• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • S-a mai lenevit văd între timp sportiva hexagonală (anunțată inițial cu zero-suta în 4,2 s.) Nu asta ar fi problema, că mașina e reușită per total ca ținută de drum după primele teste... în ciuda masei proprii mari (necomunicată nici asta) Ci doar micul detaliu -- ocolit în majoritatea prezentărilor -- că, după epuizarea bateriilor, 508 PSE rămâne o tracțiune față cu 200 CP (asta fiind puterea motorului ICE de 1,6 l.) Concluzia mai veche (a mea cel puțin) rămâne deci în picioare: până la apariția unor baterii mai ușurele, binomul hibrid+sportivă rămâne doar un artificiu al producătorilor forțați de eco-marxismul politrucilor UE ca să dea iluzia respectării obsesiilor lor CO2-istice.
    Detalii complete despre Peugeot 508 Sport Engineered: sportiva are sistem plug-in hybrid de 360 de cai putere și autonomie electrică de 42 de kilometri
  • @Tatraurs: Pentru puțin. Pronosticul tău (+/- 35K €) e însă corect ca preț listă în Vest. N-are rost să mai subscriu la părerea ta realistă (și-a lui @someone de fapt) ref. la c.v.auto. ...Care au ajuns într-adevăr să fie niște consumabile (scumpe și de întreținut, că de reparat nici nu poate fi vorba)... dar asta-i și direcția *evoluției* pur consumiste a #societății_libere, doar cu mici-mari interdicții deghizate-n taxe+amenzi. Toate, cuplate cu multe discriminării pozitive doar aparent (cazul e-pomenilor statale.) P.S: Liber la dat cu pietre, ba chiar la azvârlit cu fulgere DC la 350 kW :-)
    Noul Ford Puma ST este aici: primul model Ford Performance produs în România are motor EcoBoost de 1.5 litri ce dezvoltă 200 CP și o cutie manuală cu 6 trepte
  • @Tatraurs: Îți răspund în locul vecinului @netam-nissan, că taman a plecat cu stivuitorul într-un workshop ne-comparativ #stivuim_kilovați_sustenabili_dar_scumpi. :-) Deci Puma ST-Line manuală e 23K € preț listă cu motorul 1.0 mild-hybrid de 155 CP (140 nu există.) ST-ul de bază FĂRĂ baterie va avea doar mici plusuri de echipare și mai mult de 5-6 mii € nu poate costa pt upgrade-urile motoristice + tren de rulare. Nu mai zic de prețurile reale, cu discount *de lansare* devenit cam permanent și la Ford, ca la Hyundai (baza Puma 1.0 / 125 CP de 20.300 € în listă costă de fapt 16.500.) P.S: *Automaticii* agresiv-intoleranți verbal... ei de fapt nu merită replici.
    Noul Ford Puma ST este aici: primul model Ford Performance produs în România are motor EcoBoost de 1.5 litri ce dezvoltă 200 CP și o cutie manuală cu 6 trepte
  • La fel de simpatică p-afară, iar așa verde-brotac seamănă și mai bine cu Kermit the Frog. Totuși, suspensiile (NU șasiul, AM; că nu-i Jeep) mai dure cu 40% vs Fiesta ST care nu-i vreo barcă + jantele pe 19 mi-e teamă c-or să îndesească vizitele la dentist pentru plombe sărite. (n.b. E vorba de fapt despre efortul de torsionare mărit cu 40% pe puntea-spate, dar hai să nu mă-ntind prea mult, că voi ar trebui s-o faceți.) Important însă: diferențialul LSD Quaife e opțional și aici, AM, nu de serie, deci la fel ca pe Fiesta ST. Și accelerația / sprintul 0-100 km/h cu doar 0,2 s sub cea a Fiestei (NU REpriza, că doar nu RE-iei accelerația din mers) surprinde plăcut. Cutia man.6 zic că-i în ton cu eticheta sportivă, deși mulți preferă automaticele. Absența practică a frânei de motor nu va fi însă vreo surpriză. Și nici prețul, abordabil cred la noi (adică sub 30K €) -- prietenii știu de ce. ;-)
    Noul Ford Puma ST este aici: primul model Ford Performance produs în România are motor EcoBoost de 1.5 litri ce dezvoltă 200 CP și o cutie manuală cu 6 trepte
  • @Green_Alex: Subscriu, fiindcă la promișii 25K $ (în care eu oricum nu cred, Musk având antecedente) s-ar mai adăuga 7-9-12% taxe *la ei* în funcție de stat. Plus Sfânta TVA în UE, transportul peste marea băltoacă, costurile de omologare și adaosul niciodată mic al importatorilor. Pariez deci pe 33-35K € preț de pornire (@dan_grc: prea mult dacă știm-noi-cine au doar un Cielo / Matiz ca vânzări anterioare. :-))
    Tesla va lansa o mașină electrică de 21.000 de euro în 2023: americanii pregătesc baterii mai ieftine
Pagina
12345...979899...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău