Asta ar merge doar pentru flotele unei companii, care ar deține atât vehiculele electrice. cât și stația de înlocuire și reîncărcare și evident și bateriile la schimb. Dar o persoană fizică să-și înlocuiască astfel bateria, în loc să o reîncarce, nu prea văd. Plus că ar fi prea scump, mult mai ieftin se poate încărca acasă. Dar, orice soluție pentru transportul utilitar de mărfuri și pasageri, e binevenită.
Vai de capul lor. Dacia e navă spațială pe lângă ce produc ei. Au decăzut incredibil. În urmă cu 35 de ani, erau cu două clase peste Dacia, acum sunt la ani lumină în urmă. Și nu din vina lor, ci din vina celor care le conduc țara spre prăpastie!
Deci, cam 600 de kg. pentru o baterie de 96 Kw. Pare ok. în raport cu ce este acum pe vehiculele comercializate, dar cred că e loc și de mai bine. Dacă ne gândim, e cam de zece ori mai grea decât un rezervor plin cu 60 de litri de combustibil, care ar asigura aproximativ aceeași autonomie. Însă chiar și așa, drumul este cel corect. Nepoții noștri se vor uita la fumegătoare cum ne uităm noi acum la trenurile cu aburi.
Un lucru bun este că a reapărut ecranul din fața șoferului, dispărut de tot la EX30. Sper să revină și acolo. Altfel, un produs de nișă, care bine că există. Dar nu poate face niciodată volume mari. De aceea și prețul va fi mare.
Nici eu nu văd cu ochi buni lipsa ecranului din dreptul șoferului. Nici cu tableta aia nu mă prea împac. Acum pentru vorbitorii nativi de engleză sau de alte limbi pe care știe sistemul Android Automotive, o fi mai simplu, căci toate comenzile se pot da și vocal, dar altfel, trebuie exersat un pic să le reții pe toate și să le pronunți corect tot timpul. Eu folosesc pe XC40 foarte mult comenzile vocale pentru climă, și nu numai, dar la telefon mai dă rateuri când spui ”Call Iordache”, trebuie să spui Iordaș ca să te înțeleagă din prima.
Ultimele comentarii
214 in total