• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MF

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 164 in total
  • Botul aduce mult su subaru impreza (modelul precedent)... lucru bun avand in vedere ca acel model de impreza a fost cel mai frumos de pana acum. In rest, e un facelift evident care face masina mai placuta.
    Nissan prezinta noul Qashqai facelift
  • Pt. cei care vor si pot exista posibilitatea unei afaceri. Am dat un mail catre Renault Nissan Romania si mi s-a spus ca modelul Twingo nu se importa si nu exista posibilitatea unei comenzi sau a unuei cumparari prin intermediul dealerilor sau a importatorului oficial. Asadar, cei care aduc masini din afara, puteti da o fuga si pana in Franta sa aduceti niste Twingo RS pt. Romania.
    OFICIAL: Renault Twingo Gordini RS reinvie traditia franceza
  • Acum am inteles de ce este BMW o marca de succes. Comercializeaza masini scumpe si asa se recomanda ca fiind "premium" in timp ce folosesc acelasi interior de mai bine de 10 ani. D-le. Mircea, nu doresc sa intervin asupra notei primite pt. design din simplul motiv ca nu indragesc SUV-urile indiferent de dimensiuni. Sunt doar curios de ce a primit la design 10 cand nu are competitor si la siguranta 9 (cand la fel nu are competitor si a primit 5* la testele de siguranta). In plus am vazut ca are tot felul de sisteme de avertizare. Multumesc!
    Primul nascut
  • @Vasi27 Poate m-am grabit folosind termenul de calitate in loc de cel de design. Personal prefer interiorul clasic cu ceasuri mari, ace, indicatoare de genul acesta in campul vizual al soferului. Nu am imbratisat aceasta tendinta de a muta ceasurile pe mijloc. Consider ca iti distrage atentia de la drum si este prea familist. Pe de alta parte, Renault a fost prea "clasic" in ceea ce priveste sistemul de entertainment. Unitatea audio este mult prea in urma d.p.d.v. al designului. Si parca nu face parte din masina. Ai dreptate spunand ca nu am vazut masina in realitate dar din poze bordul, fetele usilor si capacul volanului par a fi dintr-un plastic destul de prost. Si stii cum sunt pozele de prezentare... Sper sa ma insel si totusi renault sa aduca si la noi acest model.
    OFICIAL: Renault Twingo Gordini RS reinvie traditia franceza
  • Oare va fi disponibil si la noi? Arata tare bine. Performantele sunt destul de bune. Pretul??? Imi place si varianta RS normala doar ca interiorul e cam slab. Din ce scrie Automarket se pare ca interiorul a primit o nota de calitate in plus pt varianta Gordini. 0-100 km/h 8.70 s Top speed 201 km/h (125 mph) Maximum torque 160.0 Nm Kerb weight 1049 kg Power-to-weight 124.88 bhp/ton
    OFICIAL: Renault Twingo Gordini RS reinvie traditia franceza
Pagina
12345...262728...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Fiesta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Polo Classic, Ford Focus II, Seat Ibiza, Fiat Bravo, VW Touran, Citroen C4, BMW 320i, Subaru (aproape toate)
  • MASINA LA CARE VISEZ Subaru Impreza MY07 STI
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău