• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Alpine, ai dreptate! de-aia au avut continuatitate, urmasi, vanzari bune incat nu au rezistat mai mult de doua generatii, alea de care zici ca au au fost premium. De-asta numai 16 a avut urmasi Renault 16 nu a fost premium. A fost o masina de familie practica, o masina fiabila care s-a vadut foarte bine. Urmasul a fost renault 12. Si nici Vel Satis nu a fost premium. Daca Vel satis era premium, inseamna ca premium au fost si Peugeot 607, Nissan Maxima sau Toyota Camry, concurentii directi mai bine spus. Nici Latitude... compara-le cu un Clasa E si vei intelege de ce. Alea sunt premium. Vanzarile lui Vel Satis demonstreaza ce am zis... este un segment unde Renault risca daca se bage. Si asa cum am zis, nu poti sa obisnuiesti piata cu ceva nou in doar 3 ani. Daca esti baiat inteligent si intelegi, daca nu da-te mare in continuare ;)
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Este un risc enorm pe care ma indoiesc ca in cele din urma si-l va asuma. Pentru ca Renault este un constructor recunoscut pentru orice in afara de premium. Renault stie sa faca bine masini de masa si low cost. Asta s-a intamplat dintotdeauna pentru ca pe asta a mizat Renault mereu. Si sa schimbi tu mentalitatea unei piete in doar 3 ani, sa-i faci sa renunte la un A6 sau Seria 5... ma cam indoiesc ca o vor face prea multi. Deci cel putin teoretic eu nu vad nicio sansa unei asemenea marci si sunt aproape sigur ca nu va exista. POATE doar daca vor miza pe imaginea Mercedes in Europa si pe Infiniti in State, unde mai mult ca sigur nu au sanse prea mari.
    Renault ar putea lansa o marcă premium în 2015
  • Edi, nu te contrazic. Pentru ca asa cum am zis mai sus fiecare masina are problemele ei de care cu siguranta ca proiectantii stiu. Informatiile pe care le am referitoare la volanta sunt de la mai multi posesori de XC90 si S60, inclusiv de pe forumurile dedicate marcii. Aparent nu intamplator XC90 nu a fost considerat tocmai un exemplu de fiabilitate la Volvo. In schimb a fost un exemplu de siguranta. Si nu doar pentru Volvo. Fata de XC60 este o diferenta. XC60 se poate pune oricand cu un Q5 sau X3, fie ca e vorba de tinuta de drum, calitatea interiorului, fiabilitate sau siguranta. Personal consider ca perioada cat Volvo a apartinut de Ford a avut mai multe dezavantaje decat avantaje. Tocmai din cauza asta... XC60 a fost proiectat atunci cand Ford se gandea sa vanda Volvo, astfel ca inginerii au avut mana libera sa proiecteze cam cum vor ei, motiv pentru care intre fostul S60 si actualul S60 sunt diferente mari.
    Volvo XC90 primeşte un succesor mai luxos în 2014
  • Stai tu linistit, ca asa cum masina are si unele puncte slabe are si puncte forte. Pana la Remat mai e cale lunga. Nu ajung Passat-urile cu injectoarele si turbinele picate si ajunge XC90. Cum sa nu :))
    Volvo XC90 primeşte un succesor mai luxos în 2014
  • KYO, daca tu nu faci deosebirea dintre o masina cu motor slab si una submotorizata, nu cred ca ar mai trebui s ate bati cu pumnul in piept ca te pricepi la masini. 80 CP nu sunt multi, e drept, insa nu se pune problema ca masina sa fie submotorizata. De-aia Cobrele acum 30 de ani ajungeau lejer la 40-500000 de km cu motoare de 70 CP, ca erau submotorizate? Iti reamintesc ca o Cobra avea cam 1.5 tone, fata de un Golf care are cam 1.2 tone. Amice, Dacia 1100 avea sub 50 CP, Dacia 1300 avea 54 CP, de-asta nu erau masini bune? Astra si Focus in prezent au motoare de baza tot de aprox. 80 CP Ce idioti sunt inginerii, ce destept esti tu! Dati-ne, dom'ne putere! Vream putere! (si cu bani cat mai putini eventual :))) Astfel de motorizari sunt un "entry level" in gama unui model. Sunt la baza ofertei unui constructor inclusiv din motiv de costuri. Dar o masina care prinde suta in 14 secunde si ajunge pe la 170 km/h nu este deloc submotorizata, ci este una cu performante medii. Si referitor la fiabilitatea masinilor japoneze, ai dreptate. Chiar sunt mai fiabile decat VW, insa in privinta confortului, tinutei de drum, intretinerii, chiar ofertelor de finantare nemtii stau mai bine. Ca sa intelegi de ce Toyota nu prea cunoscuta la noi, pe langa faptul ca roamnu' a trait cu VW in minte toata viata, VW puncteaza mai bine la capitolele "palpabile" sa zic asa... am zis mai sus care. Asa ca, da-mi voie sa cred ca la Geneva ai fost doar sa faci poze. Faptul ca ai peste 2500000 de km nu inseamna ca te pricepi la masini (ca toti romanii dealtfel), ci ca esti sofer (bun).
    Volkswagen Golf VI 5 usi
Pagina
12345...303304305...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău