S-a mai lenevit văd între timp sportiva hexagonală (anunțată inițial cu zero-suta în 4,2 s.)
Nu asta ar fi problema, că mașina e reușită per total ca ținută de drum după primele teste... în ciuda masei proprii mari (necomunicată nici asta)
Ci doar micul detaliu -- ocolit în majoritatea prezentărilor -- că, după epuizarea bateriilor, 508 PSE rămâne o tracțiune față cu 200 CP (asta fiind puterea motorului ICE de 1,6 l.)
Concluzia mai veche (a mea cel puțin) rămâne deci în picioare: până la apariția unor baterii mai ușurele, binomul hibrid+sportivă rămâne doar un artificiu al producătorilor forțați de eco-marxismul politrucilor UE ca să dea iluzia respectării obsesiilor lor CO2-istice.
@Tatraurs: Pentru puțin. Pronosticul tău (+/- 35K €) e însă corect ca preț listă în Vest.
N-are rost să mai subscriu la părerea ta realistă (și-a lui @someone de fapt) ref. la c.v.auto.
...Care au ajuns într-adevăr să fie niște consumabile (scumpe și de întreținut, că de reparat nici nu poate fi vorba)... dar asta-i și direcția *evoluției* pur consumiste a #societății_libere, doar cu mici-mari interdicții deghizate-n taxe+amenzi.
Toate, cuplate cu multe discriminării pozitive doar aparent (cazul e-pomenilor statale.)
P.S: Liber la dat cu pietre, ba chiar la azvârlit cu fulgere DC la 350 kW :-)
@Tatraurs: Îți răspund în locul vecinului @netam-nissan, că taman a plecat cu stivuitorul într-un workshop ne-comparativ #stivuim_kilovați_sustenabili_dar_scumpi. :-)
Deci Puma ST-Line manuală e 23K € preț listă cu motorul 1.0 mild-hybrid de 155 CP (140 nu există.)
ST-ul de bază FĂRĂ baterie va avea doar mici plusuri de echipare și mai mult de 5-6 mii € nu poate costa pt upgrade-urile motoristice + tren de rulare.
Nu mai zic de prețurile reale, cu discount *de lansare* devenit cam permanent și la Ford, ca la Hyundai (baza Puma 1.0 / 125 CP de 20.300 € în listă costă de fapt 16.500.)
P.S: *Automaticii* agresiv-intoleranți verbal... ei de fapt nu merită replici.
La fel de simpatică p-afară, iar așa verde-brotac seamănă și mai bine cu Kermit the Frog.
Totuși, suspensiile (NU șasiul, AM; că nu-i Jeep) mai dure cu 40% vs Fiesta ST care nu-i vreo barcă + jantele pe 19 mi-e teamă c-or să îndesească vizitele la dentist pentru plombe sărite.
(n.b. E vorba de fapt despre efortul de torsionare mărit cu 40% pe puntea-spate, dar hai să nu mă-ntind prea mult, că voi ar trebui s-o faceți.)
Important însă: diferențialul LSD Quaife e opțional și aici, AM, nu de serie, deci la fel ca pe Fiesta ST.
Și accelerația / sprintul 0-100 km/h cu doar 0,2 s sub cea a Fiestei (NU REpriza, că doar nu RE-iei accelerația din mers) surprinde plăcut.
Cutia man.6 zic că-i în ton cu eticheta sportivă, deși mulți preferă automaticele.
Absența practică a frânei de motor nu va fi însă vreo surpriză.
Și nici prețul, abordabil cred la noi (adică sub 30K €) -- prietenii știu de ce. ;-)
@Green_Alex: Subscriu, fiindcă la promișii 25K $ (în care eu oricum nu cred, Musk având antecedente) s-ar mai adăuga 7-9-12% taxe *la ei* în funcție de stat.
Plus Sfânta TVA în UE, transportul peste marea băltoacă, costurile de omologare și adaosul niciodată mic al importatorilor.
Pariez deci pe 33-35K € preț de pornire (@dan_grc: prea mult dacă știm-noi-cine au doar un Cielo / Matiz ca vânzări anterioare. :-))
Ultimele comentarii
2333 in total