• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Da, e scump. Un Golf sare de 40000 de euro. Un Passat de 60000. Un Seria 7 porneste de la 90000. Un Mini porneste de la 17000 si poate sa depaseasca 40000. Si voua vi se pare ciudat ca masina asta ajunge la 27000. Nu va pune nimeni sa o cumparati. Nu este nici pentru voi, nici pentru mine. Dar sa nu ne legam de strugurii acri. Daca nu, luati-va Dacii ca alea sunt cele mai ieftine. Pentru o familie formata din s membri sau chiar 3, eu zic ca e suficient. Ca fapt divers 350 de litri avea portbagajul Daciei 1300, 1310, 1410...
    Floare de iris
  • Ti se par chiar asa de mult 300 000 in 6 luni? Eu sincer ma asteptam la mai mult de la Nissan. Una e sa fi cel mai bine vandut brand auto din Europa si alta e sa fi cel mai bine vandut brand asiatic din Europa... cu 300000 de masini. Pana la vanzarile lui VW, Ford. Renault sau Opel mai e cale luuunga. Singura parte de laudat in toate treaba asta este ca Nissan a reusit cu doar doua modele.
    Nissan a devenit cel mai bine vândut brand auto asiatic din Europa
  • Lasa Captur, ca ala e de clasa mica si poate fi alternativa la Clio, adica la clasa mica. Ori ce vrea sa faca Renault nu are treaba cu Renault Captur, fiindca are dimensiuni apropiate de Twingo, adica in clasa mini. Deci ar fi o alternativa... mai inalta la Twingo. Asa cum este Captur pentru Clio. Si uite ca si tu interpretezi gresit. Cand m-am referit la Smart ForTwo, m-am referit la agilitate pentru masinile din clasa mini. Nu la garda la sol. Citez "Daca vrei agilitate in oras, in detrimentul spatiului, nimic nu se compara cu un Smart ForTwo"
    Renault plănuiește lansarea unui nou model crossover mai mic decât actualul Captur
  • @@EfficientDynamics, de ce crezi tu ca poate fi asa ceva mai agil in oras decat un simplu Twingo? Eu cred ca este un trend, o moda si nu are legatura neaparat cu latura practica. Daca vrei agilitate in oras, in detrimentul spatiului, nimic nu se compara cu un Smart ForTwo.
    Renault plănuiește lansarea unui nou model crossover mai mic decât actualul Captur
  • Din moment ce un Captur porneste de la aprox. 13000 de euro nu are cum sa fie viitorul model 16000. Pe de alta parte, ma gandesc ca, daca Renault vrea sa fie competititv ca pret, ar insemna ca sa fie o diferenta de vreo 2500-3000 de euro fata de Captur. Asta ar insemna ca pretul sa fie de aprox. 11000 de euro. Iar mie asta mi se pare greu de crezut ca Renault va accepta asta. Ce vreau sa spun este ca preturile lui Captur ar obliga ca si viitoarea masinuta sa fie mai ieftina. Asta in cazul in care Renault nu mai pune 1000-1500 de euro la pretul lui Captur pentru ca viitorul crossover mic sa pornesca de la 12000 si Captur de pe la 14-14500 de euro. Si-ar permite. Pentru ca vorbim de preturi de lista. Daca vei merge in showroom preturile vor fi mai mici.
    Renault plănuiește lansarea unui nou model crossover mai mic decât actualul Captur
Pagina
12345...656667...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău