• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2025
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 237 in total
  • Ce nu spune studiul, sau poate jurnalistul care l-a citat este faptul că, deși costurile cu reparațiile ar putea crește, totuși, celelalte costuri de exploatare, cu reviziile și cu energia consumată, sunt semnificativ mai mici, decât la termice, cu cel puțin 30%. Deci, cine nu bușește mașina, iese chiar pe plus. Detaliile fac diferența, așa că merită menționate toate.
    STUDIU: Mașinile electrice vor avea costuri de producție mai mici decât cele cu motoare termice până în 2027
  • La fel și XC40, mașina anului 2018, a ajuns al doilea cel mai vândut model al Volvo. Niciodată Volvo nu a vândut un model nou, atât de bine.
    Renault Scenic E-Tech este Mașina Anului 2024 în Europa
  • @Găleată, ia spune-ne tu, cum încarci mașina termică la motorinărie și cum plătești, dacă vine Xi sau Pu și dă cu bombardeaua în rețeaua de electricitate? Nici aici măcar, nu mai poți scrie, nici o pâine de la magazin nu mai cumperi.
    Toyota nu renunță la termice. Șeful companiei anunță un "proiect major de dezvoltare a motoarelor"
  • Subscriu că poate Volvo Ex30 ar merita să fie mașina electrică a anului 2024, dar nici eu nu înțeleg cum naiba să desemnezi mașina anului, când nu e niciuna pe șosele? Da, au fost câteva la teste sunt clipuri video pe internet, dar nu e relevant. Iar la început de an, nu poți desemna mașina acestui an, ci măcar la sfârșitul anului care a trecut. Toată graba asta care a apărut de aproape un deceniu, duce în derizoriu acest titlu. Rușine, jurnaliști de la Wold Car of The Year! Treziți-vă și reveniți la normal. Aveți curaj și demnitate să cereți schimbarea, sau vă mulțumiți doar cu deplasarea și plimbarea pe banii producătorilor auto?
    OFICIAL: BYD Seal, Hyundai Kona și Volkswagen ID.7 se înfruntă pentru titlul de Mașina Anului 2024
  • @Dutz, cei care nu-și permit decât mașini de 5.000 de Euro, nu sunt clienți pentru industria auto, indiferent de tipul de motorizare. Ăștia sunt veșnicii clienți de mașini la mâna a treia, a patra, a cincea și mai mult. Ce treabă are industria auto cu ei? Când nu vor mai exista termice deloc, vor lua și mașini electrice la a ”n”șpea mână. Vremea aceea va veni, chiar dacă peste 20, 30 sau 50 de ani. Toyota nu se referă neapărat numai la automobile, ci la autovehicule în general. Termice sunt și autovehiculele cu hidrogen, deci cu emisii zero, sau tot felul de utilitare.
    Toyota nu renunță la termice. Șeful companiei anunță un "proiect major de dezvoltare a motoarelor"
Pagina
1234567...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău