” În același timp, vânzările de mașini electrice au început să scadă.”... zice titlul. Apoi, mai jos, în text scrie clar, citez din nou, ”De cealaltă parte, mașinile electrice au avut o creștere de numai 11.4%, fiind vândute 524.000 de astfel de mașini.”. Comentariile sunt de prisos.
În curând vom afla că nu e nici un declin. Surse autorizate arată că în a treia joi din luna decembrie 2024, s-au vândut cu 2 mașini mai multe decât în aceeași zi a lui decembrie 2023. Și cele care au făcut diferența, nu erau Dacia, ci un Range Rover Velar și un Matiz uitat între-un depozit la Craiova. Sau, cum ar zice băieții de la TNR, cea mai vândută mașină a anului a fost un Renault Scenic, care și-a schimbat proprietarul de 8 ori în 2024...
Deci, baterii cu o capacitate individuală de 400 de KW. Nu e rău. Înlocuiești un ditamai generatorul plus un bidon de 50 de litri de motorină pentru producerea celor 400 de KW. Fără costuri de aprovizionare / transport a combustibilului, fără zgomot și poluare (dacă energia electrică stocată e produsă din surse regenerabile). Chiar e o bună sursă de backup!
Cu siguranță nu este vorba despre baterii pentru vehicule electrice, ci de altceva, de capacități mult mai mari. Totuși, ce legătură are cu domeniul auto? Aah, și VW produce cârnați, așa cum Ikea câștigă bani frumoși din chifteluțe.
Asta ar merge doar pentru flotele unei companii, care ar deține atât vehiculele electrice. cât și stația de înlocuire și reîncărcare și evident și bateriile la schimb. Dar o persoană fizică să-și înlocuiască astfel bateria, în loc să o reîncarce, nu prea văd. Plus că ar fi prea scump, mult mai ieftin se poate încărca acasă. Dar, orice soluție pentru transportul utilitar de mărfuri și pasageri, e binevenită.
Ultimele comentarii
223 in total