• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 251 in total
  • În sfârșit! Devenise o problemă de vânzări faptul că nu puteai folosi Waze pe noile modele. Mai ales că Waze e în grădina Google, ceea ce era chiar ciudat. @Tim, evident că nu se pune problema de reclame. Volvo se respectă și oferă multe alte lucruri în prețul mașinilor, cum ar fi SIM de date 5G, aplicația Volvo Cars (fosta OnCall), asistența rutieră, etc. Desigur trebuie să faci reviziile la ei, dar asta e chiar recomandat.
    Aplicația Waze, disponibilă pe toate modelele Volvo cu Google încorporat în sistemul multimedia
  • Pare că e un eleron care glisează și dezvăluie luneta, probabil la pornirea motorului.
    Noul Polestar 4: SUV electric cu până la 544 CP și 600 km autonomie
  • @mip Atunci când „se ia curentul„ nici benzinăriile nu funcționează. Ce să zic, de cum să blocheze demonstranți le pasă constructorilor auto! Teorii ale conspirației, ca să punem frână progresului. În urmă cu vreo 150 de ani, unii preziceau că la o viteză de 60 de km/oră nu mai poți respira și mori instantaneu.
    Dieselul nu se predă
  • @Mike, poate ai greșit ceva, 8 Euro chiar, pe suta de Km., înseamnă 40 lei. Oricum ai calcula, iese cu aproximativ 20% mai ieftin decât combustibilul clasic. Deci nu asta ar fi problema aici. Poate costul mașinilor în sine și al infrastructurii practic inexistente în prezent. Costul mașinilor se poate reduce din volumul crescut, iar infrastructura cred că poate fi extinsă și în benzinăriile existente în prezent. Doar că e de durată, vorbim de 10-20 de ani. În principiu, ce e bine că astea nu vor mai căra sute de kg. de baterii.
    Toyota: viitoarele modele hibride vor avea 200 de kilometri autonomie
  • Într-adevăr, prea multe ecrane. În același timp, să nu uităm, că majoritatea funcțiilor acestora se pot accesa cu ajutorul comenzilor vocale. Eu unul, mă tot antrenez (pentru că nu sunt încă și în limba română) și e destul de ok. Cu climatizarea chiar e foarte simplu, deși duc dorul unui buton, măcar ca la Dacia actuală (care în treacăt fie spus, e pe foarte multe modele cu pretenții).
    Am văzut și pipăit interiorul noului Porsche Cayenne facelift: 3 modificări importante
Pagina
12345...181920...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău