• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • E varză se vede presa auto -- și nu doar aia hexagonală, fiindcă datele publicate peste tot se contrazic flagrant, de la lățime la cilindreea motorașelor tri-, aspirate sau turbate (au UN litru toate de fapt.) Stepway era oricum ceva mai lată ca Sandero normală și-n fosta declinare din cauza plasticelor montate pe decupările aripilor, deci încă puțintică răbdare... Sigură pare doar absența și-n viitor a motoarelor 1.33 TCe, amatorii de ieftineală forțoasă fiind ghidați astfel automat spre Duster de 130 / 150 CP, nu neapărat 4WD. Asta, deocamdată, fiindcă vine și hibridizarea cumva forțată.
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • @zarne: Presa auto franceză are (sau nu) dreptate, nu eu. Nu m-ar mira să fie totuși mai scumpe la noi, cum se-ntâmplă paradoxal cu Duster. Și-o întrebare (SF, recunosc :-)) Dacă s-ar vinde pe la tine-n sat, te-ai risca la un Sandero ca a 2-a / 3-a mașină? Eu cred că nu, fie și cu un motor mai de doamne-ajută... deși amintirea rateului Yugo s-a șters cred din memoria colectivă, puținele sub-subcompacte încă vândute peste Ocean (gen Mitsu Mirage, Toyota Yaris=Mazda 2 la voi etc.) par pe cale de dispariție.
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • Completare cu cel mai important detaliu de fapt -- prețul, comunicat deja la francezi (la noi însă - mister...): 8.690 € Sandero bazic, deci un plus de numai 400 €. Acceptabil zic eu, ba chiar surprinzător raportat la inflație.
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • Pași clari înainte făcuți de francezi ca stil, dar saltul la capitolul lățime îmi pare exagerat (1,85 m !! -- primul BMW Seria 7 E23 avea 1,80 m, dar și E32 era mai îngust...) Un plus de rafinament aduc geamurile laterale cu rame subțiri și interiorul tot auster, dar mai puțin din topor. Scaunele precedente cam nașpa ergonomic ar trebui să fie și ele remodelate. La fel, setea de ulei a motorașului 1.0 SCe, aflat văd în pauză de fitness cu doar 65 CP dar poate ceva mai vânos în ture joase. n.b. Valorile gărzii la sol comunicate îmi par prea mici (Mazda mea 2DE are 15 cm și nu pare mai cocoțată ca Logan/Sandero cu 13,5-13,7 cm.)
    Noile Dacia Logan, Sandero și Sandero Stepway: design modern, interior îmbunătățit, cutie automată CVT și fără motorizări diesel
  • Completare: a apărut la vânzare deja și clona - inutilă - Suzuki Across (preț Italia: 58.900 €.) Concluzie: a înnebunit lupul japonez. :-))
    Informații noi despre Toyota RAV4 plug-in hybrid: autonomie electrică de până la 75 de kilometri și 0-100 km/h în doar 6 secunde
Pagina
12345...969798...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău