Foarte subtilă dezvăluirea din cadrul prezentării lansării modelului ES90. Mi-a plăcut regia acestui moment. Ca si prezentarea unei mașini care nu doar că este premium (unii nici acum nu acceptă că Volvo e premium), dar trece deja spre luxury.
Ce îmi place este că Volvo merge pe drumul stabilit, lansează model după model pe noua platformă electrică, evident cu păstrarea în gamă a modelelor plug-in hibrid, pentru că sunt bune și încă se cer și se vând.
După cum se arată lucrurile acum, pare că gama 40 va fi ultima care va trece la noua platformă E. Dar, ca întotdeauna, cei din urmă vor fi cei dintâi.
Eu folosesc din 2018 pe Volvo XC40, evident, doar pe autostradă și pe unele șosele și mă ajută foarte mult. Desigur, nu are încă finețea omului de a ține banda, dar nu m-aș lipsi de acest ajutor.
Ce nu înțeleg unii, este că nu se putea ajunge la baterii performante (care vor veni în curând, vezi solid-state) fără investițiile necesare.
Nu poți dezvolta tehnologia vehiculelor fără emisii doar în laborator, până ajunge să depășească net la toate capitolele, motoarele termice.
NorthVolt și mulți alții merită toată considerația pentru rolul ingrat de deschizători de drumuri.
Ultimele comentarii
254 in total