Dacă nu citeam titlul, aș fi jurat că e viitorul Sandero, cel puțin la partea din față. A renunțat Renault la desfăcătorul de bere și acesta aproape a revenit ca prin farmec la Alfa Romeo.
Oricum ar fi, s-a dus naibii și designul la Alfa Romeo, care era o mașină pe care nu aveai cum s-o confunzi. Acum, nici nu știi dacă e Nissan, Citroen, Dacia Sandero sau o ”KiaSuzuki” oarecare.
Foarte subtilă dezvăluirea din cadrul prezentării lansării modelului ES90. Mi-a plăcut regia acestui moment. Ca si prezentarea unei mașini care nu doar că este premium (unii nici acum nu acceptă că Volvo e premium), dar trece deja spre luxury.
Ce îmi place este că Volvo merge pe drumul stabilit, lansează model după model pe noua platformă electrică, evident cu păstrarea în gamă a modelelor plug-in hibrid, pentru că sunt bune și încă se cer și se vând.
După cum se arată lucrurile acum, pare că gama 40 va fi ultima care va trece la noua platformă E. Dar, ca întotdeauna, cei din urmă vor fi cei dintâi.
Eu folosesc din 2018 pe Volvo XC40, evident, doar pe autostradă și pe unele șosele și mă ajută foarte mult. Desigur, nu are încă finețea omului de a ține banda, dar nu m-aș lipsi de acest ajutor.
Ultimele comentarii
237 in total