• Home
  • ŞTIRI
    • Auto
    • Motorsport
    • Aventour la feminin
    • Aventour la feminin 2023
    • RomanianRoads Luxury Edition
    • ElectricRomânia 2020
    • ElectricRomânia 2019
    • RomanianRoads 2019
    • Cu noul Duster in creierii muntilor
    • Un german in Transilvania
    • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • TEST DRIVE
  • Maşini noi
    • Abarth
    • Alfa Romeo
    • Alpine
    • Aston Martin
    • Audi
    • Bentley
    • BMW
    • Citroen
    • Cupra
    • Dacia
    • DS
    • Ferrari
    • Fiat
    • Ford
    • Geely
    • Honda
    • Hyundai
    • Infiniti
    • Isuzu
    • Jaguar
    • Jeep
    • Kia
    • Lamborghini
    • Land Rover
    • Leapmotor
    • Lexus
    • Lotus
    • Maserati
    • Mazda
    • McLaren
    • Mercedes-Benz
    • MINI
    • Mitsubishi
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • Porsche
    • Range Rover
    • Renault
    • Rolls-Royce
    • SEAT
    • Skoda
    • Smart
    • SsangYong
    • Subaru
    • Suzuki
    • Tata
    • Tesla
    • Toyota
    • Volkswagen
    • Volvo
    • Toate mărcile
    Topurile Automarket
    • Topul celor mai economice mașini de oraș
    • Cele rapide masini sub 30000 euro
    • Topul mașinilor cu cele mai mari consumuri
    • Top mașini diesel cu un consum incredibil de mic
    • Topul mașinilor de oraș cu cel mai mare portbagaj
    • Top SUV-uri cu cel mai mare portbagaj
    • Cele mai mici mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai mari mașini disponibile pe piața din România
    • Cele mai scumpe mașini disponibile la vânzare în România
    • Cele mai ieftine mașini din România
    • Cele mai ieftine SUV-uri mici din România
    • Topul mașinilor electrice cu cele mai mari baterii disponibile la noi în țară
    • Cele mai scumpe mașini electrice disponibile în România
    • Cele mai ieftine mașini electrice disponibile în România
  • RETRO
  • Login
Automarket.ro
×
  • Masini noi
  • Stiri
  • Aventour la feminin
  • Aventour la feminin 2023
  • RomanianRoads Luxury Edition
  • ElectricRomânia 2020
  • ElectricRomânia 2019
  • RomanianRoads 2019
  • Cu noul Duster in creierii muntilor
  • Un german in Transilvania
  • Pick-up Maraton Moldova 2017
  • Test Drive
  • Topuri
  • Retro
  • Login
  • Termeni si conditii
  • Descarca aplicatie

Mana-rece-suflet-cald

  • Membru din 04.12.2019
  • Varsta 2026
  • Locatie nespecificat
  • Sex Masculin

Ultimele comentarii

 248 in total
  • Mă amuză cum pleacă unii după fentă. Articolele astea despre nu știu ce scădere sau creștere pe o lună într-o țară sau alta, pe un anumit segment de vehicule, chiar nu au nicio relevanță. Jurnaliștii nu mai știu ce să mai scrie, precum comentatorii de fotbal care în loc să comenteze meciul, ne dau statistici idioate despre câte pase reușite cu stângul a dat un jucător în zilele de miercuri jucând în deplasare pe când era luna în al treilea pătrar.
    Germania: Vânzările de electrice au scăzut cu aproape 31% în luna mai
  • Pentru că sunt mașini doar de plimbare și fițe. Când e zăpadă pe șosele, nici unul nu-și scoate ”bijuteria” din garaj. Pentru asta are mașină normală, de toată ziua. Chiar, își imaginează cineva că există vreun posesor de ”G”, care nu mai are cel puțin alte două-trei modele prin garaje?
    Fiabilitate germană: 80% din toate exemplarele Mercedes-Benz Clasa G sunt încă pe șosele
  • De când cu electricele tot mai numeroase, se vede clar o tendință de revenire la formatul sedan, evident, din motive de aerodinamică. Se mai storc astfel, câteva zeci de kilometri de autonomie, dar și un confort mai bun pentru pasageri.
    Noua Mazda EZ-6 este un sedan de aproape 5 metri, doar pentru China: versiune electrică și PHEV
  • În realitate, formatul sedan vine tare din urmă, cel puțin la segmentul full electric, tocmai pentru că are un coeficient aerodinamic mai bun decât SUV. În ce privește lupta, mai degrabă se pare că e invers. Sunt tot mai mulți oameni rezistenți la schimbare, adeseori din motive reale și pertinente, gen, range anxiety și lipsa pieței second hand, sau perspectiva ca după 6-8 ani să fie nevoiți să schimbe bateria mașinii (scump, foarte scump) sau să o caseze. Altfel, cine merge mult cu o electrică, să zicem 25-30 de mii de km. pe an, își scoate banii pierduți prin faptul că nu o mai poate revinde sau redota cu o nouă baterie, din economia la bani pe kilometrul parcurs.
    Renault Megane nu va mai primi o generație nouă. Producția va lua sfârșit în această lună
  • Nu înțeleg ce rost mai are râtul de porc (chiar și așa țuguiat ca buzele unei pițipoance), în contextul în care mașina va fi electrică. Aah, stai, ține de ”ADN-ul mărcii...
    Noul BMW Vision Neue Klasse X: conceptul care anunță noua față a modelelor BMW
Pagina
12345678...
  • CE MASINA /MASINI CONDUC Nespecificat
  • CE MASINI AM MAI CONDUS Nespecificat
  • MASINA LA CARE VISEZ Nespecificat
  • TOP MASINI Nespecificat
imedia © 2006-2025 iMedia Plus Group.
Toate drepturile rezervate. Termeni şi condiţii
Ai sugestii sau intrebări?
Trimite-ne mesajul tău