@andrei: Înțeleg circumstanțele atenuante găsite de tine pentru ID.3, ca posesor de VW Golf -- dar oare hâcurile traficului mioritic n-au fost valabile și pentru coreencele curentate?!
...Care, deși nu-s ultimul e-răcnet și au un Cx mai slăbuț, au consumat mai puțini kWh/km.
Oare randamentul mediocru al nemțoaicei (inclusiv comparat cu e-Golf) să fie cauzat taman de proiectarea sistemelor de control cu costuri reduse, vitesco-estice ?!
Pariez că mașina se va vinde totuși bine (pentru o electrică) grație marketingului extrem de eficient.
...În ciuda banalității stilului de van, a interiorului anost, frânelor-spate pe tambur sau prețului nu tocmai mic, chiar calculând e-bonusurile de eco-bogdaproste aberant.
(n.b. E doar părerea mea poate, dar nu a vreunui VW-hater oricum.)
@mip: Mulțam pentru linkul mexican - unde întrezărim viitorul tuturor gamelor: doar SUV-uri și SUV-ulețe. :-)
Ceva mai serios, argumentul lipsei automatelor performante din oferta Dacia cred că-i valabil.
Interesant e că singura mașină *normală* din oferta Renault la sombreroși e una (oarecum) sportivă, adică o Dacie / Reno Sandero RS 150 cu motor aspirat de 2 litri, care costă văd echivalentul a doar 12.400 € !!!
...Se poate deci acolo, dar nu se vrea aici (nu mai re-dezvolt ideea ipocritei CO2-habotnicii UE, că-mi cresc tensiunea și tot fără rost.).
Mașina-i mișto și p-afară și pe dinăuntru. Inutil de adăugat că, cu o gardă la sol normală, ar fi de fapt un hot-hatch reușit.
...Ceea ce va și deveni cu siguranță într-o versiune Leon Cuprizată tot *de performanță*... c-așa e trendu-n ultimii ani: proiectezi un hatch, îl înalți botezându-l SUV și pe urmă-l cobori - ridicându-i însă prețul. :-))
@dan_grc: De acord, măcar un 1.33 TCe de 116 CP (prezent pe Megane) ar fi putut să bage pe Sandero Stepway -- care, deși mai scump, va rămâne sigur preferatul vesticilor (65% din vânzări totale Sandero la francezi.)
@zărne: Da, și eu cred că doar Duster s-ar putea vinde totuși acceptabil peste Marea Băltoacă, dar numai în versiunea cea mai tare (150 CP 4WD.)
Puțin probabil însă ca Renault să facă pasul ăsta.
Sunt oricum curios care va fi reacția nord-americanilor la (re)venirea francezilor prin PSA+FCA = Stellantis adică Peugeot.
Altfel, ideea *mașinii de iarnă* a început să mă atragă și pe mine, deci n-ar fi exclus să mă risc la o Dacie... deși o Lada NIva m-ar fi tentat mai mult, dar cu altă motorizare decât anticul 1.7 GM.
Hai că iar visăm SF, așa că ies mai bine-n România reală cu la fel de reala mea japoneză microscopică, SH dar ideală -- pentru nevoile mele doar, clar.
Drumuri bune să ai / aveți, fiecare cu ce vreți / puteți !!!
Vă zic eu cum stă treaba: producătorii nu vor să plătească ei amenzile viitoare pentru emisiile CO2, așa că le transferă cumpărătorilor... de hibride.
Prin prețuri umflate, clar.
Ultimele comentarii
2333 in total