• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

MF

  • Membru din 19.10.2009
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 164 in total
  • Mda... s-au trezit si ei ca nu au un model cu hayon (in afara de A3) si au vazut ce succes au Mondeo si Mazda 6 precum si Skoda Octavia. Chiar nu isi are rostul masina asta. Daca vrei spatiu mai mult in portbagaj si 4 usi e bun A4 dar daca nu iti ajunge nici asa.. iti iei un A6. Daca vrei 2 usi iti iei un A5 si gata si ai un coupe. Chiar cred ca vor vinde putine modele! Au transformat un coupe in 2 usi intr-o masina cu fund si cu inca 2 usi. Un fel de A4 cu spatele mai ciudat.
    Un A4 mai atragator
  • Iarna trecuta am urcat pana in Sinaia la Taverna Sarbului (nu fac reclama) echipat cu 4 cauciucuri bune de iarna. Nu a derapat masina deloc. Sus mai erau cateva SUV-uri si alte masini cu pretentii de off-road. Un domn cu un Santa Fe era sa intre in toate masinile parcate pt ca nu reusea sa urce o panta cu ale sale cauciucuri de vara si un alt domn cu un Jeep Grand Cherokee ma intreba uluit daca are unde sa intoarca uitandu-se la drumul lat cat o masina marginit de zapada de 30cm pe care venisem. Precizez ca detin un Ford Fiesta. O alta masina mica a reusit sa urce cu ajutorul lanturilor (Opel Corsa), in schimb niste "domni" cu un Porsche Cayenne au avut ceva emotii inca de la inceput.
    ANALIZA: De ce merita sa investim in pneurile de iarna?
  • "In cazul unui vehicul echipat cu anvelope de vara care ruleaza la temperaturi sub 7 grade (inclusiv), distantele de franare si aderenta cresc simtitor. " aderenta SCADE simtitor
    ANALIZA: De ce merita sa investim in pneurile de iarna?
  • Ma bucur ca am contribuit si eu la design propunand jantele si garda la sol micsorata. Spatele si portierele au iesit de senzatie. Cred ca un astfel de model ar concura bine de tot cu un Polo. Bravo celor care au venit cu idei si celui care a transformat ideile in realitate. Cum spunea si ironR, un mail catre Dacia ar fi binevenit ;) sa ne puneti si pe noi in CC :))
    FII DESIGNER: Am desenat Dacia Sandero asa cum l-ati vrut
  • Scirocco arata ca un copil malefic, suparat, e genul de masina boy racer... pe de alta parte.. focusul e diavolul in persoana care parca sta cu coltii pe afara pregatit sa muste asfaltul Clasa.. da ambele fac parte din aceeasi clasa compacta, dar rivalul lui Focus este Golful. RSul se bazeaza pe o masina care este disponibula si in 3 si in 5 usi pe cand Scirocco a intrat pe o nisa in segmentul auto, este un fel de coupe hatchback, nici nu stii cum sa ii spui. Au aparut la un moment dat niste poze cu un posibil Ford Capri care urma acelasi tip de caroserie cu Scirocco. Teoretic acela va fi concorentul Scirocco din partea Ford, asta daca se vor decide sa readuca la viata acel model legendar.
    VIDEO: Ford Focus RS, provocat la duel de VW Scirocco R
Pagina
12345...272829...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Ford Fiesta
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Dacia 1310, Polo Classic, Ford Focus II, Seat Ibiza, Fiat Bravo, VW Touran, Citroen C4, BMW 320i, Subaru (aproape toate)
  • MASINA LA CARE VISEZ Subaru Impreza MY07 STI
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău