Leit Lada Niva. Foarte spartan. Mie personal, nu-mi place, dar, recunosc că fiecare model de autoturism are felia lui de cumpărători. Sunt foarte mulți clienți care caută doar un vehicul care să-i ducă din punctul A în punctul B, fără pretenții de design, confort sau dotări.
Ce nu spune studiul, sau poate jurnalistul care l-a citat este faptul că, deși costurile cu reparațiile ar putea crește, totuși, celelalte costuri de exploatare, cu reviziile și cu energia consumată, sunt semnificativ mai mici, decât la termice, cu cel puțin 30%. Deci, cine nu bușește mașina, iese chiar pe plus. Detaliile fac diferența, așa că merită menționate toate.
@Găleată, ia spune-ne tu, cum încarci mașina termică la motorinărie și cum plătești, dacă vine Xi sau Pu și dă cu bombardeaua în rețeaua de electricitate? Nici aici măcar, nu mai poți scrie, nici o pâine de la magazin nu mai cumperi.
Subscriu că poate Volvo Ex30 ar merita să fie mașina electrică a anului 2024, dar nici eu nu înțeleg cum naiba să desemnezi mașina anului, când nu e niciuna pe șosele? Da, au fost câteva la teste sunt clipuri video pe internet, dar nu e relevant. Iar la început de an, nu poți desemna mașina acestui an, ci măcar la sfârșitul anului care a trecut. Toată graba asta care a apărut de aproape un deceniu, duce în derizoriu acest titlu. Rușine, jurnaliști de la Wold Car of The Year! Treziți-vă și reveniți la normal. Aveți curaj și demnitate să cereți schimbarea, sau vă mulțumiți doar cu deplasarea și plimbarea pe banii producătorilor auto?
Ultimele comentarii
223 in total