• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • Atenție la zerouri AM, fiindcă garda la sol nu poate fi mai mică cu 100 mm. În rest, am văzut unul pe viu (M135i, deci cam la fel de spoilerizat) și nu pare atât de banal ca-n poze... dar nici prea departe d-un Hyundai N-LIne. Deja testat pe alte meridiane, ar fi mai distractiv ca 4WD-ul de 306 CP, dar, dac-aș mai fi virusat de hot-hatch-izm, aș prefera un ”modest” Megane RS de 300 CP. ...Deloc premium, dar mai performant și mai ieftin cu +zece miare.
    Versiune nouă pentru Seria 1: BMW 128ti dezvoltă 265 de cai putere și va avea un preț de pornire de aproape 41.200 de euro
  • Lăcomia rapace pare noua religie -- să fiți sănătoși, adepților, da” vă rog io nu mai băgați pe toată lumea în tiparul vostru de gândire, după care ORICINE dă de bani dă și iama-n viloaie-castele-conace-gipane tot mai opulent-arogante. (n.b. Hopa, chiar asta-i tematica luxo-turului nostru, binevenit în plandemie asortată cu sărăcie. :-)) ...De downshifting n-ați auzit însă? Ori de tiny-houses sau kei-cars preferate și de (puțini, ce-i drept) oameni înstăriți?! Revenind însă la SUVologia SUVomaniei grandomane, eu cel puțin cred că maximum 5 procente dintre ele au o noimă, fiindcă: - max. 5% sunt efectiv utilizate și-n offroad. - tot max. 5% sunt cumpărate din bani munciți. Și-un pic deraiat de la temă: francezii au în plan taxarea greutății mașinilor (de peste 1,4 tone) -- călcâiul lui Ahile al megaSUVurilor -- dar tot ipocrit-ecologică-i ideea, hibridele PHEV și (mai ales) electricele zdrobitoare de șosele urmând a fi excluse.
    Mașinile din Romanian Roads Luxury Edition: Audi Q8, cel mai luxos SUV din gama constructorului de la Ingolstadt
  • @@kiro: Da” ce, ți-am spus eu s-o cumperi ?! :-) Ba dimpotrivă, dac-ai fi fost atent p-acilea am repetat de m-am săturat că cea mai ecologică abordare după mine e păstrarea cât mai mulți ani a mașinilor clasice -- bine întreținute, evident. @Flavius: Sorry, n-am voie - dacă-ți zic cresc acțiunile Dacia peste Tesla. :-) @Manu_Mugurel: ești p-aproape, dar nu tocmai exact (oricum, vor exista două niveluri de echipare.) @zărne: Calcul bun în principiu, dar ai putea cumpăra Spring la voi (pe bani se semințe) numai dacă Donald Duck Trump ar fi semnat acordul lu Macron. (n.b.: Bine a făcut că nu.)
    Dacia Spring va fi prezentată în 15 octombrie: "Cea mai accesibilă mașină electrică din Europa" va avea autonomie de 200 de kilometri
  • Cu o baterie mai mare, puțini s-ar mai arunca la Twingo-e (21,5K € în Fr.) sau chiar la Zoe. Dacia Spring NU va avea însă bateria lui Smart EQ produsă de Deutsche Accumotive (17,5 kWh), ci alta de origine LG. Se știe deja la anumite nivele puterea motorului (nu doar 45 CP) și capacitatea bateriei (autonomia de +200 km fiind totuși calculată pe mod ECO), ba și prețul aproximativ al mașinii. Nu vi le spun însă, că oricum nu mă credeți și voi fi pălmuit până la înroșire.:-)
    Dacia Spring va fi prezentată în 15 octombrie: "Cea mai accesibilă mașină electrică din Europa" va avea autonomie de 200 de kilometri
  • Mașinuțele-s bune... aprioric fiind Honde, însă cu regret constat (ca fan japoneze) că au ajuns practic inabordabile pentru omu normal, cu oricâte bonusuri incluse în FEATURES. (n.b. Aici l-ați pierdut pe vecinul netam-nissan, încă nelămurit ce înseamnă secțiunea asta nici știre, nici test-drive.) În ciuda designului de anii 90 și a prețului *ușor mai piperat* cu vreo 10 mii € :-P comparativ cu predecesoarea, Jazz îmi pare totuși mai digerabilă decât micro-greuceana *e* -- cu vreo 200 kile mai obeză ca Mini SE electric dar și cu 7K € mai scumpă, la baterii comparabile însă cu autonomie mai mică. Doar inflația de ecrane să fie de vină că-i de 3 ori mai scumpă ca Citigo-e, cu autonomie mai mare și ea ?! - e-pomeni incluse (cehoaica, btw, se fabrică încă bine-mersi.) Se va vinde însă binișor și la noi unor lifestyle-iști de bani gata e-hipstereala asta -- simpatică, nici vorbă. Tranziția spre e-mobilitate gradual sustenabil-responsabilă :-) cere însă cu totul alt gen de mașinuțe cu baterii. Și ștecher.
    Honda versus jungla urbană: hibridul Jazz față în față în față cu electricul Honda e
Pagina
12345...949596...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău