Declarații de noaptea minții -- păi cum să nu ”vrei” conversia la electrice din 2030, când producerea de motoare ICE va fi interzisă taman din 2030 prin mai toată Europa ?!
Dezgustătoare oricum auto-umilirea slugarnică a șefilor diverselor mărci prin sublinierea slugărniciei lor vs. birocrații UE.
Politruci habarniști, dar cu Agenda 2030 înfiptă-n devle de alții mult mai logic, deși anti-uman axați pe metodele parșive de impunere a eco-marxismului totalitar.
P.S. Aștept pălmuiri roșietice de la fanii-iobagi ai Noului Feudalism Digital. :-)
Copy-paste pe linia ”V-am zis eu !”
”Mai intru doar să tratez simptomele AM de virusare acută prin electrocutare cronică. :-)
Nici vorbă deci de ”zero emisii” (adică de fapt echivalent 15 tone CO2 per baterie BEV), ci de o prefigurare a viitoarei Aygo !!!
...Care va fi construită pe platforma GA-B redusă (de la Yaris) și NU va fi nici măcar hibridă, darămite electrică..”
Ontopic post-prezentare concept, taioțiștii demonstrează și-n clasa mică un salt neașteptat în departamentul design.
Erau de felicitat fie și doar datorită nerenunțării la segmentul A, dar stilul ăsta dinamic plus fuga de mirajul electrofil vor contrazice și mai abitir - prin succes de piață - aberațiile emise de alții.
(”Segmentul A nu-i profitabil, bla-bla-etcetera.)
Văz că nimeni nu bunghește fractura logică din declarația lui Scardaoni.
Mai clar: cum doamne-iartă-mă să crești manevrabilitatea unui viitor Lambo electric care va trage la cântar inevitabil + două tone ??!!
@zărne: Bună ironia, dar numai ca figură de stil sofistică. :-)
Fiindcă Honda (și japii-n general - v. Mazda ori Taiota cu ICE-urile lor ce bat deja spre 50% randament, la fel ca prototipurile Nissan mai nou) sunt campioni pe felia ”patru timpi”.
Și nu doar la fiabilitate, așa imitatori / epigoni cum or fi ei... dar și metalurgiști imbatabili.
Nu cunosc deci generatoare nemțești care să meargă ani de zile continuu fără reparații, ca ale hondiștilor.
La fel, nici motorete 4t care să-ți consume 1,5 l/100 km până îmbătrânești.
Ofensiva nătărăilor nu mai poate fi din păcate oprită, maestre @inexo.
Fiindcă e-n curs o lobotomizare subtilă fără bisturiu, cu scopuri tentaculare mult dincolo de ”doar” electro-autonomizarea mobilității.
Cu scop final pe felia auto (părerea mea cel puțin) dispariția mobilității individuale. Pe care, repet, sper să n-o apuc totuși.
Câte-o portavoce a... deloc nătărăilor pro-Big-Reset sforari (gen Duesmann ori Diess) nici nu realizează deci cât rău își vor produce și lor înșiși prin obediența complice.
Tsunami-ul de electro-știri doar aparent ”neutre” din media, dar și cenzurarea oricăror comentarii ”dizidente” (btw, vecinul @netam-nissan a jurat că nu mai posteză nik-nik p-acilea) sunt simptomele unui viitor atât de ”luminos” că devine insuportabil și iarna cu ochelari de soare. :-)
Ultimele comentarii
2333 in total