire de 16.800 de euro în România: listele de precomenzi vor fi deschise în 20 martie
  • Mai intru doar să tratez simptomele AM de virusare acută prin electrocutare cronică. :-) Nici vorbă deci de ”zero emisii” (adică de fapt echivalent 15 tone CO2 per baterie BEV), ci de o prefigurare a viitoarei Aygo !!! ...Care va fi construită pe platforma GA-B redusă (de la Yaris) și NU va fi nici măcar hibridă, darămite electrică...
    Teaser cu noua Toyota X Prologue. Ar putea anunța un SUV compact cu zero emisii
Pagina
12345...838485...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău