E varză se vede presa auto -- și nu doar aia hexagonală, fiindcă datele publicate peste tot se contrazic flagrant, de la lățime la cilindreea motorașelor tri-, aspirate sau turbate (au UN litru toate de fapt.)
Stepway era oricum ceva mai lată ca Sandero normală și-n fosta declinare din cauza plasticelor montate pe decupările aripilor, deci încă puțintică răbdare...
Sigură pare doar absența și-n viitor a motoarelor 1.33 TCe, amatorii de ieftineală forțoasă fiind ghidați astfel automat spre Duster de 130 / 150 CP, nu neapărat 4WD.
Asta, deocamdată, fiindcă vine și hibridizarea cumva forțată.
@zarne: Presa auto franceză are (sau nu) dreptate, nu eu. Nu m-ar mira să fie totuși mai scumpe la noi, cum se-ntâmplă paradoxal cu Duster.
Și-o întrebare (SF, recunosc :-)) Dacă s-ar vinde pe la tine-n sat, te-ai risca la un Sandero ca a 2-a / 3-a mașină?
Eu cred că nu, fie și cu un motor mai de doamne-ajută... deși amintirea rateului Yugo s-a șters cred din memoria colectivă, puținele sub-subcompacte încă vândute peste Ocean (gen Mitsu Mirage, Toyota Yaris=Mazda 2 la voi etc.) par pe cale de dispariție.
Completare cu cel mai important detaliu de fapt -- prețul, comunicat deja la francezi (la noi însă - mister...): 8.690 € Sandero bazic, deci un plus de numai 400 €.
Acceptabil zic eu, ba chiar surprinzător raportat la inflație.
Pași clari înainte făcuți de francezi ca stil, dar saltul la capitolul lățime îmi pare exagerat (1,85 m !! -- primul BMW Seria 7 E23 avea 1,80 m, dar și E32 era mai îngust...)
Un plus de rafinament aduc geamurile laterale cu rame subțiri și interiorul tot auster, dar mai puțin din topor.
Scaunele precedente cam nașpa ergonomic ar trebui să fie și ele remodelate. La fel, setea de ulei a motorașului 1.0 SCe, aflat văd în pauză de fitness cu doar 65 CP dar poate ceva mai vânos în ture joase.
n.b. Valorile gărzii la sol comunicate îmi par prea mici (Mazda mea 2DE are 15 cm și nu pare mai cocoțată ca Logan/Sandero cu 13,5-13,7 cm.)
Ultimele comentarii
2333 in total