Lamborghini: “Manevrabilitatea mașinilor noastre este crucială în era electrificării”

de Paul Cosma
Marti, 16.03.2021
Newsletter Eşti curios de ceea ce se întâmplă în lumea auto? Îţi trimitem ştirile zilei direct pe e-mail.
Manevrabilitatea ocupă prima poziție în topul priorităților Lamborghini privind dezvoltarea viitoarelor modele electrificate. Accelerația și viteza de vârf nu mai sunt la fel de importante ca acum 10 ani, susțin oficialii constructorului italian.

Cu ocazia unui eveniment dedicat modelului Huracan STO, șeful Lamborghini pentru regiunea Asia Pacific a făcut câteva declarații referitoare la strategia de dezvoltare a noilor vehicule din gamă, subliniind că prioritățile companiei s-au schimbat. 

“În urmă cu 10 ani, când măsuram performanțele unei mașini, vorbeam despre viteză de vârf, accelerație și apoi manevrabilitate. Ulterior, accelerația a devenit mai importantă decât viteza de top. Însă acum, cu electrificarea, acestea două nu mai sunt la fel de importante,” a explicat Francesco Scardaoni. 

Potrivit oficialului Lamborghini, un vehicul electrificat poate să obțină mult mai ușor performanțe impresionante când vine vorba de accelerație. 

“Diferența este făcută acum de manevrabilitate. Cu siguranță, este printre cele mai importante priorități pentru orice producător. Pentru noi este însă crucială, prioritatea numărul unu,” a concluzionat reprezentantul producătorului din Sant’Agata Bolognese. 

Via Carscoops

Comentarii (7)

  • N-am inteles inca de ce nu au scos in serie conceptul Asterion. Adevarat ca aduce mult cu un Ferrari si nici in imaginea usor extremist inutil de impopotonata nu se inscria, dar totusi....
    13 10
  • Pleonasm marca Fa Nel: “dar totuşi”.

    Nu eşti Eminescu, ca să-ţi permiţi o licenţă poetică: “Cobori în jos, luceafăr blând”.

    Ce înseamnă îndărătnicia…În loc să se întoarcă pe băncile claselor primare, Mafănikkk ne predă lecţii de automobilism şi de conduită “adecvată noilor vremuri”.

    Mare este grădina Ta, Doamne, dar mulţi încearcă să-i sară gardul…
    15 1
  • Văz că nimeni nu bunghește fractura logică din declarația lui Scardaoni.
    Mai clar: cum doamne-iartă-mă să crești manevrabilitatea unui viitor Lambo electric care va trage la cântar inevitabil + două tone ??!!
    17 1
  • - directie integrala,
    - distributia optimizata a maselor (2/3/4 motoare, bateria in tunelul central, etc)
    1 13
  • Fa Nel omniscienta furnizează răspunsuri “avizate” non-stop. Chiar înainte de a se urca (vreodată) în maşina cu pricina.

    Başca nu va mai fi cazul de a se vorbi despre performanţe în cazul “full electricelor”, care vor fi văduvite din/prin construcţie de orice carte de vizită…Magnum argumentum? Doar integritatea plămânilor şi sănătatea frunzuliţelor vă interesează pe voi, închinătorii Gaiei, nu “relicvele” tipice “cocalarilor”. Ca să nu vă ameninţe direct prestidigitatorii emolari cu burduşirea, ca pe vite, în cuşti umblătoare “autonom” şi încă doar pe trasee prestabilite, de la care nu se vor abate neam – de fapt, nici măcar telefoane “deştepte”, ca acum, nu veţi mai avea voie să manevraţi, ci vi se vor livra doar imagini de tip “environmental education/protection” pe ecrane publice (uriaşe, în aer liber, sau reduse la scară, în cutiile pe roţi), anticipate deja de realizatori de filme isteţi….
    9 0
  • Haideţi, răcniţi iarăşi, cu toată fervoarea egalitarist-neoliberală, “Jos comunismul!”, că-mi place paroxistic :)
    9 0
  • Si nici pachetul de baterii nu cred ca va fi necesar a fi prea mare.
    0 9

Adauga un comentariu

Automarket nu este responsabil pentru acuratetea informatiilor din comentariile postate de cititori. Ne rezervam dreptul de a selecta comentariile.
cod
Greu de citit? Regenerare cod
Intrebari & Raspunsuri Close
Inchide notificarea pentru