• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @andrei: Înțeleg circumstanțele atenuante găsite de tine pentru ID.3, ca posesor de VW Golf -- dar oare hâcurile traficului mioritic n-au fost valabile și pentru coreencele curentate?! ...Care, deși nu-s ultimul e-răcnet și au un Cx mai slăbuț, au consumat mai puțini kWh/km. Oare randamentul mediocru al nemțoaicei (inclusiv comparat cu e-Golf) să fie cauzat taman de proiectarea sistemelor de control cu costuri reduse, vitesco-estice ?! Pariez că mașina se va vinde totuși bine (pentru o electrică) grație marketingului extrem de eficient. ...În ciuda banalității stilului de van, a interiorului anost, frânelor-spate pe tambur sau prețului nu tocmai mic, chiar calculând e-bonusurile de eco-bogdaproste aberant. (n.b. E doar părerea mea poate, dar nu a vreunui VW-hater oricum.)
    RAPORT FINAL: Volkswagen ID.3 în #ElectricRomânia 2020: încărcare, consum, autonomie reală
  • @mip: Mulțam pentru linkul mexican - unde întrezărim viitorul tuturor gamelor: doar SUV-uri și SUV-ulețe. :-) Ceva mai serios, argumentul lipsei automatelor performante din oferta Dacia cred că-i valabil. Interesant e că singura mașină *normală* din oferta Renault la sombreroși e una (oarecum) sportivă, adică o Dacie / Reno Sandero RS 150 cu motor aspirat de 2 litri, care costă văd echivalentul a doar 12.400 € !!! ...Se poate deci acolo, dar nu se vrea aici (nu mai re-dezvolt ideea ipocritei CO2-habotnicii UE, că-mi cresc tensiunea și tot fără rost.).
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • Mașina-i mișto și p-afară și pe dinăuntru. Inutil de adăugat că, cu o gardă la sol normală, ar fi de fapt un hot-hatch reușit. ...Ceea ce va și deveni cu siguranță într-o versiune Leon Cuprizată tot *de performanță*... c-așa e trendu-n ultimii ani: proiectezi un hatch, îl înalți botezându-l SUV și pe urmă-l cobori - ridicându-i însă prețul. :-))
    Cupra a început producția lui Formentor: primul model de sine stătător al mărcii este asamblat la uzina din Martorell
  • @dan_grc: De acord, măcar un 1.33 TCe de 116 CP (prezent pe Megane) ar fi putut să bage pe Sandero Stepway -- care, deși mai scump, va rămâne sigur preferatul vesticilor (65% din vânzări totale Sandero la francezi.) @zărne: Da, și eu cred că doar Duster s-ar putea vinde totuși acceptabil peste Marea Băltoacă, dar numai în versiunea cea mai tare (150 CP 4WD.) Puțin probabil însă ca Renault să facă pasul ăsta. Sunt oricum curios care va fi reacția nord-americanilor la (re)venirea francezilor prin PSA+FCA = Stellantis adică Peugeot. Altfel, ideea *mașinii de iarnă* a început să mă atragă și pe mine, deci n-ar fi exclus să mă risc la o Dacie... deși o Lada NIva m-ar fi tentat mai mult, dar cu altă motorizare decât anticul 1.7 GM. Hai că iar visăm SF, așa că ies mai bine-n România reală cu la fel de reala mea japoneză microscopică, SH dar ideală -- pentru nevoile mele doar, clar. Drumuri bune să ai / aveți, fiecare cu ce vreți / puteți !!!
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • Vă zic eu cum stă treaba: producătorii nu vor să plătească ei amenzile viitoare pentru emisiile CO2, așa că le transferă cumpărătorilor... de hibride. Prin prețuri umflate, clar.
    Franța vrea să micșoreze bonusurile pentru achiziția vehiculelor electrificate: 5.000 de euro pentru mașini electrice și 1.000 de euro pentru hibrizi plug-in
Pagina
12345...959697...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău