• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Declarații de noaptea minții -- păi cum să nu ”vrei” conversia la electrice din 2030, când producerea de motoare ICE va fi interzisă taman din 2030 prin mai toată Europa ?! Dezgustătoare oricum auto-umilirea slugarnică a șefilor diverselor mărci prin sublinierea slugărniciei lor vs. birocrații UE. Politruci habarniști, dar cu Agenda 2030 înfiptă-n devle de alții mult mai logic, deși anti-uman axați pe metodele parșive de impunere a eco-marxismului totalitar. P.S. Aștept pălmuiri roșietice de la fanii-iobagi ai Noului Feudalism Digital. :-)
    Grupul BMW prezintă noua strategie: nemții confirmă că Mini va deveni brand 100% electric
  • Copy-paste pe linia ”V-am zis eu !” ”Mai intru doar să tratez simptomele AM de virusare acută prin electrocutare cronică. :-) Nici vorbă deci de ”zero emisii” (adică de fapt echivalent 15 tone CO2 per baterie BEV), ci de o prefigurare a viitoarei Aygo !!! ...Care va fi construită pe platforma GA-B redusă (de la Yaris) și NU va fi nici măcar hibridă, darămite electrică..” Ontopic post-prezentare concept, taioțiștii demonstrează și-n clasa mică un salt neașteptat în departamentul design. Erau de felicitat fie și doar datorită nerenunțării la segmentul A, dar stilul ăsta dinamic plus fuga de mirajul electrofil vor contrazice și mai abitir - prin succes de piață - aberațiile emise de alții. (”Segmentul A nu-i profitabil, bla-bla-etcetera.)
    Toyota Aygo X Prologue, conceptul din care se va naște un crossover mini
  • Văz că nimeni nu bunghește fractura logică din declarația lui Scardaoni. Mai clar: cum doamne-iartă-mă să crești manevrabilitatea unui viitor Lambo electric care va trage la cântar inevitabil + două tone ??!!
    Lamborghini: “Manevrabilitatea mașinilor noastre este crucială în era electrificării”
  • @zărne: Bună ironia, dar numai ca figură de stil sofistică. :-) Fiindcă Honda (și japii-n general - v. Mazda ori Taiota cu ICE-urile lor ce bat deja spre 50% randament, la fel ca prototipurile Nissan mai nou) sunt campioni pe felia ”patru timpi”. Și nu doar la fiabilitate, așa imitatori / epigoni cum or fi ei... dar și metalurgiști imbatabili. Nu cunosc deci generatoare nemțești care să meargă ani de zile continuu fără reparații, ca ale hondiștilor. La fel, nici motorete 4t care să-ți consume 1,5 l/100 km până îmbătrânești.
    În 1983, Porsche a construit o mașină pentru copii, cu motor pe benzină. Acum costă cât o mașină adevărată
  • Ofensiva nătărăilor nu mai poate fi din păcate oprită, maestre @inexo. Fiindcă e-n curs o lobotomizare subtilă fără bisturiu, cu scopuri tentaculare mult dincolo de ”doar” electro-autonomizarea mobilității. Cu scop final pe felia auto (părerea mea cel puțin) dispariția mobilității individuale. Pe care, repet, sper să n-o apuc totuși. Câte-o portavoce a... deloc nătărăilor pro-Big-Reset sforari (gen Duesmann ori Diess) nici nu realizează deci cât rău își vor produce și lor înșiși prin obediența complice. Tsunami-ul de electro-știri doar aparent ”neutre” din media, dar și cenzurarea oricăror comentarii ”dizidente” (btw, vecinul @netam-nissan a jurat că nu mai posteză nik-nik p-acilea) sunt simptomele unui viitor atât de ”luminos” că devine insuportabil și iarna cu ochelari de soare. :-)
    Șeful Audi: "Nu mai dezvoltăm o generație nouă de motoare cu ardere internă!"
Pagina
12345...828384...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău