• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

LauCalin

  • Membru din 10.04.2009
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 2795 in total
  • Pe cei care spun ca pretul este exagerat de mare i-as ruga sa configureze un Ford Fiesta, Mazda 2, Nissan Micra, Peugeot 208 sau Opel Corsa exact sau asemanator cu aceasta masina si poate vor avea surpriza ca pretul sa fie tot in jur de 15000 de euro. Nu zic ca e putin pentru o masina de clasa mica (pe de o parte sa nu uitam ca e si destul de bine dotata), dar nici concurenta nu poti sa spui ca sta mult mai bine. Cat despre masina... poate ca e buna, dar cu siguranta este una dintre cele mai urate masini de clasa mica. La naiba, nici de data asta nu le-a iesit celor de la Skoda. Si Fabia 1 si Fabia 2 au fost unele dintre cele mai urate din clasa. Sper ca motorul asta sa nu mai aiba atatea probleme, ca de rezolvat in totalitate, nu cred.
    Uniformă
  • Ce nu spun multi este ca acest Pulsar este gandit asa cum este gandit mai orice model din gama Renault. Adica ai un motor mai puternic si dotari mai bune la mai putini bani, comparativ cu un Golf sau Focus echivalent. Pe de alta parte avem asa: Golf 7 (trendline), 105 CP, 0-100 km/h 10,7 s, viteza maxima 192 km/h, greutate 1295 kg, volum portbagaj 380 lde litri, consum mixt 3,8 l/100 km Pulsar 110 CP 0-100 km/h 11,5 s, viteza maxima 190 km/h, greutate 1307, volum portbagaj 372 litri, consum mixt 3,6 l/100 km, cutie manuala in 6 trepte. Dpdv dinamic Golf sta mai bine desi are motorul mai slab si cutia in 5 trepte. Pulsar este si un pic mai greu si are si portbagajul ceva mai mic. Se impune la consum... cu 0,2 l/100 km mai bun si cu pretul de aprox 800 de euro mai mic. Deci dpmd nu poti spune ca Pulsar este indiscutabil o alegere mai buna, pretul mai mare al lui Golf (si nu cu mult la acest nivel de pret) se justifica in ce am scris mai sus. Cu toate astea eu nu as alege niciuna. As alege Mazda 3.
    Challenger
  • Ma uit pe acel clasament si ma intreb cum de a reusit Mitsubishi o asemenea performnata. Pentru ca eu cred ca este o mare performanta cand nu te impui cu mare lucru. Singurul model reusit mi se pare a fi ASX si poate Outlander, pentru ca SpaceStar poate e o masina fiabila. Dar in rest...
    2014: Vanzările de maşini noi au crescut în Europa după şapte ani de scăderi
  • Si mai e o chestie, dpdv calitativ Audi a crescut constant in ultimii ani. Asta este un alt motiv pentru care preturile sunt mai mari. Am urcat acum o luna in ultimul tip de A6 si este o diferenta cam mare fata de interiorul fostei generatii.
    Preţuri Audi A6 facelift în România: rivalul lui BMW Seria 5 pleacă de la 43.900 de euro cu TVA inclus
  • Nu ma asteptam sa mearga atat de bine Toyota. Oricum mai e mult pana departe, dar in top 10 sunt cu 4 masini, dintre care doua sunt pe podium momentan. Ceea ce e foarte bine. Imi pare rau pentru Renault ca a trebui sa abandoneze si ma asteptam sa nu faca mare branza Peugeot, asa cum am spus si acum cateva zile. Dar sa abandonezi din a sasea proba... e cam devreme. Asta demonstreaza cat de dificila si imprevizibila este o astfel de cursa de anduranta.
    Raliul Dakar, ziua 6: Al-Attiyah câştigă proba şi rămâne lider. Un Duster a abandonat
Pagina
12345...909192...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Mercedes Clasa A, Mitsubishi Colt
  • CE MASINI AM MAI CONDUS multe
  • MASINA LA CARE VISEZ -
  • TOP MASINI 1. -
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău