• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Kirotractor

  • Membru din 04.02.2016
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2333 in total
  • @ACE: Da, e vorba de 513 l. Arkana pt Europa e de fapt un Samsung Motors XM3, vândut de anul trecut la coreeni (n.b., cu succes = 24.000 exemplare) și bazat pe platforma mai nouă CMF-B decât a versiunii pt Rusia (=Duster recarosat, deci și cu opțiune 4x4.) Mai pe scurt: re-bagding en-gros (Samsung-urile fiind ori Nissan-uri, ori Renault-uri re-badged, poziționate ceva mai low-cost decât Kia-Hyundai în Coreea.). @pipo: Da, pare riscant experimentul, dar cererea prezumtivă e mare - la francezi cel puțin. Iar la noi nevastă-mea așteaptă încă o Dacia Spring SUV-Coupé, preferabil de performanță. :-)))
    Renault Arkana ajunge în Europa în 2021: SUV-ul coupe va avea versiune hibridă de 140 CP, două variante micro-hibrid și echipare RS Line
  • Văd (fără surprindere) că palmele roșii pocnesc... și când cifrele vorbesc.:-) Rar mai citesc oricum argumente logice pe AM în dialoguri deschise (cum corect încearcă @Tavi.p, care a prins ideea decalării UE-e-hibrido-intențiilor cu fezabilitatea.) E doar o constatare, nu vreun reproș -- convins fiind că eco-fanii ranchiunoși nu-s 100% retardați, ci doar facil hipnotizabili de orice trend umflat la ordin prin media. ...Deși practica îi cam faultează (eu cel puțin circul urban cu o trotinetă electrică, BEV-urile fiind -- încă -- de frații Grimm în viața reală, adică una fără subvenții.) Și mai tristă e însă evaporarea continuă a simțului umorului și al detectării nuanțelor, simultan cu contaminarea #eco-generației cu o nouă limbă de lemn, că nu mai ai loc de-ntors de atâția gradual-sustenabili care ne arată maimuța -- pardon, ursul polar. . Nu înțeleg totuși agresivitatea lor intolerantă, dacă tot proslăvesc demo(no)crația. Cu ce l-ar deranja oare pe e-deranjatul @Edikkk că prefer să schimb vitezele? Ori pe mârlănoiul @Kiromasinuta c-aș fi *dino-juice addict*. :-) (n.b. Într-un târziu va ieși la iveală adevărul teoriei ABIOTICE a petrolului, ori al cauzelor reale a încălzirii întregului Sistem Solar. Va fi însă prea târziu și pentru mine, și pentru voi: retrogradul de mine mirosind florile de jos în sus, :-) iar progresiștii de voi -- ajunși noduri inept-fericite într-o fals-comodă rețea digi-feudală.) Hai pa și sănătoși să fiți cu toții. Plec acu să-mi reîncarc bateriile după atâția kWh consumați pe vorbărie oricum inutilă. O să dureze însă mult, că n-am fotovoltaice și wallboxuri la viloi ca-n Povestea Porcului Electric. :-)
    #ElectricRomânia 2020, ziua 7: De la Timișoara la Sibiu pe autostradă. Zi în care am chinuit autonomiile electricelor din tur
  • Știre doar aparent offtopic: UE (prin trompeta baronesei Ursula Van Der Leyen) a anunțat norme și mai drastice de reducere a emisiilor medii de CO2 / per mașină vândută pt 2030, de la 40% la 55% (în raport cu 1990.) Mai exact, 61 g în 2025 și 45 g în 2030 -- de la targetul anterior de 81 g, respectiv 59 g. O decizie care va pune pe butuci industria auto europeană, care oricum nu se simte prea bine. (Părerea mea, evident, că pe alții poate să-i bucure vânătoarea asta de vrăjitoare... limitată din păcate doar la domeniul auto, fiindcă feliile și mai poluatoare maritimă / aeriană văd că-s ignorate.) P.S. Nu mai zic că CO2-ul nu-i de fapt agent poluator, că-l incit iar pe stimabilul @Edikkk la 20 de noi postări. :-))
    #ElectricRomânia 2020, ziua 7: De la Timișoara la Sibiu pe autostradă. Zi în care am chinuit autonomiile electricelor din tur
  • Mda, în ciuda oricăror laude (inexplicabile... sau nu?! :-)), VW ID.3 îmi pare un semi-rateu. Remember e-Golf-7 -- care, în ciuda unei platforme non-e-dedicate, are/avea un consum specific f.bun: Rută: Târgu Mureș-Cluj Napoca-Oradea, 265 km Consum mediu: 11,7 kWh/100 km (!!!) Viteză medie: 55,2 km/h Stil de condus: Normal Climatizare: A/C pornit tot drumul, setat pe 23 grade Celsius Plecare: Hotel Continental (după încărcare la Kaufland) Încărcare la destinație: 1 h și 10 min. la Penny Market (la 50 kW, de la 29% la 99%, +22,5 kWh în baterie) Temperatură ambientală: 27-32 grade Celsius Cauzele *progresului* stil rac al VW sunt încă la nivel de supoziții, dar timpul le va dezvălui fără dubii.
    #ElectricRomânia 2020, ziua 6: pe urmele românilor care construiesc mașini electrice, satul circular și inaugurarea unor stații de încărcare
  • Frumos design, minimalist și pe o linie de continuitate cu Z-urile, dar nu și privit din față, semi-profil sau orice alt unghi care ar face vizibil dreptunghiul ăla pe post de grilă a radiatorului. Parcă e tăiat cu flexul -- păcat de restul siluetei. Probabil că versiunea de serie va apela totuși la alte rezolvări, mai pe placul lui @netam-nissan. :-)
    Primele imagini cu Nissan Z Proto: prototipul succesorului lui 370Z se inspiră din trecut, are motor V6 twin-turbo și instrumentar digital de bord de 12.3 inch
Pagina
12345...9899100...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mazda 2 DE
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nenumarate
  • MASINA LA CARE VISEZ Nu visez masinarii :-)
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău