Au început s-o ardă chiar aiurea cu tupeul lor coreenii, chiar dac-or face mașinațiuni bunuțe.
OK, și un Kona de 19.800 € îl iei pân-la urmă la 11.700 cu Rabla... dar stai așa, că e de fapt cu doar 2 cm ”mai mic” baionetul ăsta și dacă are 120 CP ca Kona costă 21.500...
@Ion Creangă: Nu mă miră că-ți place ”frumusețea” asta mastodontică -- doar matale ai scris Povestea Porcului. :-)
P-o notă mai serioasă, cunosc un politruc ”progresist” care posedă așa ceva -- normal în distopia noastră cu susu-n jos, că doar ei predică (deloc întâmplător pe la Davos / Elveția):
”N-o să mai posedați nimic, dar veți fi fericiți.”
@Fănel: ”Pentru deplasari lungi o termica” -- păi stai așa, că-n curând vor fi interzise.
Corolar: la fel și deplasările lungi. :-D
De fapt și mașinile proprietate personală par să aibă aceeași soartă după tartorii Marii Resetări - v. grețosul Klaus Schwab &Co.
Strict ontopic, scriitura lui Bogdan e unul din puținele stimulente pro-accesare AM și sinceritatea informației livrate confirmă strategia Honda (sau Mazda+Toyota) de a lansa cumva ”la plezneală” câte un BEV pe bază de corectitudine politică.
Fiindcă și aberația asta (botezată tot la mișto parcă Honda-e) e strict rezervată bizonimii UE, căreia i se insuflă ca prin intubare forțată false orgolii verzi, adicătelea de virtue-signaling și green-washing în realitate.
P.S. Strict portofelistic :-) vorbind -- și dincolo de prețul SF al buburuzei --, la unele stații (nomina odiosa), un ”plin” bate spre 60 lei.
...Pentru 100 km, păi cum vine asta, că nici Loganul 0.9 TCe al lui nea Dorel nu consumă 11 l la sută?!
Greu de imaginat ceva mai hidos, SsangYong Rodius+Pontiac Aztek included.
E-micro-obuzele Șkodaq îmi par acum, prin contrast, opere de artă.
Încep să cred că l-au făcut așa special ca să-și vândă mai bine dieselurile încă 20 de ani.:-)
Ultimele comentarii
2333 in total