@Madal: Nu am vreo problemă cu precedentele tale opinii, că d-aia suntem diferiți (în rezumat, că Yaris GR-4 ar fi o inutilitate pe care n-ai arunca +30K €.)
Nici eu nu i-aș da, că nu-i am. :-) Dar asta nu mă împiedică să apreciez lupta de uzură (+2 ani) a lui Tommi Mäkinen cu tartorii Taiota.
...Până i-a convins că și-ar scoate și banii investiți, nu doar și-ar spăla imaginea de marcă nu tocmai dinamică :-) prin proiectarea unei mașinuțe care nu are de fapt nimic în comun cu Yaris-ul -- nici măcar vreun panou de caroserie.
D-aia mă și mir de prețul cam... mic -- serios zic, doar alea două diferențiale Torsen + central configurabil ar fi dus un ipotetic urmaș al lui Audi S1 la +50K €.
@Madal: Pot paria că nu va fi disponibilă la noi, fiindcă japii cunosc diluarea numărului pasionaților de hot-hatch-uri original-extreme.
Iar puținii adepți ai polivalentelor distractive ar/vor prefera la aceiași bani un clasic Golf-8 GTI.
(Excluși evident din micro-analiză *reisării-poseri* de bani gata.)
@multe_cifre :-) -- Ai perfectă dreptate, sau mai precis ai avea... dacă și eu aș avea cu 20 de ani mai puțin.
O s-o probez însă din pură curiozitate, deși am trecut de epoca *turbulentă*, ca posesor zic (prima fază: Clio-1 Williams în anii 90, faza 2: Saxo VTS post-2000 și finalul -- Swift Sport tunat la 172 CP, dar vândut că-mi rămăsese mic, era mereu certat cu radarele și halea cauciucuri pe pâine. :-))
@Tatraurs: *De gustibus* forever -- mie îmi pare deci un stil reușit și f. curajos, produsul de serie putând fi confundat c-un concept-car.
(Vorbesc și ca ex-designer auto, dar asta nu înseamnă c-aș fi etalonul evaluărilor.)
Poate aș fi făcut doar să fie paralele liniile oblice (pe lateral) rezultate din intersectarea bosajelor extinse ale aripilor cu corpul caroseriei -- și nu cea din spate mai înclinată.
În fine, coreenii devin tot mai redutabili și vânzările cred că le vor confirma progresul (inclusiv estetic)... cu condiția să nu sară calul cu prețurile, cum din păcate au început s-o cam facă.
P.S. / rant amical @AM: Ăsta -- și nu *cutia teutonică* Tiguan -- ar putea fi pretextul unui sondaj ad-hoc pe tema designului.
Nașpa -- nu are versiune electrică. :-)
Ceva mai serios, GR Yaris îmi pare cea mai important-semnificativă mașină lansată-n 2020.
De unde și interesul manifest al pasionaților (drifterul nipon Daigo Saito i-a implantat deja un 6L Turbo 2JZ de Supra, tip BC de 3.4 l și +1.000 CP micuței.)
Se pare că, la câte mașini vând (mai ales hibride), pe japi îi lasă reci amenzile pt emisii CO2, de unde și producția ne-limitată a bombiței rally-car-replica.
...Pe care o să fac tot posibilul s-o încing măcar o oră-două, chiar dacă n-o (pre)văd disponibilă pe la noi.
Nu prea v-ați prins de manevră: Luca de Meo anunță de fapt *cifrat* că a primit ordin să scumpească termicele, ca electricele să pară ieftinache prin contrast.
Orice altă explicație ar duce la concluzia că de Meo se contrazice singur și e idiot -- dar nu-i...
Ultimele comentarii
2333 in total